رئیس کمیته امداد گفت: افزایش مستمری مددجویان این نهاد در سال جاری ۲ نوبت افزایش داشت اما برای بودجه سال آینده ۴۰ درصد بوده و اگر شورای نگهبان هم تایید کند این رقم افزایش می یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به موضوع ایمنی در ساختمان ها گفت با افزایش ۷ تا ۱۰ درصدی هزینه ساخت می توان طول عمر مفید ساختمان ها را حد اقل ۴۰ درصد بالا برد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از افزایش کمک‌های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.
صولت مرتضوی، از افزایش ۴۰ درصدی حق پرستاری و یارانه مراکز غیر دولتی خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از افزایش ۴۰ درصدی حقوق پاکبانان شهرداری تهران خبر داد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در ۴ روز گذشته تردد در محورهای شمالی کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است.
اصفهان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از افزایش ۴۰ درصدی نرخ بلیط مترو و ۳۵ درصدی نرخ بلیط اتوبوس در سال جاری خبر داد.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان از هدف‌گذاری افزایش ۴۰ درصدی تولید محصولات و برنامه های توسعه ای این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رییس شورای شهر تهران در تشریح افزایش نرخ کرایه‌ها در سال آینده گفت: فرمانداری این مجوز را به ما می‌دهد که ۴۷ تا ۴۸ درصد و بر اساس نرخ تورم کرایه‌ها را افزایش دهیم؛ اما بنای ما این مسئله نیست.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد افزایش 40 درصدی بهای کرایه مترو داده شده است.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: دو عامل افزایش قیمت کالاها در شرایط تورم و بهبود اقتصادی ۴۰ درصد افزایش مالیات‌ها را تامین می‌کند.
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: افزایش ۴۰ درصدی تورم با افزایش ۲۰ درصدی حقوق و دستمزد برای کارکنان دولت غیرمنصفانه است و مشکلات آنها را حل نخواهد کرد.
محسن پیرهادی گفت: افزایش ۴۰ درصدی سقف بودجه همان ۴۰ درصد تورمی است که اکنون در اقتصاد وجود دارد و از نظر قدرت خرید تغییری در ارقام بودجه به وجود نیامده است. بر همین اساس می‌توان گفت که لایحه بودجه سال آتی نه تنها تغییری با سال جاری نداشته بلکه اگر تا پایان سال تورم افزایش پیدا کند، بودجه ۱۴۰۲ کاهش هم پیدا کرده است.
محسن پیرهادی گفت: افزایش ۴۰ درصدی سقف بودجه همان ۴۰ درصد تورمی است که اکنون در اقتصاد وجود دارد و از نظر قدرت خرید تغییری در ارقام بودجه به وجود نیامده است. بر همین اساس می‌توان گفت که لایحه بودجه سال آتی نه تنها تغییری با سال جاری نداشته بلکه اگر تا پایان سال تورم افزایش پیدا کند، بودجه ۱۴۰۲ کاهش هم پیدا کرده است.
بر اساس لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ سهمی که برای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر گرفته شده در حدود ۳۰.۱۶۹.۵۹۵ میلیون ریال است.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه حال پایتخت خوب نیست، گفت: مأموریت‌ها مربوط به مشکلات قلبی ـ تنفسی ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است.
ناصر بختیاری گفت: افزایش قیمت‌ها به دولت بستگی دارد اما درخواست افزایش ۴۰ درصدی را داده که جبران عقب افتادگی‌ها شود اما با ۲۰ درصد موافقت شده است.
ناصر بختیاری گفت: افزایش قیمت‌ها به دولت بستگی دارد اما درخواست افزایش ۴۰ درصدی را داده که جبران عقب افتادگی‌ها شود اما با ۲۰ درصد موافقت شده است.
ماهشهر - مدیرکل بنادر خوزستان گفت: میانگین خروج کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) روزانه به وسیله یک هزار و ۹۰۰ کامیون رسیده که با رشد ۴۰ درصدی نسبت به گذشته همراه است.
دبیر ستاد ملی جمعیت در ادامه با اشاره به آمار‌های مقایسه‌ای میان سال ۱۳۹۰ و ۱۴۰۰، گفت: در سال ۱۳۹۰ تعداد ازدواج ۸۷۴ هزار بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۵۷۰ هزار کاهش پیدا کرد. وی افزود: تعداد طلاق در سال ۹۹ حدود ۱۴۳ هزار عدد بود که در سال ۱۴۰۰ این عدد به ۲۰۰ هزار افزایش یافت. نرخ باروری در سال ۱۳۹۰، ۱.۷۹ بود که در سال ۱۴۰۰ نرخ باروری به ۱.۶۵ رسید.
کرمانشاه- فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به کشف قریب به ۸۰۰ قبضه سلاح جنگی در ۵۵روز گذشته، گفت: میزان کشفیات سلاح و مهمات در مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.
زبیدی با تأکید بر اینکه نفت و گاز ثروت کشور است ، گفت: هم‌اکنون با استفاده از فناوری‌های روزآمد،می‌توان به‌راحتی برداشت از میدان‌های نفت و گاز ایران را ۱۵ تا ۴۰ درصد افزایش داد.
«کامران عاروان»، مدیرعامل جامعه معلولین ایران در واکنش به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی می‌گوید: «این مبلغ حتی برای انجام کمترین کار برای معلولان مستمری‌بگیر بسیار ناچیز است. مسئولان بهزیستی می‌دانند که تنها یک قلم از وسایل توان‌بخشی در سال‌های اخیر، تا پنج برابر گران شده است. به عنوان نمونه مهم قیمت هر بسته پوشک بزرگسالان برای افراد معلول به حدود ۱۳۰ هزار تومان رسیده است؛ هر فرد معلول باید در روز حدود پنج پوشک استفاده کند که هزینه ماهانه‌اش برای همین یک قلم کالا، به حدود پنج میلیون تومان می‌رسد. پس این مستمری‌ها هزینه ایزی‌لایف و پوشک را هم تأمین نمی‌کنند چه برسد به نیاز‌های بعدی و مهم‌تر مثل مواد غذایی یا ابزار کمک توان‌بخشی مثل ویلچر»
رشت- معاون وزیر صمت با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی ظرفیت صادرات گفت: فعال‌ترین رویکرد دولت دیپلماسی اقتصادی و تجاری است.
وزیر میراث فرهنگی از افزایش ۴۰ درصدی گردشگری داخلی در دوران پس از کرونا خبر داد و گفت: بعد از انقلاب معماری قابل قبولی نداریم. مثلا کنار تئاتر شهر مسجدی ساخته شده که هیچ المان معماری ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ