رئیس جمهور بلاروس ضمن اعلام تشکیل نیروی مشترک منطقه ای با روسیه، از احتمال حمله اوکراین به خاک کشورش خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوربابایی بیان کرد: «اگر قانونی به روش اصل ۸۵ تصویب شود و مردم از نحوه تصویب آن مطلع نباشند به دلیل عدم رفع تردید‌های ذهنی مردم در مقام اجرا با مخالفت بخشی از جامعه مواجه می‌شود که نتیجه آن تشکیل پرونده‌های متعدد در دستگاه قضایی می‌شود. این قوانین جزو قوانینی می‌شود که باعث درگیری‌های شدید میان اعضای جامعه و نیروی انتظامی و قضایی می‌شود. در نهایت این قانون مانند قانون عدم استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای ممکن است جزو قوانین متروک و بلااجرا باقی بماند.»
پوربابایی بیان کرد: «اگر قانونی به روش اصل ۸۵ تصویب شود و مردم از نحوه تصویب آن مطلع نباشند به دلیل عدم رفع تردید‌های ذهنی مردم در مقام اجرا با مخالفت بخشی از جامعه مواجه می‌شود که نتیجه آن تشکیل پرونده‌های متعدد در دستگاه قضایی می‌شود. این قوانین جزو قوانینی می‌شود که باعث درگیری‌های شدید میان اعضای جامعه و نیروی انتظامی و قضایی می‌شود. در نهایت این قانون مانند قانون عدم استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای ممکن است جزو قوانین متروک و بلااجرا باقی بماند.»
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه همرزمان ما با تشکیل ستادهایی توانسته‌اند امنیت را برقرار کنند، گفت: قطعاً زوار با مشکل امنیتی طی مسیر پیاده‌روی اربعین روبرو نخواهند شد.
رئیسی در جلسه ویژه‌ای که صبح امروز (دوشنبه) به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای تکالیف قانونی دستگاه‌ها در حوزه حجاب و عفاف تشکیل شده بود، از دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور، وزارت ارشاد، قوه قضاییه و نیروی انتظامی خواست تا به تکالیف قانونی خود عمل نمایند.
در پی تیراندازی در یک مراسم عروسی در منطقه کوی نیروی شهرستان اندیمشک که پنجشنبه شب گذشته برگزار و موجب اخلال در نظم عمومی، سلب آسایش و رعب و وحشت میان شهروندان شده بود، بلافاصله با دستور دادستانی یکی از برگزارکنندگان مراسم بازداشت و با تشکیل پرونده قضایی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
وزیر نیرو گفت: بر اساس برنامه مشترک وزارت نیرو و وزارت صمت،در تابستان امسال برق مورد نیاز ۵۸۰ هزار واحد صنعتی و تولیدی که معادل ۹۰ درصد صنایع کشور را تشکیل می‌دهند،بدون محدودیت تامین می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش از شکل‌گیری ائتلاف‌های جدید منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خبر داد و گفت: ائتلاف مشترک نیروی دریایی ایران با کشورهای منطقه از جمله عربستان و امارات به زودی شکل می گیرد.
یک رسانه لبنانی مدعی شده چین در حال هماهنگی مذاکراتی میان ایران، سعودی و امارات برای تشکیل نیروی دریایی مشترک جهت تضمین امنیت دریانوردی در خلیج فارس است.
دریادار علی اکبر احمدیان در سال ۱۳۴۰ در شهرستان «شهر بابک» استان کرمان متولد شد. احمدیان در سال ۱۳۶۴ و با صدور حکم تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل نیرو‌های سه گانه سپاه به ریاست ستاد نیروی دریایی سپاه منصوب شد. وی از جمله کسانی بود که در ایده ایجاد یک نیروی دریایی جدید و «عملیات دریایی مقابله به مثل» نقش اساسی ایفا کرد.
نیروگاه‌های بیوگازسوز از بخش‌های مختلفی تشکیل می‌شوند که عمدتاً بر اساس نوع مواد اولیه و شرایط محیطی، هزینه‌های نیروی انسانی، هزینه‌های انرژی و میزان سرمایه‌گذاری مجری طرح می‌توان نسبت به انتخاب تجهیزات مورد استفاده در پروژه اقدام کرد.
هیچ‌ کدام از مدیران دولتی چک سفید دریافت نکردند که به صورت مستمر در دولت و در دستگاه‌ها حضور داشته باشند، بلکه به صورت مستمر در معرض ارزیابی هستند. اگر ببینم فردی توان یا صلاحیت خدمت جهادی به مردم را ندارد، طبیعی است که با نیروی با انگیزه و متخصص دیگری جابجا ‌شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با تشکیل واحدهای بلیات در تمامی یگان‌های خود، آمادگی کامل را دارد تا در اقصی نقاط کشور پیشتازانه در میدان عمل، امدادرسانی کند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به جوانان کشور گفت: اگر دیروز با انقلاب اسلامی حرکتی آغاز شد که تغییرات سیاسی را شکل داد، امروز نگرانی غرب این است که این حرکت به چالش تمدنی تبدیل شده است. موتور پیشران این حرکت تمدن ساز شما جوانان هستید، خود را برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) و تشکیل تمدن بزرگ اسلامی آماده کنید.
علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره آب‌گیری سد چمشیر اظهار کرد: از وزارت نیرو به دنبال راستی‌آزمایی این موضوع بوده و آن را پیگیری می‌کنیم. از بحث آبگیری اطلاعی ندارم. ما موضع خودمان را اعلام کردیم و هنوز در مرحله رفت و برگشت مکاتبات هستیم. از موضوع آب‌گیری اطلاعی ندارم و این موضوع را تکذیب می‌کنم.
وزیر نیرو گفت:برنامه‌ریزی برای تبدیل صندوق پژوهش‌وفناوری صنعت برق وانرژی به صندوق پژوهش وفناوری نیرو درجهت توسعه منابع وتسهیلات به همه بخش‌های صنعت آب وبرق در دستور کار وزارت نیرو قراردارد.
وزیر امور خارجه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در وزارت خارجه با بیان اینکه کمیته ویژه ای در وزارت خارجه با همکاری قوه قضائیه و سپاه و نیروی قدس تشکیل شد و اقدامات حقوقی در این پرونده را سرعت بخشیدیم، گفت: از طرف سفارت سوییس در ایران برخی اقدامات را به اطلاع دولت آمریکا رساندیم و دستگاه دیپلماسی تا سپردن عاملان ترور شهید سلیمانی به دست عدالت تلاش خواهد کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در سخنانی از تشکیل نیروی واکنش سریع این اتحادیه تا سال ۲۰۲۳ خبر داد.
سردار «آیت گودرزی» معروف به سردار آیت با تشکیل نیروی انتظامی به عنوان اولین فرمانده انتظامی تهران معرفی شد و در سال‌های اخیر نیز مشاور فرمانده کل انتظامی کشور بود.
فرماندار جیرفت از تشکیل شورای تامین شهرستان جیرفت، صبح امروز برای بررسی جزئیات این حادثه خبر داد و گفت: پس از بررسی میدانی اعضای شورای تامین شهادت این مامور انتظامی تایید و اعلام شد.
رئیس عدلیه به دادستان کل کشور دستور داد با مساعدت و همکاری ضابطین و نیروی انتظامی و در صورت نیاز کمک گرفتن از بسیج، در اسرع وقت ستادی را برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌هایی که در سطح شهرها رخ می‌دهد تشکیل دهند و در هر دادسرا نیز شعبه‌ای ویژه برای رسیدگی سریع و قاطع به این قبیل سرقت‌ها ایجاد شود.
از چندی قبل به همت سازمان‌های مختلف مثل ارتش، نیروی انتظامی، سازمان اورژانس و... قلب بیماران مرگ مغزی شده با استفاده از هواپیما، بالگرد و اورژانس از شهرستان‌ها به تهران منتقل می‌شود. این بار نیز تیم ویژه‌ای برای انتقال قلب بیمار مرگ مغزی یزدی تشکیل شد و اعضای این گروه صبح پنجشنبه سوار بر یک هواپیمای جت متعلق به ارتش از تهران به‌سوی یزد پرواز کردند.
رئیس عدلیه خطاب به دادستان کل کشور دستور داد با مساعدت و همکاری ضابطین و نیروی انتظامی و در صورت نیاز کمک گرفتن از بسیج، در اسرع وقت ستادی را برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌هایی که در سطح شهر‌ها رخ می‌دهد تشکیل دهند.
پرداخت یارانه جدید در حالی آغاز شده که به زودی و احتمالا تا خردادماه ثبت نام از جاماندگان یارانه آغاز خواهد شد.
بنا به فسلفه ذاتی تشکیل نیروی انتظامی ،این نهاد باید مامن مردم باشد، چرا که پناه مردم در انواع آسیب‌ها و بزه‌هایی که در شهر بروز می‌یابد نیروی انتظامی است و اگر این نگاه از مردم سلب شود و آرامش و آسایش مطلوب که در ذات نیروی انتظامی تجلی یافته را نیابند به کجا باید پناه ببرند و از که باید مدد بگیرند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ