پرداخت یارانه جدید در حالی آغاز شده که به زودی و احتمالا تا خردادماه ثبت نام از جاماندگان یارانه آغاز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها میسر نمی‌باشد.
معاون وزیر تعاون، گفته تصمیم گیری درباره جاماندگان سهام عدالت با وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی است.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۳ مربوط به دی ماه ۱۴۰۱ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ دی ماه قابل برداشت است.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۳ مربوط به دی ماه ۱۴۰۱ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ دی ماه قابل برداشت است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کسانی که تحت هر شرایطی یارانه خود را دریافت نکردند یا استحقاق دریافت یارانه دارند، می‌توانند به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه و ثبت نام کنند.
در حالی که از اریبهشت ماه امسال هم زمان با آغاز سیاست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه کالا‌های اساسی در دولت سیزدهم شاهد تجمیع یارانه‌های نقدی و معیشتی بودیم، تا ساعاتی دیگر هشتمین مرحله از واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار انجام خواهد شد.
امروز مطالبی همچون رکورد جدید قیمت دلار و یورو در بازار توافقی، مجمع وتوصا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل بنیادی خساپا | عملکرد ۶ ماهه سایپا چگونه بوده است؟، ۵ خبر مهم از ۴ نماد بانکی | سهامداران وبصادر و وتجارت بخوانند، کامیون کشنده فاو در بورس کالا | ثبت سفارش چه زمانی است؟، احتمالا بیت کوین به ۱۴۹هزار دلار برسد، سود‌های سنواتی در جیب چند سهامدار؟، تحلیل فروسیل امروز ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | تغییر روند صورت گرفته است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
طرح نظام رتبه‌بندی معلمان. بیش از یک‌دهه از این رتبه‌بندی گفته شده. طرحی که دو وزیر و یک سرپرست را با وعده اجرایی‌شدن به خود دید. یک‌دهه ماجرا‌ها و حاشیه‌هایی که درنهایت این طرح را به مجلس یازدهم برای تصویب رساند. مجلس‌های قبل هربار از بهانه کمبود اعتبار و بودجه اجرایی گفتند تا این طرح در حسرت اجرا بماند.
۳.۵ میلیون نفر از اقشار کم‌درآمد که تاکنون سهام عدالت دریافت نکرده‌اند، به‌زودی مالک سهام عدالت خواهند شد.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در دو سال گذشته هم کرونا عامل اصلی عدم تحصیل دانش آموزان بود.
کاشمر ـ آئین پیاده روی جاماندگان کاروان‌های اربعین حسینی در شهرستان کاشمر برگزار شد.
نیشابور ـ آیین پیاده روی جاماندگان کاروان‌های اربعین حسینی در شهرستان نیشابور با حضور دلدادگان سرورآزادگان جهان امام حسین (ع) برگزار شد.
تایباد ـ همزمان با اربعین حسینی (ع) راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهر تایباد برگزار شد.
مشهد ـ پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهد مقدس و در جوار بارگاه منور حضرت رضا (ع) آغاز شده است.
مشهد ـ سرپرست معاونت زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد جزئیات پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهد را تشریح کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: فکر می‌کنم که اوایل مهرماه آزمون تأیید صلاحیت‌ها برگزار شود و بلافاصله هم پس از آزمون، رتبه بندی برای همکاران جامانده اعمال خواهد شد.
تغییر قانون گل در لیگ قهرمانان آسیا
ایذه - بخشدار مرکزی ایذه از پیدا شدن پیکر دومین قربانی سیل در این شهرستان خبرداد.
اگر پس از مصرف یک وعده غذایی سرشار از پنیر دچار مشکلات گوارشی مانند نفخ شدید یا اسهال شدید، احتمالا با مشکل عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت نسبت به این ماده مواجه هستید. این علائم معمولا حدود ۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت پس از مصرف پنیر نمایان می‌شوند. گرفتگی عضلات شکم هم معمولا در این موارد با اسهال همراه است.
منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در جنین خبر دادند.
وخاور یکی از نمادهای گروه بانکی است که سهامدار عمده آن شرکت کیا آسا تجارت توس با نزدیک به ۴ درصد مالکیت سهام می باشد. همچنین مقدار سهام شناور شرکت ۷۴ درصد است. وضعیت این بانک به لحاظ بنیادی چگونه است؟
اخبار جالب توجهی این روزها از بازار سهام به گوش می‌رسد. این اخبار به واسطه ارتباط با سهام عدالت و همچنین صندوق پالایش یکم جنبه عمومی بیشتری نسبت به فضای کلی بورس تهران دارد. با توجه به افت شدید قیمت سهام عدالت و همچنین صندوق پالایشی یکم شاید این اخبار بتواند اثر قابل توجهی بر روند سهام این شرکت‌ها داشته باشد.
کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در هفته آتی با حضور وزیر تعاون به نحوه محاسبه و توزیع یارانه کالاهای اساسی در دهک‌های مختلف می‌پردازد و تکلیف جاماندگان از دریافت یارانه را مشخص می‌کند.
کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی، قیمت مواد غذایی و جاماندگان یارانه را بررسی خواهند کرد.
با وجود اینکه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی طی چند مرحله از مشمولان سهام عدالت دعوت کرده برای دریافت سود اطلاعات خود را ثبت کنند، همچنان و بعد از سه دوره فراخوان، حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشمول اقدام به ثبت اطلاعات و دریافت سود خود نکرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ