فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با تشکیل واحدهای بلیات در تمامی یگان‌های خود، آمادگی کامل را دارد تا در اقصی نقاط کشور پیشتازانه در میدان عمل، امدادرسانی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز (یکشنبه) در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود، وارد مسکو شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
همکاری تیم هندبال نیروی زمینی ارتش با حامی مالی این تیم در فصل جديد هم ادامه دارد.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز شاهد یک نیروی زمینی جدید، پویا و پوست‌اندازی شده و مجهز به فناوری روز هستیم.
معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با حضور فعال، پویا و به موقع در تمامی بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه، همواره در جهت آسایش و امنیت ملت ایران گام برمی‌دارد.
با حضور فرمانده کل ارتش، آیین افتتاح و بهره برداری از تعداد ۹۱۲ واحد منزل سازمانی همزمان در مشهد و به صورت وبیناری در پنج شهر دیگر از مناطق مختلف کشور برگزار شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از مرز شرقی کشور گفت: ما حسن همجواری به جا می‌آوریم ولی اگر جایی احساس شود طرف مقابل نمی‌خواهد به مقررات تن بدهد با برخورد دیگری مواجه می‌شود.
یگان‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش به پهپادهای پرسه‌زن «سوئیچ بلید» مجهز شدند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات جدید نیروی زمینی ارتش که منطبق با علم و فناوری روز دنیا هستند، امروز رونمایی می‌شوند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمادگی و توان رزمی بالای نیروی زمینی ارتش امروزه زبانزد تمام رسانه‌های دنیا است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش از نخستین لحظات وقوع زلزله در خوی پای کار آمده و تمام ظرفیت‌های خود را برای امداد به مردم بسیج کرده است و خدمات به زلزله‌ زدگان ادامه دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اصول فرماندهی در این نیرو گفت: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته‌سالاری سه اصل مهم مطابق با دین اسلام در نیروی زمینی ارتش است. یک فرمانده باید به دنبال افزایش امید، نشاط و شادمانی در مجموعه خود باشد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تا پایان سال۱۴۰۲ همه کارکنان نیروی زمینی ارتش صاحب منزل سازمانی و تا پایان سال۱۴۰۳ همه کارکنان قبل از بازنشستگی دارای منزل شخصی خواهند شد.
امیر حیدری و سردار پاکپور، بر هم‌افزایی و اتحاد روزافزون نیروی زمینی ارتش و نیروی زمینی سپاه تأکید کردند.
سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در دفتر امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با وی دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش فت: نیروی زمینی ارتش از همه نخبگان علمی، فرهنگی و هنری در تمامی سطوح اعم از کارکنان پایور و خانواده‌ها و همچنین کارکنان وظیفه، حمایت حداکثری را دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در لبه فناوری قرار دارد و تهیه، تولید و ساخت همه تجهیزات مورد نیاز ارتش، متکی به توان داخلی است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، پهپاد آرش ۲ را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفته است.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: پیشرفت‌های نیروی زمینی ارتش مایه مباهات نیروهای مسلح است.
رزمایش «اقتدار ۱۴۰۱» نیروی زمینی ارتش به مدت دو روز در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برگزار شد. در این رزمایش واحدهای پیاده، زرهی، توپخانه، ایستگاه‌های سیار پهپاد و جنگ الکترونیک نیروی زمینی در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برای اجرای رزمایش دو روزه مستقر شده و موضع عملیاتی گرفتند. رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش با هدف ارزیابی و ارتقای میزان توان و آمادگی رزمی یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مقابله با تهدیدات نوین، برگزار شده است.
سخنگوی رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش گفت: واحدها و یگان‌های عملیاتی رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش در کمترین زمان ممکن وارد منطقه عمومی نصرآباد اصفهان شدند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی در رزمایش پهپادی بالغ بر ۷نوع پهپاد با خصوصیت‌های رزمی، شناسایی، انهدامی، مراقبتی و دست پرتاپ با قابلیت دوام آوری در محیط جنگ الکترونیک استفاده کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش پاکستان با فرمانده نیروهای تروریست آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) در راولپندی دیدار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ