نیروگاه‌های بیوگازسوز از بخش‌های مختلفی تشکیل می‌شوند که عمدتاً بر اساس نوع مواد اولیه و شرایط محیطی، هزینه‌های نیروی انسانی، هزینه‌های انرژی و میزان سرمایه‌گذاری مجری طرح می‌توان نسبت به انتخاب تجهیزات مورد استفاده در پروژه اقدام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ستاره بوتیا تهران با خرید امتیاز زندی بتن کلاردشت، در فصل جدید لیگ‌برتر فوتسال حضور خواهد داشت
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به ۵۲ سال قبل، اطلاعیه‌ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت ۵ صبح کله پاچه سرو می‌شود.
شهر تهران در وران صفوی صاحب برج‌وبارویی شد و براساس آن هرکسی که قصد ورود و خروج به شهر را داشت باید از آن‌جا گذر می‌کرد. دروازه‌های ری یا شاه عبدالعظیم یکی از این دروازه‌ها به شمار می‌رفت.
سرمربی پیشین سایپا و استقلال با مسئولان باشگاه هوادار تهران برای هدایت این تیم به توافق رسید.
‎محسن پیرهادی گفت: در الگوی انتخابات تناسبی، بستر برای حضور هر نوع گروه و تشکل فعال و در چارچوب قانون با هر میزان اثرگذاری و حمایت و مقبولیت اجتماعی فراهم خواهد شد و به تعبیری دیگر هر تشکل، گروه یا حزب دارای فهرست انتخاباتی به تناسب آرای ماخوذه‌شان صاحب کرسی نمایندگی در بهارستان می‌شوند.
رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور، یادواره شهیدان کوروش و داوود علی پناه درسالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است نفرات برتر ۶ وزن اول هم مشخص شدند.
شهردار منطقه ۸ تهران از حل مشکل حقوقی چندساله و احداث بوستان مرمر در محله کم‌برخوردار وحیدیه خبر داد.
بررسی وضعیت اجاره بها در مناطق تهران نشان می دهد بیشتر صاحب خانه ها دنبال اجاره بها هستند.
عضو شورای شهر تهران از واکسیناسیون و ساماندهی سگ‌های بدون صاحب و ولگرد در تهران خبر داد.
تیم های استقلال و پرسپولیس در مسابقات پیشکسوتان جام قهرمان شهر صاحب یک شکست و یک پیروزی شدند.
ویدیویی از سرقت عجیب پژو پارس در یک پمپ بنزینی در تهران مقابل چشم صاحب ماشین را ببینید.
در پایتخت با یک میلیارد تومان نقدینگی و وام مسکن می توان صاحب خانه شد.
دیوار‌های سنگی و بلند نخستین نمایی است که رهگذران خیابان‌های شهرآرا و پاتریس لومومبا هنگام گذر از مجموعه کاخ سنگی با آن مواجه می‌شوند. گفته می‌شود عملیات ساخت این کاخ در زمینی به وسعت ۱۲ هزارمترمربع، به درخواست «رحیم علی خرم» از افراد سرمایه‌دار حکومت پهلوی دوم و صاحب نفوذ در دربار بوده شروع شد.
با توجه به حواشی ایجاد شده در خصوص فیش حقوقی مسئول دفتر نرگس معدنی‌پور مسئول دفتر این عضو شورای اسلامی شهر تهران استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر تهران کرد.
خیابان امیرکبیر در منطقه۱۲ اولین معبری بوده که نه‌تنها در تهران، بلکه کشور چراغ‌دار شده است.
در روزگاری که تهران از تاراج دشمنان در امان نبود، «ملاعباس بیات ایروانی» ملقب به «میرزا آغاسی» که صاحب زمین‌ها و بازارچه عباس‌آباد بود، دستور داد حصاری دور بازارش بسازند تا امنیت آن حفظ شود. برای این حصار هم دروازه‌ای ساخت که به «دروازه نو» مشهور شد
صاحب یک داروخانه شبانه‌روزی در شمال تهران از نایاب شدن فنیتویین ۶۰ و فنیتویین کامپاند خبر می‌دهد و می‌گوید در ماه‌های آینده بحران کمبود دارو‌های اعصاب و روان بدتر خواهد شد. این صاحب داروخانه، دوستانی در صنعت دارو دارد و می‌گوید تولید‌کنندگان دارو اطمینان داده‌اند که امکان تولید تمام دارو‌ها در کشور وجود دارد، اما وقتی مسوولان سازمان غذا و دارو فکر می‌کنند با قیمت‌های دستوری همزمان با افزایش ساعتی نرخ ارز، می‌شود چراغ صنعت و تولید دارو را روشن نگه داشت، تولید‌کننده چاره‌ای جز کاهش ظرفیت تولید ندارد، چون دیگر پولی ندارد که پای چرخ‌های لق تولید بریزد.
معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: شهرداری کمک می‌کند که اصحاب رسانه صاحب خانه شوند.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از بررسی طرح محله الگو با حضور اساتید دانشگاه و صاحب نظران مسکن کشور خبر داد.
عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: تحویل گرفتن خودرو‌های فرسوده از صاحب و اسقاط آن تنها به صورت شکلی انجام می‌شود یعنی عملا خودرویی اسقاط نمی‌شود.
اگر حاج میرزا حسن کمپانی صاحب خانه تاریخی امین الضرب را سردرمدار این جرگه از تاجران دوره قاجار بنامیم پر بیراه نگفته‌ایم. این تاجر بزرگ ثروتش را وقف مشروطه خواهان کرد و آنقدر دراین راه اصرار ورزید که فرمان مشروطیت از پله‌های ورودی هشتی و سرسرای خانه او برای تجار و بازاریان خوانده شد.
در مورد زندگی حیوانات در شهرها برخی افراد هستند كه از سگ‌ها می‌ترسند و وحشت دارند، برخی به حیوانات حساسیت دارند و برخی دیگر هستند كه به عنوان مخلوق خدا به حیوانات علاقمند هستند كه باید در روش كنترل حیوانات بدون صاحب به این نكات توجه كرد.
صبح دیروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه پنجاه و نهمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری گفت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری و سرکلانتری‌ها ۸۲۲ سارق، مالخر، زورگیر، سارق مسلح و همچنین اراذل و اوباشی که سرقت هم می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.
«محمدحسین مهدوی امین الضرب» صاحب نخستین کارخانه برق تهران بود و برای نخستین بار کارخانه ذوب آهن را در کشور راه‌اندازی کرد. او تاجری مشروطه خواه و تجدد طلب بود و مهم‌ترین یادگار او تلاش برای توسعه تجارت بخش خصوصی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ