حیات وحش ایران دارای گونه‌های جانوری متنوعی است. یکی از حیواناتی که در حیات وحش ایران یافت می‌شود، گوزن است. مستندی درباره گوزن‌های ایرانی ساخته شده است که در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوگاتی ویرون هنگام تعویض چرخ‌ها و لاستیک‌ها، هزینه‌ای بسیار گران داشت، اما بوگاتی هزینه‌های شیرون را به شدت کاهش داد. چرخ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عمر زیادی را دوام می‌آورند و دیگر نیازی به تعویض ندارند، البته مگر اینکه آسیب دیده باشند.
عقاب ماهی‌گیر گونه‌ای از عقابهاست که اغلب شکارش آبزیان و ماهی است. این گونه از عقاب‌ها تقریبا در تمام دنیا وجود دارند و معمولا در کنار آب زندگی می‌کنند. ساختار بدن عقاب ماهی‌خوار به گونه‌ای است که به راحتی از دل آب ماهی می‌گیرد. در این کلیپ منحصر به فرد، یکی از این عقاب‌ها را می‌بینید که به طرز شگفتی طعمه‌اش را به دام می‌اندازد. منبع: خبرآنلاین
اگرچه در این ویدئو، عقابی را می‌بینیم که بر روی یک گریزلی فرود می‌آید، اما بعید است که این حرکت برای شکار باشد! عقاب سرسفید یک شکارچی وحشی است و به شدت منطقه‌ای است، اما معمولاً طعمه‌های بزرگ‌تر از گوزن‌های کوچک را شکار نمی‌کند.
آشنایی با تولید گوشت‌های مصنوعی در دنیا می‌تواند به درک بهتر این فراورده کمک کند.
10 قابلیت گوشی های شیائومی را ببینید .
این عروس دریایی همنوع‌خوار احتمالاً به گونه‌ای توصیف‌نشده از جنس Bathykorus مربوط می‌شود که تاکنون دیده نشده بودند.
محققان دانشگاه کمبریج دستی با پرینتر سه بعدی ساختند. دست رباتیک جدید که دانشمندان در انگلیس ساخته‌اند می‌تواند طیف وسیعی از اشیاء را فقط با حرکت مچ دست و احساس پوست خود بگیرد. این دست به گونه‌ای طراحی شده است که کم هزینه و کم مصرف باشد و علیرغم اینکه قادر به استفاده مستقل از هر انگشت نیست، اما قادر به انجام حرکات پیچیده است.
عکس‌هایی از یک مار سه چشم که در یکی از بزرگراه‌های شمال استرالیا کشور کشف شده است منتشر شده است. سازمان پارک‌ها و حیات وحش استرالیا از این مار به عنوان گونه‌ای خاص اسم برده است. این مار عجیب که به «مانتی پایتون» شهره شده، چند هفته پس از کشف جان خود را از دست داد. کارشناسان اعلام کرده اند که سومین چشم مار یاد شده که بر روی سر وی قرار داشت حاصل یک جهش ژنتیکی طبیعی بوده است.
یک شرکت استرالیایی که متخصص گوشت‌های آزمایشگاهی است، روز سه شنبه اعلام کرد که یک کوفته بزرگ از ماموت، حیوانی که هزاران سال است منقرض شده است، تولید کرده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در تلاش هستیم با مشارکت مردم گونه‌های در خطر انقراض دیگر از جمله تمساح و گوزن زرد ایرانی را هم به طبیعت برگردانیم.
سامسونگ به تازگی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود با نام گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرده است و روش جدید و جالبی را برای معرفی این محصول انتخاب کرده است.
ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان املش موفق به تصویربرداری از پلنگ توسط دوربین تله‌ای در ارتفاعات این شهرستان شدند. این چندمین بار است که مامورین یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان املش موفق به فیلم‌برداری از پلنگ در این منطقه شده‌اند. گزارش‌های مردمی و ماموران محیط زیست املش از مشاهده پلنگ در منطقه نشان می‌دهد که این منطقه مامن و زیستگاه فوق‌العاده مناسبی برای این گونه نادر در کشور است. تنوع گیاهی و جانوری منحصربه فرد و وجود دره‌های عمیق، شرایط را برای زیست گونه‌های جانوری نظیر پلنگ، شوکا، خرس قهوه‌ای، گربه جنگلی، گراز و سایر جانداران فراهم کرده ست.
ویدیویی جالب از چند گوزن در کانادا منتشر شده است که در آن در تلاش برای ورود به یک خانه هستند. منبع: اخبارفوری
یکی از تصورهایی که از گوشی‌ها در آینده نه چندان دور وجود دارد، گوشی‌های نازک و تاشو است که در این ویدیو می‌بینید.
کیا یکی از باهوش‌ترین پرندگان روی زمین است. آن‌ها دارای بزرگترین مغز و بالاترین توانایی‌های شناختی در دنیای پرندگان هستند. در حالی که آن‌ها مانند بسیاری از گونه‌های طوطی صحبت نمی‌کنند، کیا به روش‌های دیگری ارتباط برقرار می‌کند و گفته می‌شود که هوشی برابر با یک کودک چهار ساله انسان دارد.
شیائومی روز گذشته از نسل جدید گوشی‌های خود یعنی شیائومی ۱۳و ۱۲ پرو رونمایی کرد. شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو مهاجمان چینی بازار موبایل‌اند که با سخت‌افزار پرقدرت و طراحی بی‌هویت، از همین حالا برای گلکسی S23 رجزخوانی می‌کنند.
محیط بانان منطقه‌ی حفاظت شده‌ی البرز شمالی در شهرستان نوشهر تصاویری زیبا از چند گوزن و خرس در این منطقه حفاظت شده ثبت کردند.
شرکت مگنا که سازنده این ربات است، اعلام کرده است استفاده از این فناوری می‌تواند به کاهش هزینه تحویل محصول به مصرف کننده نهایی، و همچنین کاهش تولید گاز‌های گلخانه‌ای در مناطق شهری کمک کند.
محققان در چین یک گرگ قطب شمال را شبیه سازی کرده اند و آن‌ها امیدوارند که این روش برای کمک به نجات سایر گونه‌های در معرض خطر استفاده شود.
روز گذشته انجمن نورسپید گونه‌ای دیگر از خیابان خوابی را به تصویر کشیده است. به ادعای این انجمن مددکاری، ظاهرا برخی از زنان شمشاد‌های میانه اتوبان‌ها را محل سکونت خود قرار داده و از این محل برای خواب شب استفاده می‌کنند.
سامسونگ اخیرا نحوه مونتاژ گوشی‌های تاشو جدید گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 را به کمک ربات‌ها به اشتراک گذاشته است. این ویدئو به جزئیات نحوه ساخت دستگاه‌های تلفن همراه در کارخانه ‌می‌پردازد.
تصاویر حیرت‌برانگیز از حجم آب و گونه‌های جانوری دریاچه ارومیه در دهه ۵۰ شمسی را در ویدئو زیر ببینید.
به تازگی یک وبلاگ نویس کانادایی به نام «لوئیس هیلسنتگر» نمونه اولیه گوشی های آینده پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو را در کانال یوتیوب Unbox Therapy به نمایش گذاشته است که تصویر کاملی از ظاهر دستگاه‌های جدید را ارائه می‌دهد.
سنجاب ایرانی از مهم‌ترین گونه‌های جانوری ایلام طی سال‌های اخیر به دلایل مختلف در معرض انقراض قرار گرفته و در این بین برخی از انجمن‌های حامی این گونه ها نامه‌هایی به سازمان های ذی‌ربط برای حفاظت ویژه از این گونه ارسال کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ