غزال که توسط یک دسته یوزپلنگ تعقیب می‌شد یک اشتباه مهلک مرتکب شد و در دام افتاد. یوزپلنگ سریع‌ترین حیوان خشکی در جهان است و می‌تواند سریع‌تر از اکثر خودرو‌های اسپورت شتاب بگیرد. یوزپلنگ‌ها تنها گربه‌های بزرگی هستند که نمی‌توانند غرش کنند، اما در عوض میو میو و خُرخُر می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت در نشست سیاسی دانشجویان طرح ولایت در دانشگاه شهید بهشتی گفت: هر کسی گفته شاخص‌ها نشان می‌دهد افزایش تورم خواهیم داشت یا اقتصاد بلد نیست یا دروغگوست.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین سخنرانی خود در مورد پوتین رئیس جمهور روسیه و جنگ در عراق گاف داد. او به اشتباه به جای اوکراین گفت عراق. بایدن: واضح است که پوتین جنگ در عراق و خانه را باخته است.
بایدن هنگام نواخته شدن سرود ملی هند در مراسم پذیرایی رسمی از نارندرا مودی، نخست وزیر هند در واشنگتن، دست خود را روی قلب خود گذاشت و وقتی بایدن متوجه شد که سرود ملی هند سرود است، کم کم شروع به پایین انداختن دستش کرد تا خجالت را برطرف کند.
کامیونی که در جاده در حال حرکت بود، به طور ناگهانی از جاده منحرف شد و چپ کرد.
کلیپی از علی اکبر رائفی‌پور این روزها سوژه کاربران فضای مجازی شده است.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی اخیر خود در سفر به ایرلند تیم راگبی نیوزیلند را با نیرو‌های شبه نظامی بریتانیایی که در طول جنگ استقلال ایرلند علیه مخالفان می‌جنگیدند اشتباه گرفت.
ویدیویی ببینید از یک راننده کامیون به دلیل درست محاسبه نکردن عرض یک کوچه، گیر کرده است.
دن بوون، مشاور بالون استراتوسفر در گفتگو با NPR گفت: «ما آماتور‌ها قبل از ساقط شدن بالون یوکان، در حال تماشای K ۹ YO-۱۵ بودیم که به سمت آلاسکا می‌رفت.»
کرین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری سوتی داد و از باراک اوباما رئیس اسبق آمریکا به جای جو بایدن نام برد. کرین ژان پیر گفت: پرزیدنت اوباما کمتر از یک ساعت پیش بیانیه‌ای ارائه کرد، اما بلافاصله جمله خود را اصلاح کرد. این گاف او باعث خنده خبرنگاران شد و سخنگو چندین بار عذرخواهی کرد.
در دیدار لیگ یک اتفاق عجیبی رقم خورد و علی‌رغم اخراج یکی از بازیکنان، دو تیم همچنان کار را با ۱۱ بازیکن دنبال کردند.
(ویدئو) عجیب‌ترین اشتباه داوری در دسته هفتم ایتالیا
بی‌دقتی و بی‌احتیاطی یک راننده، باعث به خطر انداختن جان خود و دیگران شد. در این ویدیو صحنه واژگونی خودرو و برخوردش به اتومبیل‌های دیگر را می‌بینید.
جلیل محبی، عضو هیأت علمی مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: دو طرف «یا» (در قاعده حقوقی) باید یک چیز باشد، ارعاب نمی‌تواند موضوع جرم باشد، چون «فعل» است، جان، مال و ناموس «موضوع» است. ارعاب همان قانون قبلی است ماده ۱۴۴ در کنار ماده ۲۷۹ تصویب شده شما نمی‌توانید ماده ۲۷۹ را کنار بگذارید البته آقای برهانی کوتاه آمدند نگفتند «لاخافة الناس».
زمانی که یک بیل مکانیکی سعی بر قرار دادن یک سنگ غول‌پیکر بر روی کامیون داشت، وزن بالای سنگ، باعث چپ شدن کامیون شد و این خطا در محاسبات حادثه آفرید.
رئیس جمهور آمریکا در نشست کامبوج قصد داشت از هون سن، نخست وزیر کامبوج به خاطر ریاست اجلاس سران جنوب شرق آسیا در کامبوج تشکر کند، اما به اشتباه گفت: می‌خواهم از نخست وزیر کلمبیا به خاطر رهبری او به عنوان رئیس آسه آن و میزبانی از همه ما تشکر کنم.
رئیس جمهور آمریکا با استقبال از انتخاب ریشی سوناک به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس. نام او را اشتباه تلفظ کرد.
در مسابقه شب گذشته با آلومینیوم هم در ادامه بازی‌های قبلی استقلال، عملکرد داور با یک اشتباه تاثیرگذار همراه بود و وحید کاظمی برخورد واضح توپ به دست بازیکن آلومینیوم را پنالتی اعلام نکرد تا این سریال ادامه‌دار باشد.
مجری خبری صداوسیما در اقدامی عجیب تعداد جانباختگان حادثه آتش‌سوزی زندان اوین را ۴۰ نفر عنوان کرد که بعد از آن با عذرخواهی این تعداد را اصلاح کرد.
رئیسی در حضور رهبر انقلاب و سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، از آمار ۶ ماهه اول کار دولت رونمایی کرد اما در این بین اعداد اعشار را اشتباه خواند. این اشتباه رئیسی بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشته است.
اشتباه فاحش راننده لودر موجب لحظات هولناک و دلخراش برای یک مرد شد. راننده لودر حین کار مدیر پروژه را ندید و او را همراه با خاک به پشت کامیون ریخت.
اشتباه عجیب و مرگبار امیر عابدزاده باعث گل خوردن تیمش شد.
لیدزیونایتد با این برد ۷ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد. شاگردان توماس توخل هم با قبول اولین شکست فصل خود با ۴ امتیاز در رده دورازدهم جدول ایستاده‌اند.
اشتباه دروازه‌بان‌ها گاهی عجیب و باورنکردنی‌ست!
اشتباه عجیب هادی عامل در گزارش فینال کشتی رقابت‌های همبستگی اسلامی را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ