رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در تلاش هستیم با مشارکت مردم گونه‌های در خطر انقراض دیگر از جمله تمساح و گوزن زرد ایرانی را هم به طبیعت برگردانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین صحبت‌های علی اکبر رائفی‌پور در فرودگاه امام بعد از اتفاقات ممنوع‌الخروجی در عربستان را ببینید.
بلاخره پس از کش و قوس فراوان علی بیرانوند به باشگاه پرسپولیس بازگشت.
بلاخره پس از کش و قوس فراوان علی بیرانوند به باشگاه پرسپولیس بازگشت. او دقایقی پیش در دفتر باشگاه حاضر شد. ظاهرا وحید امیری در بازگشت بیرانوند نقش مهمی ایفا کرده است. البته او می گوید اینجا خانه بیرانوند است و او کاری نکرده است.
سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی که با ویدیوهای عجیب و کری خوانی هایش برای ستاره های بوکس جهان حسابی معروف و البته جنجال ساز شده بود، پس از شکست در یک مسابقه و همچنین انتشار ویدیوهایی از او و رو شدن دستش مبنی بر اینکه عکس هایش همه فتوشاپ بوده، حالا پس از ۹ ماه ویدیویی جدید از خودش منتشر کرده است.
سه فضانورد چینی صبح یکشنبه ۱۴ خرداد ماه با کپسول شنژو-۱۵ به زمین بازگشتند. این فضانوردان در ۶ ماه گذشته درایستگاه فضایی تیانگونگ در مدار زمین حضور داشتند. تلویزیون دولتی چین تصویری از فرود این کپسول فضایی در بیابان‌های دونگ‌فنگ و خروج سرنشینانش منتشر کرد.
معرکه‌گیری برای نمایش مار پدیده‌ای که سالها از سطح شهر حذف شده بود؛ امروز در میدان صنعت رویت شد.
در کنفرانس مطبوعاتی تایمز که کمیسر کیچانت سیول، اریک آدامز شهردار نیویورک و سایر مقامات شرکت داشتند، ربات سگ امنیتی با نام مستعار دیجی داگ نمایش داده شد.
یک فروند هواپیمای تک موتوره پایپر PA ۲۸ در ساحل فرود اضطراری کرده است. به گزارش لس آنجلس تایمز این هواپیما به دلیل نقص فنی قادر به بازگشت به فرودگاه نبوده و در ساحلی در ۳۰ مایلی شمال سن دیگو فرود آمده است. سه سرنشین در هواپیما حاضر بودند که هر سه نفر سلامت از هواپیما خارج شده‌اند./ منبع: چندثانیه
یک فروند هواپیمای تک موتوره پایپر PA۲۸ در ساحل فرود اضطراری کرده است. به گزارش لس آنجلس تایمز این هواپیما به دلیل نقص فنی قادر به بازگشت به فرودگاه نبوده و در ساحلی در ۳۰ مایلی شمال سن دیگو فرود آمده است. سه سرنشین در هواپیما حاضر بودند که هر سه نفر سلامت از هواپیما خارج شده‌اند.
یکی از نمایندگان مجلس خواستار بازگشت به کار آن دسته از کادر درمانی شد که در دوران کرونا جان خود را از دست داده‌اند!
اولین مورد اعدام در ملاءعام از سوی طالبان در شهر فراه انجام شد و حالا یک قاضی ۳۴ ساله طالبان می‌گوید که از زمان بازگشت به قدرت در اوت ۲۰۲۱ حدود ده‌ها حکم اعدام در ولایت غزنی صادر شده است.
هامر پس از ۱۰ سال برای مدل ۲۰۲۲ با یک غول تمام الکتریکی بازگشته است تا در عین دوستدار محیط زیست بودن، جاده‌ها و بیراهه‌ها را از آن خود کند.
لولا داسیلوا رئیس جمهور برزیل که بار دیگر به قدرت بازگشته طی یک سخنرانی در حالی که اشک می‌ریخت گفت: زمانی که ریاست جمهوری را ترک کردم، تصور می‌کردم که در ۱۰ سال آینده برزیل مانند فرانسه و انگلستان خواهد بود.
در حالی که فدراسیون فوتبال زمان بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ساحلی به کشور را اعلام عمومی کرده بود و خبرنگاران زیادی مقابل ورودی CIP فرودگاه امام حضور داشتند؛ اما به هیچکدام از اصحاب رسانه اجازه ورود به سالن فرودگاه و مصاحبه با اعضای تیم ملی داده نشد./ منبع: ورزش آنلاین
پل پوگبا به تمرینات یوونتوس بازگشت.
ملاله یوسف‌زی ۱۰ سال قبل تنها ۱۵ سال داشت که به دلیل حمایت از تعلیم دختران هدف حمله طالبان قرار گرفت. پس از یک دهه دوری از وطن این زن جوان برای بازدید از مناطق سیل زده به پاکستان بازگشته است.
بشیر نورزی، یکی از افراد پر نفوذ طالبان بعد از سپری کردن نزدیک به دو دهه زندان در آمریکا، آزاد شده و به افغانستان بازگشته است.
در سال ۲۰۱۸، کره شمالی بسیاری از پوستر‌های ضد آمریکایی و نظامی را هنگامی که کیم جونگ اون با دونالد ترامپ و دیگر رهبران جهان دیدار کرد حذف کرد. با این حال، از زمانی که دیپلماسی در سال ۲۰۱۹ متوقف شد، مضامین تاریخی ضد آمریکایی به نمایش عمومی بازگشته است.
یک زائر ایرانی که از سفر ناتمام پیاده روی اربعین بازگشته می‌گوید مردم تشنه و گرسنه رها شده‌اند.
احمد مسعود تاکید کرد حذف زنان از جامعه افغانستان، محرومیت از تحصیل، منزوی شدن افغانستان، فروپاشی دولت و بقیه فجایعی که اکنون در افغانستان در حال وقوع‌اند، از پیش، قابل پیش‌بینی بودند.
از زمانی که طالبان در ماه اوت سال گذشته به قدرت بازگشتند، صد‌ها جنگجو به کلاس‌های درس بازگشته اند.
صد‌ها هزار دختر و زن جوان از یک سال پیش که طالبان به قدرت بازگشته اند از فرصت‌های تحصیلی محروم شده اند، اما عطش آن‌ها برای یادگیری کم نشده است.
شهربانو منصوریان در این ویدیو می‌گوید که ویدیوی مسابقه سجاد غریبی را دیده و به عقیده اش ترس هالک ایرانی از برخورد مشت‌ها به صورت اش، باعث باخت او شده است. او بعد به باشگاه خودش اشاره می‌کند و تضمین می‌دهد که اگر سجاد غریبی یک هفته در باشگاه او تمرین کند، می‌تواند در مسابقات جهانی، آسیایی، یا همین مسابقاتی که می‌رود و شرکت می‌کند، پیروز خارج شود.
لبنانی‌ها امروز می‌ترسند که دولت به سمت برداشتن یارانه‌های گندم حرکت کند، که تهدیدی برای افزایش قیمت یک بسته نان است، چیزی که خیلی‌ها نمی‌توانند آن را بپردازند، به‌ویژه که هشتاد درصد لبنانی‌ها زیر خط فقر هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ