در اینجا، جوانانی که در هرج و مرج و خشونت متولد شده اند، بدون امید و برنامه، به راحتی توسط گروه‌های مسلح یا شکارچیان غیرمجاز جذب می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاکا هیسلوپ، تحلیلگر فوتبال ESPN، قبل از بازی شب گذشته بین آث میلان و رئال مادرید در آنتن زنده از هوش رفت.
پلیس در حال بررسی یک حادثه در یک بازی دوستانه محلی در گیتس‌هد انگلیس است، که به دلیل ورود ناگهانی دو ماشین نعش‌کش در مرکز زمین نیمه تمام ماند. یکی از تماشاچیان لحظه عجیبی را ثبت کرد که دو ماشین نعش‌کش وارد زمین شده و روی چمن به صورت دایره‌ای به دور خود می‌چرخیدند در حالی که اعلامیه‌هایی از پنجره‌ها پرتاب می‌شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان نقابدار در حال فرار از استادیوم اقدام به شکستن موانع کردند. تهاجم غیرمنتظره به زمین درست پس از نیمه اول رخ داد و پس از حضور پلیس هواداران از استادیوم خارج شدند.
ویدئویی از یک زمین بازی کاملا منحصر به فرد در روستای دیوزناو در شهرستان سروآباد استان کردستان که یک راهنمای سفر به ثبت رسانده و در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. این ویدئو مورد توجه کاربران قرار گرفته که می‌گویند این بازی در قطعه‌ای از بهشت است. شهرستان سروآباد یکی از زیباترین مناطق کردستان و دارای آبشار‌ها و مناظر بسیار زیباست.
وزیر ورزش و جوانان با انتشار ویدئوی صعود تیم فوتبال نوجوانان به جام جهانی پیام تبریکی را منتشر کرد.
در جریان دیدار برگزار شده در لیگ دسته سوم فوتبال ایران در روز گذشته، سرمربی تیم مردان پاشا به شکلی عجیب در دروازه تیم حریف حاضر شد و بطری آب را روی خط خالی کرد. در ادامه در حالی که در بطری را بسته است، تمارض به خوردن آب کرده تا همه چیز را عادی جلوه دهد!/ ورزش۳
در میان صدای شلیک گلوله و غرش هواپیما‌های جنگی گروهی از جوانان سودانی در حال بازی فوتبال در یک زمین خاکی در خارطوم پایتخت سودان هستند. سودان از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شاهد درگیری بین ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان با نیرو‌های پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) از جمله در خارطوم و سایر شهر‌های شمال و غرب کشور بوده است. تاکنون چندین بار آتش‌بس در سودان اعلام شده، اما طرف‌های درگیر بطور مداوم آن را نقض می‌کنند. درگیری‌های اخیر سودان تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ کشته برجای گذاشته و سازمان ملل اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر در داخل این کشور آواره شده‌اند، علاوه بر آن ۳۰۰ هزار سودانی به کشور‌های همسایه پناه برده‌اند.
طبق گزارش‌های منتشر‌شده درباره این سنگ باستانی، محققان و باستان‌شناسانی که آن را در منطقه «چیچن ایتزا» از تمدن مایا پیدا کرده‌اند، قطر آن را کمی بیش از ۳۲ سانتی‌متر و وزن آن را حدود ۴۰ کیلوگرم اعلام کرده‌اند. قدمت این سنگ که انتظار می‌رود نوعی تابلوی امتیازات باشد، بین سال‌های ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلادی تخمین زده شده است.
کاربران شبکه‌های اجتماعی کلیپی از ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر عربستانی در حال بازی فوتبال با نوه اش منتشر کردند. در این ویدئو شاهزاده ولید بن طلال توپ را به سمت شوت زد و نوه او موفق شد توپ را مهار کند. در ادامه شاهزاده پس از به ثمر رساندن اولین گل به نوه اش که نقش دروازه بان را بازی می‌کند، جشن گرفت.
یک مسابقه فوتبال در لیگ دسته دوم ترکیه رنگ و بوی نژادپرستی به خود گرفت و به خشونت کشیده شد.
در بازی تیم ملی اردن و تاجیکستان در رقابت‌های جوانان آسیا، بکر کمال کلبونی، مهاجم اردنی در ثانیه ۵ کارت قرمز گرفت. این یکی از سریع‌ترین اخراج‌های تاریخ فوتبال است.
کاربران شبکه‌های اجتماعی از مشاهده کلیپی در یک مسجد که در آن یک شیخ درحال شوت زدن به توپ و آموزش دروازه بانی به بچه‌ها است خشمگین شده اند.
یک دوچرخه سوار برزیلی در حالی که مشغول رکاب زدن در شهر بود، همزمان با یک توپ فوتبال هم حرکات نمایشی انجام داد.
بازی دو تیم گواناکاستکا و لیبریا در لیگ فوتبال کاستاریکا پس از درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم به طور موقت متوقف شد.
در پی توهین اخیر به علی دایی در یک برنامه تلویزیونی شبکه افق صداوسیمای ایران، صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا به زبان فارسی با انتشار ویدئویی از چند گل خاطره‌انگیز شماره ۱۰ ایران، او را اسطوره و نماد فوتبال قاره آسیا معرفی کرد
یک مسابقه فوتبال غیرمعمول در کشور آفریقایی غنا برگزار شد. در این مسابقه فوتبال زنان چاق پا به توپ شدند و هدف از برگزاری این رویداد تشویق به کاهش وزن در غنا اعلام شده است.
گروهی از هولیگان‌های بدنام روسیه که همواره در زد و خورد‌های فوتبالی حضور دارند قرار است پس از گذراندن دوره‌های آموزشی به جنگ اوکراین اعزام شوند.
دروازه بان تیم فوتبال آلتای در لیگ دسته دوم ترکیه توسط یک هوادار مسلح به پرچم کرنر مورد اصابت قرار گرفت.
با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بزرگترین کفش فوتبال جهان در دهکده فرهنگی کاتارا در دوحه به نمایش گذاشته شده است.
در لندن پایتخت انگلیس یک باشگاه فوتبال ویژه زنان مسلمان وجود دارد که اعضای آن با حجاب فوتبال بازی می‌کنند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که امشب موفق شدند با شکست برزیل قهرمان جام بین قاره ای شوند، در مراسم دریافت کاپ قهرمانی خوشحالی نکردند. به نظر می‌رسد این اقدام بازیکنان تیم ملی واکنشی به تحولات اخیر کشور است.
نزاع دسته جمعی یک مسابقه در فوتبال ولز باعث شد تا داور در مجموع ۷ کارت قرمز و ۱۰ کارت زرد نشان دهد.
در دنیای امروز چاقی برای برخی مایه شرمساری است و به معضل و مانعی در تحقق آرزوها و خواسته‌هایشان بدل شده است، اما تیم پسران درشت که متشکل از مردان چاق و میانسال است با عبور از این مانع و با شور و اشتیاق خواسته‌‌شان را که بازی فوتبال است، دنبال می‌کنند.
سخنان رئیس هیئت فوتبال یزد در مورد زنان فوتبالیست با واکنش فراوانی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. امیر فرشاد تفکری، رئیس هیات فوتبال یزد، در مصاحبه‌ای که چند روز پیش با برنامه «با ورزش» شبکه استانی یزد داشته است، می‌گوید: «دویدن زنان فوتبالیست موجب کچلی زمین چمن شده است.»
محمدحسبن جعفریان کارشناس مسائل افغانستان با انتشار این ویدئو نوشت: فوتبال در آسمان‌ها... چند روز پیش یکی از بهترین فرماندهانشان، یعنی "قومامدان محمدیار" همراه با سه رزمنده‌اش را از دست داده‌اند، اما روحیه‌اشان را نه. شهادت غایت آرزومندی این مردان است. فرمانده "خیرمحمد خیرخواه" و نیروهایش، در ارتفاعات هندوکش، تکه زمینی مسطح یافته‌اند و در سپیده‌دم، سرگرم ورزش صبحگاهی‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ