دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در اولین تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از روز جمعه با دعوت از حسن یزدانی و کامران قاسمپور و ۸ کشتی‌گیر دیگر آغاز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی ترکیه در شرایطی بدست آمد که روس‌ها به مراتب عملکرد بهتری داشتند، اما محرومیت آن‌ها از حضور بر روی سکوی تیمی، باعث شد تیم ایران علی رغم پسرفت نسبت به سال پیش باز هم قهرمان جهان شود.
تمرین وزنه تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روز چهارشنبه در سالن بدنسازی شهید حسین شکوری برگزار شد.
اعضای تیم منتخب کشتی آزاد ایران که برای شرکت در جام کنکورد روسیه عازم این کشور شده‌اند، با دعوت سرمربی تیم ملی روسیه شام را با حاجی‌مراد گاتسالوف صرف کردند.
اهواز - فرماندار ایذه گفت: کشتی گیران استخدام شده خوزستانی ثابت کنند با حمایت شدن، نتایج بهتری کسب می‌کنند.
قرعه کشی 4 وزن رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان از ساعت 14:30 امروز به میدان می روند.
کشتی گیران کشورمان در ۵ وزن دوم جام وهبی امره حریفان خود را شناختند.
ارومیه - مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت:بزودی در خصوص کشتی گیران غایب جام تختی ارومیه تصمیم گیری می شود.
سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت های بین المللی کشتی جام رومن دیمیتریف، گفت: نتایج خوب کشتی ایران در این مسابقات مورد تمجید مسئولان روش قرار گرفت.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با حضور در جمع کشتی گیران و کادرفنی با ادبیات خاص خود نکاتی را به آن ها گوشزد کرد.
طالب نعمت پور گفت: کشتی گیران به دلیل اینکه بدانند در کجای کار قرار دارند در رقابت های رنکینگ مصر حاضر شدند.
میزان جایزه دلاری برای نفرات برتر در رقابت‌های کشتی آزاد جام پادوبنی قرقیزستان مشخص شد.
تیم کشتی آزاد کامبوج که سرمربیگری آن را کمیل قاسمی قهرمان سنگین وزن جهان و المپیک بر عهده دارد در مسابقات جنوب شرق آسیا صاحب ۱۹ مدال شد.
تیم کشتی آزاد کامبوج که سرمربیگری آن را کمیل قاسمی قهرمان سنگین وزن جهان و المپیک بر عهده دارد در مسابقات جنوب شرق آسیا صاحب ۱۹ مدال شد.
تبعیض بین بازیکنان فوتبال و سایر ورزشکاران در سال‌های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است.
تبعیض بین بازیکنان فوتبال و سایر ورزشکاران در سال‌های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است.
ملی پوش جوان کشتی آزاد ایران موفق شد طلسم باخت های متوالی کشتی گیران کشورمان به «جردن باروز» را بشکند و این کشتی گیر مطرح آمریکایی را شکست دهد.
مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:علیرضا دبیر همیشه برای کشتی گیران شگفتی می سازد و این بار هم در کنار پاداش فدراسیون جهانی فدراسیون کشتی هم در این پاداش سهیم است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ملی پوشان در مصاف با قهرمان و نایب قهرمان رقابت های جهانی بلگراد که با تمام مدال آوران خود به این رقابت‌ها ٱمده بودند دلاوری کردند و شگفتی ساز شدند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آنها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.
رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی روزهای 14 و 15 آبان ماه در شهر باکو آذربایجان برگزار می شود.
دبیر فدراسیون کشتی اعلام کرد کشتی گیرانی که در رقابت های استعدادهای برتر نونهالان وزن کم کردند به اردوی بسترسازی دعوت نخواهند شد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از تمامی کسانی که پیگیر حل مشکل ویزا بودند تشکر می کنم، ما کار خود را کرده ایم، حالا نوبت شما است.
در پایان نخستین روز رقابت‌های جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان در رشته کشتی فرنگی دانشجویان ایران صاحب دو مدال نقره شدند.
اتحادیه جهانی کشتی چگونگی کسب سهمیه های المپیک 2024 پاریس را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ