تیم کشتی فرنگی ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز و ۱۹۶ امتیاز با اقتدار عنوان قهرمانی سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون والیبال ایران امتیاز هیات رئیسه فدراسیون جهانی مبنی بر فریز شدن امتیاز‌های تیم ملی ایران و حریفانش در رده‌بندی جهانی برای چهار دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها را پذیرفت.
گل دوم ایتالیا به هلند در بازی رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا جنجالی شد و با وجود اعتراض شدید هلندی‌ها در نهایت VAR حکم به پذیرش این گل داد.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی اسلحه سابر در حالی به پایان رسید که دو نماینده اعزامی ایران در این بخش از مسابقات صاحب مدال شدند.
طبق ادعای آ اس، هر چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا برگزاری بازی رده‌بندی را بیهوده می‌دانند.
هفته بیستم لیگ برتر هندبال با تغییر رده چهارم جدول رده‌بندی و شگفتی یک نیمه‌ای شکست صدرنشین به پایان رسید.
رده‌بندی نهایی پنج وزن دوم کشتی فرنگی جام تختی مشخص شد و در این بین پژمان پشتام به مدال برنز وزن 87 کیلوگرم دست پیدا کرد.
شیاطین سرخ از فرصتی که برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی داشتند نهایت استفاده را بردند.
دیدارهای نیمه نهایی فوتبال ساحلی جام ملت‌های آسیا امروز در تایلند برگزار می‌شود و چهره تیم‌های شرکت کننده در بازی نهایی و بازی رده‌بندی مشخص می‌شود.
نوزدهمین دوره رقابتهای شطرنج لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی به پایان رسید که تیم آخر به لیگ دسته اول سقوط کرد.
نوزدهمین دوره رقابتهای شطرنج لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی به پایان رسید که تیم آخر به لیگ دسته اول سقوط کرد.
محمدی در دیدار نیمه نهایی مقابل طالح ممدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۴ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. عارف محمدی، دیگر نماینده ایران در این وزن و برادر ایمان محمدی نیز در دور نخست مقابل آکر اشمید العبیدی از اتریش ۳ بر ۲ به برتری رسید.
در پایان مرحله اصلی رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان جهان تکلیف ۸ تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف و رده‌بندی نهایی ۱۶ تیم مرحله اصلی دیگر مشخص شد.
برزیل با وجود حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر، همچنان برترین تیم ادوار جام جهانی است. آنها غیر از برتری در تعداد جام‌ها بر سایر رقبا، از لحاظ برد و پیروزی و امتیاز کسب شده هم فاصله زیادی دارند
تیم‌های ملی مراکش و کرواسی در چارچوب رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند این بازی در نهایت با پیروزی 2 بر یک شاگردان دالیچ به پایان رسید تا این تیم به مقام سوم جام جهانی دست پیدا کند.
لهستان برای پیروزی مقابل فرانسه و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام جهانی حساب ویژه ای روی دروازه بان خود باز کرده است.
در رده‌بندی انفرادی نهایی فرمول یک 2022 ماکس فرستاپن از تیم ردبول اتریش صدرنشین شد و برای دومین فصل متوالی جام قهرمانی را به دست آورد.
دیدارهای نیمه نهایی اوزان ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان برگزار شد که فقط کامران قاسمپور از کشورمان توانست با غلبه بر حریف راهی فینال شود.
مسابقات نیمه نهایی چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان برگزاری شد که طی آن محمد نخودی و حسن یزدانی با شکست رقبای خود راهی فینال شدند.
بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان بعد از برگزاری 52 دیدار و 17 روز تلاش تیم‌های شرکت کننده به پایان رسید.
در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمد ساروی در نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر ۱ برابر آرتور الکسانیان کشتی‌گیر نامدار و قهرمان المپیک ارمنستانی شکست خورد تا از رسیدن به فینال بازماند و راهی رده‌بندی شد.
مرحله نهایی رقابتهای والیبال قهرمانی جهان امروز شنبه برگزار خواهد شد تا چهره دو تیم فینالیست مشخص شود. تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.
در پایان مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان رده‌بندی چهار تیم حذف شده اعلام شد.
در پایان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان رده‌بندی تیم‌های نهم تا شانزدهم مشخص شد.
چهل و چهارمین دوره المپیاد جهانی شطرنج در حالی به پایان رسید که تیم‌های اعزامی ایران نه تنها در رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها سقوط کردند بلکه از حریفان آسیایی خود هم عقب ماندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ