از میان ۹ کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی، ۸ نفر برای حضور در انتخابات تایید صلاحیت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باوجود اعلام وزارت ورزش مبنی بر عدم ابلاغ رسمی در مورد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت که این انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
انتخابات فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا دوم مرداد برگزار می‌شود و از بین 3 کاندیدای شرکت کننده در انتخابات تنها صلاحیت یک کاندیدا از سوی مراجع ذی صلاح وزارت ورزش و جوانان به تایید نهایی رسیده است.
طبق اعلام وزارت ورزش، انتخابات فدراسیون کشتی روز 22 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مدیرکل امور مشترک فدراسیونهای ورزشی وزارت ورزش و جوانان از تایید صلاحیت ۴ کاندیدای بوکس برای شرکت در مجمع انتخابات خبر داد.
صلاحیت مدیریتی وی از سوی کمیسیون تطبیق و تجدید نظر برای شرکت در انتخابات تایید شد و وزارت ورزش نشان داد که هیچ گونه قصد و غرضی نسبت به او ندارد. زمانی که صلاحیت وی از سوی نهادهای نظارتی تایید نمی‌شود دیگر وزارت ورزش در این زمینه ورود پیدا نمی‌کند.
وزارت ورزش در حالی اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت‌ شده ریاست فدراسیون هندبال را اعلام‌ کرد که تنها ۲۴ ساعت تا برگزاری مجمع انتخاباتی باقی مانده است.
نشست نهایی نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به منظور بررسی وضعیت رشته های کاندید اعزام به بازی های آسیایی پیش از طرح موضوع در ستاد عالی، روز دوشنبه برگزار می شود.
در شرایطی که انتخابات بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی در موعد مقرر و تا پایان سال برگزار می‌شود، بر خلاف وعده مسئولان وزارت ورزش هنوز اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده جودو اعلام نشده است!
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش تاکنون دو مرتبه برای اعلام اسامی کاندیداهای دوچرخه سواری زمان تعیین کرده اما بدون نتیجه بوده است.
با تصمیم مسئولان وزارت ورزش و جوانان، زمان ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون بوکس مشخص شد.
از بین چهار نامزد حضور در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری، صلاحیت دو نفر تایید شده اما نام آنها هنوز از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فدراسیون جودو در کمیسیون‌های تطبیق و تجدید نظر به زودی اعلام می‌شود، گفت: فدراسیون جودو نباید خبری درباره اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده منتشر می‌کرد.
وزارت ورزش و جوانان باید تا قبل از دهم بهمن اسامی نهایی کاندیداهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری را اعلام کند.
پس از گذشت سه ماه از اعلام تایید صلاحیت مدیریتی کاندیداهای دوچرخه‌سواری وزارت ورزش به پیشینه مدیریتی سرپرست این فدراسیون ایراد وارد کرده است.
دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری اعلام کرد که وزارت ورزش هنوز تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات را اعلام نکرده است.
امروز وزارت ورزش و جوانان برای آغاز فرآیند ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک نامه‌ای را به فدراسیون ارسال می‌کند.
از سوی وزارت ورزش و جوانان صلاحیت ۳ کاندیدا برای شرکت در مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش تایید شد.
از سوی وزارت ورزش و جوانان صلاحیت ۳ کاندیدا برای شرکت در مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش تایید شد.
سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورش برای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک و تصدی پست ریاست نام نویسی کرد.
اعلام درخواست ثبت نام دوباره از کاندیداهای ریاست و تعیین زمان جدید برای آن طی تعامل با وزارت ورزش در برنامه سرپرست فدراسیون شمشیربازی برای هفته جاری است.
اعلام درخواست ثبت نام دوباره از کاندیداهای ریاست و تعیین زمان جدید برای آن طی تعامل با وزارت ورزش در برنامه سرپرست فدراسیون شمشیربازی برای هفته جاری است.
وزارت ورزش در حالی تجدید انتخابات فدراسیون سوارکاری را با تعیین زمان، قطعی کرده که قرار نیست برای آن، ثبت نامی از کاندیداها انجام شود و همین مسئله قانونی بودن انتخابات را زیر سوال می برد.
اسامی ۶ کاندیدا برای احراز پست ریاست فدراسیون اسکواش از سوی وزارت ورزش و جونان اعلام شد.
رئیس فدراسیون والیبال و معاون پیشین وزارت ورزش برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک نام نویسی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ