محمدرضا طالقانی کشتی گیر پیشکسوت و چهره مردمی و محبوب ورزش ایران که برای شرکت در زیارت اربعین ۱۴۴۴ به عراق رفته است، در نجف اشرف به زیارت امیرالمؤمنین علی (ع) مشرف شد. محمدرضا طالقانی در سال ۱۳۴۶ وقتی که پانزده ساله بود کشتی را شروع کرد و تا سال ۱۳۶۰ که تشک را بوسید و خداحافظی کرد، افتخارات زیادی به همراه آورد؛ از جمله کسب ۸ مدال جهانی، ۳ بار پهلوان پایتخت و بستن بازوبند پهلوانی و ۷ سال حضور در تیم ملی بود. طالقانی چند سال نیز رییس فدراسیون کشتی بود که در زمان مدیریت او، ورزشکاران این رشته مدال‌های زیادی را برای ایران به ارمغان آوردند. او همچنین از همراهان نهضت امام خمینی (ره) بود و تصاویر ایشان هنگام حفاظت از امام راحل در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ بسیار معروف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی و رقیب سرسخت حسن یزدانی با انتشار تصاویری از برداشت سبزیجاتی از قبیل هویج، فلفل، گوجه فرنگی و ... از باغ نوشت: بهتر از این نمی‌شود! محصولات ارگانیک تازه مستقیماً از باغ. دیوید تیلور را در این کار دختر خردسالش همراهی می‌کرد. حدود یک ماه دیگر تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان باقی مانده و حسن یزدانی برخلاف تیلور که در فضای مجازی حسابی فعال است، این روز‌ها در سکوت در اردوی تیم ملی مشغول تمرین است.
امروزه، کشتی گیران سومو زن در ژاپن به سختی می‌جنگند تا شنیده شوند و اجازه داشته باشند سومو را در سطح حرفه‌ای تمرین کنند.
قهرمان کشتی ایران و المپیک در اقدامی جالب در زادگاه خود به بازی والیبال پرداخت.
علی سوادکوهی توسط یک کشتی گیر روسی برای شرکت در لیگ پادوبنی دعوت شد.
مربی کشتی ایرانی مقیم ژاپن می‌گوید دوست دارد با قهرمانی فرزندانش پرچم ایران را در کشور ژاپن بالا ببرد.
رضا میرزایی پس از ورود به میدان و در یک دوئل تک به تک با سعید صادقی، به بازیکن مازندرانی پرسپولیس فن کمر زد.
دو ملی پوش کشتی آزاد ایران بعد از یک اتفاق تلخ تصویر متفاوتی را کنار یکدیگر ثبت کردند.
کشتی گیر ایرانی که اخیرا موفق به شکست دو تن از قهرمانان المپیم شده بود، این بار در تهران مغلوب حریف روسی شد.
حاضر نشدن کشتی گیر آذربایجانی برابر امیرحسین زارع باعث ایجاد یک شایعه خبرساز شد.
علاقمندان به ورزش اول کشور مرتضی قیاسی را به عنوان برترین کشتی گیر رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور انتخاب کردند.
روز گذشته رحمان عموزاد، کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در فینال جام جهانی کشتی آزاد به مصاف یانی دیاکومیهالیس آمریکایی رفت و موفق به شکست حریف خود شد. عموزاد پس از این پیروزی با نشان داد قلب به سبک بازیکنان فوتبال برد خود را جشن گرفت.
کشتی‌گیر ملی‌پوش ایران به شکلی جالب پیروزی خود را جشن گرفت.
طبق گفته علیرضا نجاتی، او به اطلاعات نیروی انتظامی و دادسرا احضار شده است
کامران قاسمپور را می توان شناخته شده ترین کشتی گیر ایرانی حاضر در جام جهانی 2022 آمریکا دانست.
شکست‌های غیرمنتظره دو کشتی‌گیر طلایی ایران در مسابقات ۲۰۲۱ اسلو حسابی آنها را بهت‌زده کرد.
حسن یزدانی به من کمک کرده تا کشتی گیر بهتری باشم. همسرم دقیقا بعد از فینال چند عکس از من و حسن یزدانی برایم فرستاد. باید بگویم من به خاطر حضور حسن شکرگزار و سپاسگزارم.
جردن باروز با کسب طلای قهرمانی جهان 2022 رکورد اسطوره کشتی امریکا را شکست.
عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک از ترکیه پس از پیروزی بر امیرحسین زارع در رقابت‌های قهرمانی جهان، از حرکت نمایشی زارع پس از کسب مدال طلای جهان در سال ۲۰۲۱، تقلید کرد.
ژولمان شارشنبکوف کشتی گیر قرقیزستانی پس از کسب مدال طلای جهان، شادی ویژه ای را از خود به نمایش گذاشت.
فرنگی کار دسته 130 کیلوگرم کشور ترکیه با کسب طلای امشب، به چهارمین کشتی‌گیر پرافتخار تاریخ رقابت های قهرمانی جهان تبدیل شد.
حسن یزدانی کشتی گیر پرافتخار کشورمان، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش قهرمانی و کسب مدال طلا توسط علی ارسلان در وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی را تبریک گفت.
اتحادیه جهانی کشتی با انتشار عکس 9 کشتی‌گیر ایرانی، آنها را شانس کسب مدال در مسابقات جهانی 2022 صربستان معرفی کرد.
ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان در ۵ وزن اول بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از صبح امروز به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن راهیابی فیروز پور، کریمی و گلیج به دیدار فینال و قیاسی به دیدار رده بندی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ