زارع در همان تایم نخست فینال با نتیجه ۸ بر صفر از حریف عقب افتاد، با توجه به از نفس افتادن حریف در تایم دوم توانست جبران کند و در نهایت با نتیجه ۲۱ بر ۱۰ صاحب برتری شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این پانزده سکۀ طلایی به صورت پراکنده در مزرعه‌ای در شمال ولز پیدا شدند. نقش و نگار روی سکه‌ها بسیار پیچیده و منحصر به فرد است.
یازده بازیکن از لیست کنونی تیم سپاهان را بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس تشکیل می دهند.
بررسی‌ها نشان داد مهرماه سال۹۹ دادخواست طلاق توافقی زوجین منجر به صدور گواهی عدم امکان سازش شده، مفاد گواهی مؤید این موضوع بود که زوجه در عوض طلاق و تملک شش دانگ یک واحد آپارتمان، کل مهریه را به زوج بخشیده و در دفترخانه نیز همین موضوع در سند طلاق قید شده است.
با توجه به آمار خودروسازان بزرگ در سال ۱۴۰۰، ۶۷ هزار دستگاه بیشتر از آنچه که تولید کردند فروختند، یعنی اینکه فرد طلای زنش را فروخته و وام گرفته که پراید بخرد، اما، چون ساخت خودرو کمتر از تحویل بوده گفتند اول مهرماه تحویل داده می‌شود که به این وعده مرتب با تأخیر مواجه شده است و ده‌ها نامه نوشتم که خانواده‌ها چه گناهی کردند.
دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک تصاویری از تمرین خود بر روی رینگ مبارزه را منتشر کرد.
نشریه توتو مرکاتو ایتالیا به بررسی امتیاز بازیکنان حاضر در کورس کسب کفش طلای اروپا پرداخته است.
آنتونلا روکوزو همسر ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال تصویر عجیبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که برخی از کاربران او را به خودنمایی متهم کرده اند.
تیم خوشه طلایی بازی های خانگی خود را به استادیوم کارگران زنجان منتقل کرده است، در حالی که بعید به نظر می رسد، استادیوم شهید چمران ساوه وضعیت بدتری نیست به این استادیوم داشته باشد!
سرمربی تیم قهرمان و دارنده دو مدال طلای جهان بعد از قهرمانی شاگردانش در جام باشگاه های کشتی آزاد جهان، در مراسم دریافت جام شرکت نکرد.
بزرگ‌ترین مومیایی که در این گورستان باستانی کشف‌شده، به مردی با نام «خنومجدف» تعلق دارد که یک کشیش، بازرس و ناظر اشراف بوده است. گفته می‌شود که در مقبره دیگر یک قاضی و نویسنده به نام «فتک» دفن شده باشد.
زن جوان می‌گوید به خاطر بچه‌ها همکاری می‌کردم که پول داشته باشم.
اتفاق رخ داده در بندرعباس و شهرک پیامبر اعظم مرا به یاد خاطره‌ای دور برد. «شایعه اهدای زمین به مردم در ازای ۵۰ میلیون تومان، برخی از اهالی بندرعباس، با گچ و یا سنگ زمین مد نظر خود را مرزبندی و مشخص کردند»! باوراین شایعه در عصر رسانه‌ها کمی که چه عرض کنم خیلی عجیب بود.
تیم خوشه طلایی با بحران عجیب اعتصاب بازیکنان و پایان کار در لیگ یک مواجه شده است.
معمولاً نام سرقت اذهان را به سمت طلا، جواهر، تلفن همراه، کامپیوتر و مواردی از این دست می‌برد، اما برخی سرقت‌ها هم اتفاق می‌دهند که عجیب و در عین حال گران‌قیمت هستند و باور آن‌ها سخت است.
ماجرای سفر رفتن زوج سالخورده کار آن‌ها را به دادگاه خانواده کشاند.
دهدار در جدال با فارس الباخ وزنه‌بردار سرشناس تبعه قطر، در حرکت یکضرب فوق‌العاده‌ ظاهر شد و با مهار صحیح وزنه های 168، 173 و 177 کیلوگرمی صاحب مدال طلا شد، همین وزنه خوب نقره مجموع راهم برایش به ارمغان آورد
حفر و کاوش برای رسیدن به عتیقه و طلا مدت‌هاست که پیشه خیلی از آن‌هایی شده است که به خرافه اعتقاد دارند. داستان گنج و گنج‌یابی خیلی قدیمی است و تا به الان قربانی‌های زیادی هم داشته است.
مرد جوان در دادگاه گفت: من فکر می‌کردم مونا بعد از ازدواج و زندگی در تهران کمی رفتارش معتدل‌تر شود و از این همه سادگی دست بردارد چندبار به او گفتم وقتی با دوستانم بیرون می‌رویم یا به خانه ما می‌آیند با لهجه شهرستانی صحبت نکن، سؤالات کودکانه نپرس کمی اطلاعاتت را درباره مسائل بالا ببر تا اطرافیان تو را دست نیندازند، اما او قبول نمی‌کند.
کریستیانو رونالدو در میان 30 نامزد اولیه توپ طلای 2022 قرار داشت ولی در رده بندی نهایی یک امتیاز هم کسب نکرد.
یکی از عجیب ترین اتفاقات در مراسم گالا مربوط به انتخاب بهترین باشگاه سال بود.
علی اکبر یوسفی که سال گذشته به مدال طلای کشتی فرنگی بزرگسالان جهان رسید، باخت سنگینی را در رده سنی امید متحمل شد.
تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه موفق شد در دیداری دور از خانه مقابل تیم منسجم آرمان گهر به پیروزی 3 بر 1 دست پیدا کند.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
علی ارسلان در شرایطی موفق به کسب مدال طلای وزن 72 کیلوگرم شد که حضور مترجم سابق برانکو در کنار وی عجیب و جالب به نظر می‌رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ