اهواز- مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: توسعه بندر امام خمینی یکی از راهکارهای توسعه تجارت دریایی در ایران است که دولت باید آن را مورد توجه قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان گفت: بیش از ۱۸۰ هزار تن روغن خام خوراکی در مخازن بندر شهید رجایی بندرعباس ذخیره سازی شده است.
فرشادان مطرح کرد: "ظرفیت‌های کردستان، نخبگان کُرد" و "سرمایه اجتماعی کُردها" در نظام اداری، فاقد امنیت شغلی و تکریم هستند. چالش بنده با نماینده دولت در کردستان، چالش ناعدالتی است. بودجه اختصاصی کردستان، بی سابقه است، از همین تریبون از دولت تشکرمی کنم، اما مدیران ارشد در کردستان، تشخیص هزینه کرد و توسعه زیر ساخته‌ها را ندارند.
مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که ممکن است بازنشسته‌ای که سال قبل به کار گرفته شده، اما مهر امسال به دلیل اینکه رتبه سه به بالا ندارد در آموزش و پرورش به کارگرفته نشود؟، توضیح داد: جمع بندی این امر بر اساس اینکه در شورای توسعه چه تصمیم گیری شود، انجام می‌شود؛ بنابراین این مورد ممکن است، مگر اینکه در شورای توسعه تصمیم دیگری اتخاذ شود. در حال حاضر بنا شده بازنشستگانی به کار گرفته شوند که حداقلی از صلاحیت را داشته باشند.
معاون حمل‏ ونقل با توجه به آن در سیاست‌های کلی برنامه پنج‏ساله هفتم توسعه، از انجام مطالعات جانمایی یک بندر جدید در کرانه دریای عمان علاوه بر بندر چابهار در مجاورت محدوده نفتی جاسک خبر داد.
کمیسیون‌های اقتصادی، اداری و بازرگانی و زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام در سومین جلسه مشترک خود به بررسی موضوع ارجاعی از صحن مجمع در خصوص تدوین سیاست‌های کلی توسعه دریامحور پرداختند.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: باتوجه به استقبال نوروزی از مجموعه‌های بندری، این سازمان در سال ۱۴۰۲ با جدیت بیشتری از توسعه زیرساخت‌های گردشگری  حمایت خواهد کرد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.
پیش نویس سیاست های کلی توسعه دریامحور در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مطرح و بندهای دیگری از آن به تصویب رسید.
پیش نویس سیاست های کلی توسعه دریامحور در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مطرح و بندهای دیگری از آن به تصویب رسید.
بندر امام- رئیس فراکسیون اقتصادِ انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد دریامحور دربرگیرنده جنبه‌های مختلفی است و برای توسعه اقتصاد آن به وضع قوانین کاربردی توسط مجلس نیاز دارد.
بندر امام- رئیس فراکسیون اقتصادِ انرژی مجلس گفت: اقتصاد دریامحور دربرگیرنده جنبه‌های مختلفی از فعالیت‌های تولیدی - تجاری است و برای توسعه اقتصاد آن به وضع قوانین کاربردی توسط مجلس نیاز دارد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان براساس نقشه راه، راهبردها و الزام‌های از پیش ترسیم شده در توسعه دولت الکترونیک پیشرو است.
کارشناس مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: فارغ از مباحثی نظیر مطالعات غیرکارشناسی و عدم توجه به برنامه ششم توسعه، در اسناد موجود نیز بارها به عدم احداث بندر خشک در محدوده موردنظر اشاره داشته است.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح جامع فاز ۳ بندر شهید رجایی با طول ۱۴۰۰ متر اسکله که ۹۰۰ متر آن آماده بهره برداری است.
بندر امام- معاون امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای تحقق توسعه تجارت دریامحور در خوزستان، برای ۸۶ پروژه زیرساختی بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری دولتی صورت گرفت.
معاون اقتصادی با بیان اینکه بندرامیرآباد به تنهایی با بنادر کشور در ساحل دریای خزر برابری می‌کند بر ضرورت توسعه بندرامیرآباد و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا به ۱۰ میلیون تن تأکید کرد.
معاون اقتصادی با بیان اینکه بندرامیرآباد به تنهایی با بنادر کشور در ساحل دریای خزر برابری می‌کند بر ضرورت توسعه بندرامیرآباد و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا به ۱۰ میلیون تن تأکید کرد.
جبار کوچکی نژاد با اشاره به اهمیت بسیار بالای بنادر شمالی برای اقتصاد ایران در مقطع زمانی کنونی، گفت: اتصال بنادر شمالی به ریل، لازمه توسعه ترانزیت در کشور است.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: کارخانه تازه فعال شده روغن گیری زیتون بندر گز با همکاری شرکت‌های دانش بنیان توسعه می‌یابد تا در خارج از فصل برداشت محصول نیز فعالیت کند.
اهواز - سرپرست دفتر توسعه و مدیریت بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران از لایروبی ۶ بندر صیادی خوزستان در سال جاری خبر داد و گفت: نرخ رسوب عمده بنادر خوزستان بسیار بالاست.
معافیت بندر چابهار از تحریم‌های آمریکا، به دلیل موقعیت استراتژیک، موقعیت ویژه‌ای را برای کاهش تأثیرات تحریم های اقتصادی فراهم کرده است که باید از این فرصت استفاده کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور، توسعه بندر چابهار را فرصتی بزرگ و استثنایی برای مردم دو کشور ایران و هند و منطقه برشمرد و بر افزایش سرمایه گذاری ها در این بندر مهم تاکید کرد.
وزیر بنادر و کشتیرانی هند با تاکید بر اینکه کشورش متعهد به توسعه و تجهیز بندر چابهار است اعلام کرد: این کشور به تلاش‌های خود برای تبدیل بندر چابهار به قطب منطقه‌ای ترانزیت ادامه می‌دهد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر پایبندی این کشور به تعهدات خود در خصوص توسعه بندر چابهار گفت: مردم ایران توقع دارند حضور هند در چابهار مثمر ثمر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ