مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که ممکن است بازنشسته‌ای که سال قبل به کار گرفته شده، اما مهر امسال به دلیل اینکه رتبه سه به بالا ندارد در آموزش و پرورش به کارگرفته نشود؟، توضیح داد: جمع بندی این امر بر اساس اینکه در شورای توسعه چه تصمیم گیری شود، انجام می‌شود؛ بنابراین این مورد ممکن است، مگر اینکه در شورای توسعه تصمیم دیگری اتخاذ شود. در حال حاضر بنا شده بازنشستگانی به کار گرفته شوند که حداقلی از صلاحیت را داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
ابتکاری که امسال انجام شد این است که تصحیح اوراق در استان‌های مختلف و برگه هر استانی در یک استان دیگر که مشخص نیست کدام استان است، انجام می‌شود، بنابراین اینگونه نیست که تصحیح اوراق هر دانش آموزی در همان استان انجام شود.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر کنترل تورم و احتمال اعمال فشار بیشتر بر قیمت‌ها و کنترل نرخ‌های فروش شرکت‌های بزرگ به‌نظر می‌رسد که دولت نمی‌خواهد بورس به‌صورت بی‌محابا رشد کند.
با حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، حالا حتی احتمال دارد تیم چهارم لیگ برتر امسال هم سهمیه آسیایی کسب کند.
هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که محتوای اعلام‌شده از سوی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس یازدهم در مورد تائید مجلس یازدهم واقع شود، اما طرح آن در شرایط کنونی ابهام‌برانگیز است و در صورت تصویب مجدد در صحن مجلس این امکان وجود دارد که این بار شورای نگهبان با این تصمیم همراهی کند.
امروز مطالبی همچون مهم‌ترین دلیل جذابیت بورس در سال ۱۴۰۲، پیش بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آتی، خودروی ۷۰۰ میلیونی در بازار خودرو، سود خالص سهم کدام نماد ۱۲۰ درصد افزایش یافت؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱، آیا امسال هم خرید طلا و سکه سودآور است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
جمعیت هلال‌احمر با صدور اطلاعیه شماره ۵ و اعلام اسامی استان‌های دارای بیشترین و شدیدترین تصادفات در نوروز امسال، توصیه‌هایی برای حفط جان مسافران ارائه کرد.
ماه رمضان امسال روز پنجشنبه شروع می شود و ساعت روزه داری در کشورهای مختلف بر اساس موقعیت مکانی با یکدیگر متفاوت است.
بررسی وضعیت تولید در ۹ ماهه امسال نشان می دهد که از میان کالاهای منتخب صنعتی و معدنی تعدادی افزایش تولید و ۱۲ کالا کاهش تولید داشته اند.
بررسی وضعیت تولید در ۹ ماهه امسال نشان می دهد که از ۳۳ کالای منتخب صنعتی و معدنی ۲۰ کالا افزایش تولید و ۱۲ کالا کاهش تولید داشته اند.
فکرکنید که مخاطب جوان امروزی دوباره بنشیند و همین برنامه تکراری با آدمهای تکراری و رویکرد تکراری را ببیند. از همین الان حتی می‌توان دیالوگ‌ها و جملات رد و بدل شده در برنامه را حدس زد و یا حمایت از کدام سینما و مخالفت با کدام فیلم‌ها. پازل جشنواره فجر عجیب و غریب امسال با این برنامه سینمایی مخصوص به آن کامل شد و از همین الان می‌توان گفت چه نتایجی در پی خواهد داشت. بهروز افخمی گفته می‌خواهم دوباره دُن‌کیشوت بازی دربیاورم، باید گفت بله راحت باش آقای افخمی، متاسفانه چیزی که در تلویزیون زیاد است پول بیت المال برای دُن‌کیشوت بازی شما.
آخرین بازیکنی که در ازای حداقل ۱۰۰ میلیون یورو به خدمت گرفته شد، میخایلو مودریک بود که در ژانویه امسال از شاختار دونتسک به چلسی پیوست.
امسال فیلم «بانشی های اینشرین» که ۸ نامزدی کسب کرد، فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» به کارگردانی مشترک «دانیل کوان» و «دانیل شاینرت» در ۶ شاخه و فیلم های «فبلمنز» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» و «بابل» ساخته «دامین شزل» نیز هر کدام ۵ نامزدی کسب کرده بودند.
امسال فیلم «بانشی های اینشرین» که ۸ نامزدی کسب کرد، فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» به کارگردانی مشترک «دانیل کوان» و «دانیل شاینرت» در ۶ شاخه و فیلم های «فبلمنز» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» و «بابل» ساخته «دامین شزل» نیز هر کدام ۵ نامزدی کسب کرده بودند.
بر اساس آمارهای تردد، متروی تهران امسال ۲۲۱ میلیون مسافر داشته که نشان از افزایش مسافر دارد.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به پرتصادف‌ترین بزرگراه‌های تهران در ششش ماهه اول امسال گفت: بر اساس آمار ۵۴ درصد متوفیان تصادفات در محور‌های بزرگراهی جان خود را از دست داده‌اند. بزرگراه آزادگان ۱۰ درصد کل سهم تصادفات فوتی را به خود اختصاص داده و بعد از آن بزرگراه امام علی (ع) قرار دارد. همچنین ۴۰ درصد تصادفات نیز در خیابان‌های اصلی اتفاق افتاده است.
تاکنون ۱۲ نماد در سال جاری عرضه اولیه شده اند. بازدهی نماد‌های عرضه اولیه شده امسال تاکنون از زمان عرضه چگونه بوده است؟ کدام نماد بازدهی بهتری داشته است؟
گزارشات ماه شهریور شرکت ها در حال انتشار است و حالا می توان تا حدودی درباره عملکرد شش ماهه شرکت ها در سال جاری گمانه زنی هایی را انجام داد. پالایشی ها در نیمه نخست امسال چه کردند؟ آیا باید منتظر سوددهی خوبی از شپنا بود؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس بند و تبصره ۷قانون بودجه امسال، کلیه بانک‌های دولتی باید خدمات بانکداری الکترونیک خود را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند که متاسفانه تاکنون غیر از بانک مرکزی هیچ کدام از بانک‌ها به تکلیف قانونی خود عمل نکرده‌اند.
کدام تیم ایرانی لیگ امسال ۶۰۰میلیارد خرج کرده؟!
امروز مطالبی همچون پیش بینی ارز‌های دیجیتال در هفته آینده | کدام ارز بیشترین رشد را خواهد داشت؟،  قیمت دلار در آخرین روز هفته چقدر شد؟، لایو مجمع حفاری با اعتراضات تند یک سهامدار قطع شد! + فیلم، ۵ خبر پر حاشیه بورس در هفته‌ای که گذاشت! + فیلم، رد پای هکر‌های کره شمالی در ممنوعیت تورنادوکش!، بیت کوین همانند طلا و سکه کاهش یافت!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بررسی‌های آمارها نشان می‌دهد که ۹ استان از بین سایر استان‌های کشور در بهار امسال دارای بیشترین اشتغال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستند.
قنبری با تاکید بر اینکه در چند وقت اخیر از سیاست دولت در حوزه اقتصادی با شعار جراحی اقتصادی رونمایی شد، گفت: در حالی که در دولت روحانی با توجه به وضعیت اقتصادی ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف نشد، اما در دولت رئیسی هستیم علیرغم این که گفته شد تنها چهار کالایی که ارز ترجیحی آن‌ها حذف شده مشمول گرانی خواهند شد که این موضوع با یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی جبران خواهد شد، اما در عمل شاهد هستیم بیش از ۴۰۰ قلم کالا در بازار با افزایش بسیاری روبرو شدند، این درحالیست که نرخ‌ها در بازار به صورت ساعتی نیز افزایش پیدا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ