بندر امام- معاون امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای تحقق توسعه تجارت دریامحور در خوزستان، برای ۸۶ پروژه زیرساختی بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری دولتی صورت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرکز بر تغییر مسیر منابع و ترویج توسعه زنجیره‌های ارزش می‌تواند به ایران کمک کند تا پتانسیل اقتصادی خود را به حداکثر برساند و اتکا به یارانه‌های ارزان انرژی را در بلندمدت کاهش دهد.
واشنگتن در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز خود در منطقه و با ادعای واهی «اذیت و آزار» کشتی‌های تجاری به دست ایران، بیش از ۳هزار نیرو به خاورمیانه اعزام کرد.
واشنگتن در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز خود در منطقه و با ادعای واهی «اذیت و آزار» کشتی‌های تجاری به دست ایران، بیش از ۳هزار نیرو به خاورمیانه اعزام کرد.
تربت حیدریه ـ رئیس خانه صنعت ومعدن خراسان رضوی گفت: بخش صنعت خراسان رضوی ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها ودهیاری ها عوارض داده است.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی، ۳۱ خرداد ماه را آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عنوان و اعلام کرد تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از صاحبان مشاغل وضعیت مالیاتی خود را تعیین تکلیف کردند.
معاون دفتر ریاست جمهوری اوکراین می‌گوید که بیش از ۱۰ کشور از ۳۱ عضو ناتو با پیوستن کی‌یف به این ائتلاف نظامی «مخالف» هستند.
چین مشغول ساخت بزرگترین سیستم هشدار اولیه زلزله جهان(EWWS) است که بیش از ۱۵ هزار ایستگاه رصد، ۳ مرکز ملی، ۳۱ مرکز منطقه ای و ۱۷۳ مرکز انتشار گزارش را پوشش می دهد.
قیمت سکه امامی امروز به زیر ۳۱ میلیون تومان ریزش کرده و به قیمت ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده تا کاهش قیمت بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را نسبت به هفته قبل شاهد باشیم.
قیمت سکه امامی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته با افت قیمت بیش از ۵۰۰ هزار تومانی همراه شد.
اهواز - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از دریافت مجوز استخدام ۳۱ هزار معلم در وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۶۲ هزار و ۴۶۲ بسته مواد محترقه غیرمجاز و پلمب ۳۱ واحد صنفی متخلف در استان خبر داد.
رصد بازار کالاهای اساسی حاکی از نوسان بین ۱۰۰۰ تا بیش از ۱۰۰ هزار تومان دراقلام مختلف غذایی بوده که این تفاوت قیمت‌ها علاوه بر نزدیک شدن تاریخ انقضا به بزرگی و کوچکی فروشگاه ها هم برمی گردد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: از ابتدای امسال تا اواخر دی‌ماه سود سهام بیش از ۳۱ میلیون سهامدار واریز شده است.
باستان شناسان در جایی که در گذشته پایه فواره بود، آثاری از جمله ۲۶ سنجاق برنزی لباس، یک دستبند، دو مارپیچ فلزی، یک دندان حیوان، مهره‌های کهربا و بیش از ۷۰ ظرف سرامیکی کشف کردند. باستان شناسان معتقدند که کشف چنین وسایلی در این چاه، آن را از سایر چاه‌های کشف شده در این محل متمایز می‌کند.
بیش از ۳۳میلیون ورقه گواهی تسهیلات مسکن(تسه) به ارزش ۳۷هزار و ۸۲۱میلیارد ریال در ۹ماه گذشته در فرابورس دادو ستد شد که نشان از افزایش ۵درصدی حجم و رشد ۷۹درصدی ارزش معاملات این اوراق در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارد.
تسلا برای بیش از ۳۲۱ هزار خودروی برقی در آمریکا فراخوان صادر کرده زیرا چراغ عقب آنها ممکن است به طور متناوب خاموش شود.
مجموع اوراق گام صادر شده توسط بانک‌ها از بهمن ۱۳۹۹ تا پایان مهر ۱۴۰۱ برابر با ۳۰.۲ هزار میلیارد تومان می‌باشد که بیش از ۲۱.۴ هزار میلیارد تومان آن مربوط به عملکرد ماه‌های اخیر است.
در شهریورماه امسال، ۵۵.۹ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد. همچنین درصد افزایش کرایه مسکن اجاری در ۱۲ ماه منتهی به شهریور امسال، کمترین رقم در ۱۳ ماه اخیر محسوب می‌شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان اعلام کرد: یکی از دلایل کمبود آب در گلستان مصرف در بخش کشاورزی است، عمده منابع آب در اختیار بخش کشاورزی است اگر پتانسیل منابع آب استان را دو هزار و ۵۰۰ میلیون مترمکعب در نظر بگیریم ۹۰ درصد منابع آبی مصرفی در بخش کشاورزی مصرف می‌شود که بهره‌وری آن حداکثر ۳۱ درصد است و ۶۹ درصد هدررفت دارد، در واقع بیش از ۵۰ درصد آب تجدیدپذیر استان گلستان در بخش کشاورزی به هدر می‌رود.
طبق تعرفه رسمی صدا و سیما تنها برای پخش زنده ۶۰ بازی سرخابی‌ها در فصل جاری تلویزیون بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد دارد
طبق تعرفه رسمی صدا و سیما تنها برای پخش زنده ۶۰ بازی سرخابی‌ها در فصل جاری تلویزیون بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد دارد
رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در بازه ۲۰ تا ۳۱ شهریور جلوی پروازهایی که بلیت سفرهای اربعین را بیش از ۶ میلیون تومان عرضه کنند، گرفته می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۶۷۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۳۱ تن از ایشان وخیم است.
گرچه بازارسرمایه در یک سال‌و نیم اخیر و تا همین چند هفته گذشته یکی از بدترین عملکردهای تاریخ خود را به نمایش گذاشته بود اما از اواخر اسفند و پس از پشت‌سر گذاشتن دو سال ‌ناامیدکننده مسیری متفاوت را درپیش گرفت. رخوت ۲۰‌ماهه بازارسرمایه با نزدیک شدن به فصل مجامع عمومی عادی سالانه شرکت‌های بورسی رو به تغییر گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ