کمیسیون‌های اقتصادی، اداری و بازرگانی و زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام در سومین جلسه مشترک خود به بررسی موضوع ارجاعی از صحن مجمع در خصوص تدوین سیاست‌های کلی توسعه دریامحور پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.
منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.
بند فسخ قرارداد ویکتور اوسیمن به اصلی‌ترین چالش تمدید قرارداد این بازیکن تبدیل شده است.
در جلسه امروز مقامات فدراسیون فوتبال با مدیران رسانه باشگاه‌ها یک بند جالب در آیین‌نامه رسانه‌ای مسابقات افشا شد.
بند فسخ اوتاویو، ستاره پورتو، از نیمه شب امشب 20 میلیون یورو بیشتر شده است.
عزيزبک آمانوف هافبك طراح 25 ساله فصل قبل استقلال هم به صف طولانى و هميشگى خارجى‌هاى شاكى از باشگاه‌هاى ايرانى اضافه شد.
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: برای برخی از تیم‌ها همچون تیم پرسپولیس و استقلال پرونده تشکیل دادیم این که در مرحله توضیح است.
جواد نکونام سرمربی جدید استقلال مایل است قرارداد محمد محبی از سوی باشگاه استقلال تمدید شود و این منوط به رضایت باشگاه سانتاکلارا است.
پائولو دیبالا این فصل در رم درخشیده و حالا که باشگاه قصد بستن قرارداد جدیدی را با او دارد، درخواست افزایش دستمزدش را کرده است.
طبق گزارش سخنگوی شورای نگهبان، غالب ایرادات این شورای ناظر به ابهاماتی بود که شورا مرتفع شدن آن‌ها توسط مجلس را برای اظهارنظر خود ضروری دانسته است. از جمله مهم‌ترین این ابهامات، می‌توان به ابهام عبارت «رمزپول و رمزدارایی» در بند ۵ ماده ۱۲ طرح اشاره کرد. این بند انواع رمزپول و رمزدارایی را در کنار چهار نوع دارایی دیگر مذکور در ماده ۱۲، مشمول مالیات بر عایدی سرمایه دانسته بود. درحالی که تعریف مشخصی از رمزپول و رمزدارایی وجود ندارد.
موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که دنی سبایوس و مارکو آسنسیو به خاطر وجود بندی در قراردادشان نمی توانند در صورت جدایی از رئال راهی بارسلونا شوند.
ستاره جوان گل‌گهر برای انتخاب تیم جدیدش با مانع ۱۵ میلیاردی روبروست.
محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره این فصل استقلال هستند که بنا بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران کار دشوارتری برای ادامه همکاری با باشگاه خود دارند.
کاپیتان مس رفسنجان اعلام کرد با محمد ربیعی درباره آینده اش در این تیم صحبتی نکرده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از مشاهده و ثبت تصاویر چهار قلاده پلنگ توسط دوربین‌های تله‌ای یکی از همیاران محیط زیست در مرز مشترک میان دو منطقه شکار ممنوع در بند مشکول از توابع شهرستان کوثر استان اردبیل و منطقه حفاظت شده کاغذ کنان استان آذربایجان شرقی خبر داد. منبع: ایرنا
در صورتی که پرسپولیس و استقلال در دو سال بعد از واگذاری، رتبه‌ای پایین‌تر از چهارم داشته باشند، دولت امکان بازگرداندن مالکیت آنها را خواهد داشت.
بلومبرگ در گزارشی می‌نویسد که چینی‌ها در طول سال‌های گذشته به صورت رسمی واردات نفت از ایران و ونزوئلا را به کل حاشا می‌کنند. در واقع گمرک چین از سال ۲۰۲۰ تاکنون فقط دریافت چهار محموله نفت از ایران را رسما ثبت کرده است و از سال ۲۰۱۹ تاکنون در آمار گمرک چین هیچ محموله‌ای از نفت ونزوئلا ثبت نشده است.
منچستریونایتد هفته قبل بند تمدید چهار بازیکن خود را فعال کرد ولی فعلا خبری از تمدید قرارداد داوید دخیا نیست.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از تدوین ۶۰ ماده و ۲۶۱ بند برای برنامه پیشنهادی چهارم شهرداری تهران خبر داد و گفت: شهرداری تهران این برنامه را در دو سطح راهبردی و عملیاتی تنظیم کرده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به دستگاه ها و اتاق های مربوط به بخش خصوصی مصوبات جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را در چهار بند ابلاغ کرد.
در جلسه علنی نوبت صبح سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و ویژه جهش رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور مباحثه تندی بین مجلس و دولت صورت گرفت
«همزمان با آزاد شدن چهار نفر از زندانیانِ آمریکایی و در عین حال، آزاد شدن چهار زندانی ایرانیِ در بند در آمریکا و البته آزاد شدن مقادیری از منابع مالی بلوکه شده کشورمان در خارج از ایران، تحلیل‌ها و گمانه زنی‌های مختلفی در مورد پیام‌های احتمالی این تحول برای معادله احیای برجام و روند آتی مذاکرات وین مطرح می‌شود. دراین راستا، فرارو در گفتگو با کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به بررسی ابعاد مختلف این مساله پرداخته است.»
با اعلام رسمی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، تعداد ۱۳۱ پلاک ثبتی واقع در شهرک مسلمین، از طرح کمر بند فضای سبز خارج و مجوز ساخت و ساز در آن‌ها پس از چهار دهه وقفه صادر شد.
محمد اشرفی اصفهانی، رئیس سابق هیأت بدوی تخلفات نهاد ریاست جمهوری: ارزش‌های الهی، مقدسات اسلام و قرآن، نماز، روزه، خمس، حج و جهاد و مبارزه با رانت خواری، دروغگویی و اختلاس از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است؛ نه اینکه بند کنیم به خانمی که مثلا چهار تار موی او از مقنعه در آمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ