رئیس جمعیت هلال احمر گفت: کارخانه تازه فعال شده روغن گیری زیتون بندر گز با همکاری شرکت‌های دانش بنیان توسعه می‌یابد تا در خارج از فصل برداشت محصول نیز فعالیت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به حریق در کارخانه عطر سازی ایوانکی، گفت: حریق به دلیل گستردگی یک کارخانه دیگر را هم در بر گرفت.
راسموس هویلوند با انتقال به منچستریونایتد در حال تبدیل شدن به رکورد فروش باشگاه آتالانتا است. او یکی دیگر از بازیکنانی است که زیر نظر جان پیرو گاسپرینی شکوفا می‌شوند.
یک نشریه انگلیسی به نقل از منابع آگاه نوشت که تحویل موشک پیشرفته از لندن به کی‌یف به‌دلیل اعتصاب کارگران یکی از کارخانه‌های نظامی اصلی انگلیس، تحت‌الشعاع قرار گرفته است.
پردیس- رئیس اورژانس استان تهران گفت: حریق کارخانه مبل سازی در پردیس تاکنون سه مصدوم داشته است، که هر سه مصدوم آتش نشان بودند.
پردیس- رئیس اورژانس استان تهران گفت: حریق کارخانه مبل سازی در پردیس تاکنون سه مصدوم داشته است.
اصفهان- رئیس هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: تمام ۱۲۰ کارخانه تولید آجر در شعاع ۳۰ کیلومتری اصفهان در حال حاضر از سوخت گاز استفاده می‌کنند.
یک کارخانه فرآورده‌های پتروشیمی در جنوب شرقی چین بر اثر وقوع انفجار، دچار حریق شد.
مصطفی کارخانه، مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران به اتفاقات رخ داده در بازی روز گذشته مقابل ایتالیا واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون والیبال در حکمی، مصطفی کارخانه را به‌عنوان رئیس کمیته تیم‌های ملی این فدراسیون منصوب کرد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق گفت: بهره برداری از معدن آنومالی ۸ ناریگان و سه معدن فعال در ساغند، اخذ مجوز کارخانه کنستانتره و آهن اسفنجی و ... از جمله اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ بود.
شرکت بزرگ اسلحه سازی آلمان اعلام کرد: هزینه ساخت کارخانه تولید تانک در اوکراین بر عهده کی یف خواهد بود.
رسانه ها از وقوع حریق گسترده در کارخانه پهپادسازی آمریکا در لتونی همراه با «خسارات زیاد» خبر می دهند.
محمدباقر هنربر، در تشریح آخرین وضعیت آتش سوزی کارخانه روغن موتور در شهرک شهید سلیمی آذرشهر گفت: خوشبختانه با تلاش آتش نشانان و تیم‌های امدادی مستقر در محل این آتش سوزی به طور کامل اطفا شد.
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: آتش سوزی گسترده کارخانه روغن در آذرشهر اطفاء شد.
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: آتش سوزی گسترده کارخانه روغن در آذرشهر اطفا شد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان خواستار احداث کارخانه‌های چغندرقند، روغن کشی و خوراک دام در شهرستان‌های شوش و کرخه شدم.
قبل از انقلاب، کارخانه روغن نباتی قو تقریباً نزدیک به ۲۲ نوع روغن تولید می‌کرد، که ۳‌ـ ۴ نوع آن روغن قنادی بود. البته کره هم در این کارخانه تولید می‌شد، از جمله کره گیاهی (مارگارین). در آن روز‌ها روغن مایع هم با ظروف شیشه‌ای تولید و روانه بازار شد. ماه رمضان که می‌شد مصرف روغن مایع بالا می‌رفت، آن هم برای پخت زولبیا و بامیه بود.
در نشست ستاد ملی طرح جهش تولید در دیمزارها، موضوع نیاز کشور به احداث کارخانه تولید کودهای فسفاته مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: کارخانه نوآوری را به‌منظور رفع نیازهای فناورانه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از سوی شتاب‌دهنده‌ها و دانش‌بنیان‌ها ایجاد خواهیم کرد.
شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۰ گروه امدادی و آتش نشانی از شهر‌های مبارکه، بهارستان و اصفهان برای کنترل آتش سوزی به شرکت تولید روغن موتور خودرو در شهرک صنعتی مبارکه اعزام شده اند. به دلیل وسعت حجم آتش سوزی تعداد زیادی خودروی سنگین اطفای حریق به این کارخانه اعزام شدند.
اصفهان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش سوزی در کارخانه تولید روغن در شهرک صنعتی مبارکه خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سارق هشت میلیارد ریال روغن زیتون از یک کارخانه در آرادان دستگیر شد، گفت: نگهبان کارخانه، سارق این اقلام از کارخانه بود.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد کارخانه نوآوری دانشگاه تهران مجهز به انرژی خورشیدی شد.
کارخانه تولید پهپاد تمام ایرانی ابابیل۲ صبح امروز با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپهبد شیرعلی میرزا، وزیر دفاع تاجیکستان در دوشنبه پایتخت این کشور افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ