مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان براساس نقشه راه، راهبردها و الزام‌های از پیش ترسیم شده در توسعه دولت الکترونیک پیشرو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: طی چهار ماهه نخست سال جاری، معادل ۶ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۴۵۶ تن کالاهای اساسی در بنادر کشور تخلیه شده است.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با یک برنامه هدفمند و هم‌سو با رویکردهای ارتقایی در سازمان ملی بهره‌وری، شاخص بهره‌وری در سازمان بنادر باید تا پایان سال، به بیش از ۵۰ برسد. ‌
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و سازمان بنادر و دریانوردی به‌منظور تعمیرات اساسی باراندازهای (اسکله‌های) بندر شهید رجایی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
اهواز- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با صدور حکمی «جلیل اسلامی» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان منصوب کرد.
وزیر حمل‌ونقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان در راس هیاتی با معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار و درباره توسعه همکاری‌های لجستیکی و تجارت دریایی گفت وگو کرد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی سند توسعه اقتصاد دریامحور را به وزیر راه ارائه کرد.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: باتوجه به استقبال نوروزی از مجموعه‌های بندری، این سازمان در سال ۱۴۰۲ با جدیت بیشتری از توسعه زیرساخت‌های گردشگری  حمایت خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان در سال پیش رو نیز راهبردها و سیاست‌های اجرایی سه مؤلفه کارکردی توسعه، تجهیز و تأمین زیرساخت‌های بندری و دریایی را با جدیت دنبال خواهد کرد.
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تسهیلات گردشگری دریایی به دلیل میان حوزه ای بودن داده نمی شود که نابودی این صنعت را به مرور همراه خواهد داشت.
آسخت اورازبای،سفیر قزاقستان، با علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی دیداروبرای توسعه همکارهای اقتصادی با ایران و اجرایی سازی هر چه سریع‌تر لجستیک دریایی و بندری با ایران تاکیدکرد
عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امورزیربنایی سازمان بنادرودریانوردی از موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی این سازمان با تمدید وصدورمجوز ساخت وبهره برداری برای ۵ سازه دریایی خبر داد.
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد استانداردسازی و پلاک‌زنی هوشمند شناورهای فاقد هویت و حک لیزری روی موتور آن‌ها در دستورکار این سازمان قرار دارد.
سازمان بنادر و دریانوردی با صدور بیانیه ای با تاکید بر بی اهمیت بودن اقدام دولت پاناما درباره کشتی های مرتبط با ایران اعلام کرد دلیل این اقدام فشارهای سیاسی دولت مستکبر آمریکاست.
عضو هیات عامل، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر ودریانوردی ازموافقت کمیته صدورمجوز سازه های دریایی این سازمان با تمدید و صدور مجوز ساخت و بهره برداری برای ۵ سازه دریایی خبرداد
حسن بیک محمدلو گفت: این سازمان از هم اکنون با تمام توان در تلاش برای نقش آفرینی بیشتر در اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از بخش‌های مهم برنامه هفتم توسعه است.
سفیر امارات متحده عربی در ایران، با هدف تحکیم روابط اقتصادی و توسعه همکاری‌های بندری و دریایی بین تهران و ابوظبی با معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار و گفت‌وگو کرد.
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تلاش برای پیشرفت اهداف سازمان در کنار تعیین اولویت‌ها با همراهی کارکنان این مجموعه و انجام درست وظایف محوله محقق می‌شود.
بندر امام- معاون امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای تحقق توسعه تجارت دریامحور در خوزستان، برای ۸۶ پروژه زیرساختی بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری دولتی صورت گرفت.
مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی از به روزرسانی فرایند جذب سرمایه‌گذاری جدید این سازمان خبر داد.
مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی از به روزرسانی فرایند جذب سرمایه‌گذاری جدید این سازمان خبر داد.
معاون سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به کمبود جدی نیروی انسانی متخصص در این سازمان و شرکت‌ها و ارگان های دریایی، گفت: حقوق و مزایای استاندارد را باید برای نیروهای متخصص دریایی وضع کنیم.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ساخت برج کنترل و تجهیزات دریایی در بندر جاسک خبر داد.
معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برآوردها حاکی است با توجه به روند فزاینده ترانزیت در سال جاری برای اولین بار به رکورد عبور ۲۰ میلیون تن کالا از کشور دست یابیم.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر پایبندی این کشور به تعهدات خود در خصوص توسعه بندر چابهار گفت: مردم ایران توقع دارند حضور هند در چابهار مثمر ثمر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ