خطیب نماز جمعه تهران گفت: دنیای سلطه ناسازگاری، توطئه، خیانت و جنایت با ایران را سرلوحه کار خود قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو آریباس که به تازگی از رئال راهی آلمریا شده در مصاحبه جدید خود گفت که حالا بهتر متوجه می‌شود در چه باشگاه عظیمی بازی می‌کرد.
یک کارشناس بین‌الملل گفت: کارشناسان غربی اعتراف دارند دلار و اقتصاد آمریکا افول کرده و دنیای چندقطبی با اقتصادهای نوظهور شکل گرفته و دیگر دلار نمی‌تواند ابزار سلطه آمریکا باشد.
در غیاب رونالدو و مسی که فوتبال اروپا را ترک کرده‌اند و پایان سلطه آن‌ها بر توپ طلا، چه کسی این جایزه مهم فوتبال دنیا را خواهد برد؟
ما هنوز اطلاعات اندکی در مورد مگس ها داریم. جدای از پشه‌ های ناقل بیماری ‌زا، مگس ‌ها گروهی از موجودات هستند که تا حد زیادی مورد مطالعه قرار نگرفته‌اند تا حدی به این دلیل که علم بیش تر بر روی حشرات جذاب معمولی مانند زنبورها و پروانه‌ ها تمرکز دارد.
تنیسور اسپانیایی از مسابقات مسترز رم هم کنار رفت.
کارلوس آلکاراس با برتری برابر رقیب روس خود راهی نیمه نهایی مسابقات تنیس مادرید شد.
برخی از مطالعات انسانی نشان داده اند که مصرف برخی از باکتری‌های روده به‌عنوان مکمل‌های پروبیوتیک ممکن است باعث بهبود اضطراب و افسردگی شوند. با این وجود، به گفته کارشناسان خیلی زود است که بخواهیم از پروبیوتیک‌ها برای سلامت روان استفاده نماییم.
سومین ال‌کلاسیکو فصل، نگاه علاقه‌مندان به فوتبال را به سانتیاگو برنابئو خیره کرده است.
سومین ال‌کلاسیکو فصل، نگاه علاقه‌مندان به فوتبال را به سانتیاگو برنابئو خیره کرده است.
کانال «دنیای مغز و شناخت در نرم افزار آموزشی شاد» با هدف ارتقای دانش و توانمندسازی شناختی نوجوانان، فعالیت خود را آغاز کرد.
فرمانده کل سپاه گفت: از آن روز که انقلاب ما شکل گرفت و حاکمیت اسلام آغاز شد تا امروز، دنیای سلطه و نظام استکباری تمام تلاش خود را برای بازگشت و رجعت به تاریخ کشورمان قرار داده است.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به جنگ علنی دنیای غرب علیه مقدسات الهی، گفت: آنان قرآن را می‌سوزانند و به مقدسات ما اهانت می‌کنند و نشان داد دنیای کفر از اسلام وحشت دارد.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به جنگ علنی دنیای غرب علیه مقدسات الهی، گفت: آنان قرآن را می‌سوزانند و به مقدسات ما اهانت می‌کنند و نشان داد دنیای کفر از اسلام وحشت دارد.
محمدجواد لاریجانی گفت: ما خجالت نمی‌کشیم از اینکه مطرح کنیم در دنیا که افکار ما منبعث از اسلام است. افتخار می‌کنیم به این قضیه. احیای حرکت اسلامی خودش بخش مهمی از این جهت حق‌گرایی مقابله با سلطه است. ما وقتی می‌خواهیم راجع به خودمان صحبت کنیم سرچشمه‌ی قدرت را فراموش نکنیم.
الیور زیپسه، مدیر ب ام و، در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه گفت که نمایشگر‌های روی داشبورد حواس راننده را پرت می‌کند و از دلایل اصلی تصادف است. او پیش‌بینی کرد که عمر این نمایشگر‌ها کوتاه است و تا ۱۰سال دیگر در هیچ خودرویی استفاده نخواهد شد.
به بررسی بهترین‌های دنیای موبایل در سال ۲۰۲۲ از نظر یوتیوبر معروف، MKBDH خواهیم پرداخت. بر خلاف سال گذشته، امسال خبر چندانی از آیفون‌های اپل در این لیست نیست!
میلیاردرهای دنیای فناوری روی چه چیزی سرمایه‌گذاری کرده‌اند؟
فیلیپ اوکیف(Philip O'Keefe) از استنترود(Stentrode) شرکت سینکرون برای کار با رایانه توسط ذهن خود استفاده می‌کند.
حال جانلوکا ویالی رو به وخامت گذاشته و با بازگشت سرطان، او در کلینیکی در شهر لندن بستری شده است.
سمنان- راهکارهای بسیاری برای ترویج کتابخوانی در بین نونهالان و نوجوانان استان سمنان مطرح می‌شود اما به گفته کتابداران، قصه‌گویی یکی از موثرترین این روش‌ها است.
کیلیان امباپه پس از هشت سال به سلطه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پایان داد و پردرآمدترین فوتبالیست دنیا لقب گرفت.
۱۰ سال قبل مقام معظم رهبری، دستور دادند که تمامی کودکان کشور، حتی کودکان مهاجران غیرقانونی باید از حق تحصیل برخوردار باشند. اما متاسفانه تاکنون این دستور اجرایی نشده و وعده‌های مسوولان فقط در حد شعار باقی مانده است. برای همین کودکان مهاجر و به خصوص آن‌هایی که مدارک اقامتی ندارند مجبور می‌شوند به مجموعه ما یا چند مدرسه مشابهی که در تهران وجود دارد مراجعه کنند و با پرداخت شهریه، به تحصیل‌شان ادامه دهند.
رئیس‌جمهور گفت: امروز دنیا به حقانیت، عدالت‌خواهی و جایگاه والای ایران اسلامی واقف شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ