الیور زیپسه، مدیر ب ام و، در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه گفت که نمایشگر‌های روی داشبورد حواس راننده را پرت می‌کند و از دلایل اصلی تصادف است. او پیش‌بینی کرد که عمر این نمایشگر‌ها کوتاه است و تا ۱۰سال دیگر در هیچ خودرویی استفاده نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که با عرضه خودروی ملی ترکیه به نام «توگ» به بازار داخلی، تقاضا برای خودرو‌های برقی بیش از پیش، به‌ویژه از نیمه دوم سال ۲۰۲۳ و در سال‌های ۲۰۲۴-۲۰۲۵ به سرعت افزایش یابد.
تیم ملی ایران در حالی با انتقادات زیادی به دلیل استفاده از تمامی ستارگانش در تورنمنت کافا مواجه است که طی چند روز گذشته شاهد آن هستیم تیم های مطرح دنیا نیز با ترکیب اصلی به مصاف رقبای به مراتب ضعیف تر از خودشان رفته اند.
در لیگ برتر بیست و دوم بازیکنان جوان زیادی حضور داشتند اما برای حضور در ترکیب تیم امید فقط چند ماه از نظر سنی بزرگ‌تر هستند.
پاکو ماده مخدری است که از ترکیب چند ماده شیمیایی با کوکائین ساخته می‌شود. این ماده آنقدر خطرناک است که میزان اعتیادآوری و مرگ‌آور بودن آن چندین برابر کراک اعلام شده است. تمام کسانی که از پاکو استفاده می‌کنند از میزان خطرات آن به خوبی آگاهند به طوری که آن را «زندگی مرگبار» می‌نامند.
مانوئل فرناندز بار دیگر به ترکیب سپاهان بازگشته و در دو دیدار باقی مانده لیگ برتر مورد توجه مورایس قرار گرفته است.
پژوهشگران برای دریافتن اینکه آیا این سیاره فراخورشیدی حاوی گاز یا آب یا هر دو است، ساختار داخلی احتمالی HD ۲۰۷۴۹۶ b را با فرض احتمالات این دو ترکیب مختلف بررسی کردند.
استفان فرید، شیمیدان دانشگاه جان هاپکینز می‌گوید: «در همه موجودات زنده از انسان تا باکتری و موجودات باستانی آمینو اسید‌های مشابهی وجود دارند. ما دنبال درک ماجرای شکل گرفتن ترکیب آن هستیم.»
رسانه های ترکیه از تصمیم بافتیمبی گومیس برای خداحافظی از دنیای فوتبال خبر دادند.
زلزله تاجیکستان در منطقه‌ای توسعه نیافته و در منطقه‌ای با کمترین ارتباط با دنیای بیرون در جنوب شرق تاجیکستان رخ داد. کانون این زمین لرزه در حدود ۶۷ کیلومتری غرب مرغاب تاجیکستان بود. او ادامه می‌دهد: زمین‌لرزه در ژرفای حدود ۲۰ کیلومتری و
اهالی فوتبال طی ساعات اخیر واکنش های زیادی به زمین لرزه شدید ترکیه داشتند.
نیمیر عبدالعزیز این روزها در سوپرلیگ ترکیه فوق العاده ظاهر می شود.
کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره فوتبال دنیا و مهمترین بازیکن تیمهای آسیایی است اما ترکیب پرستاره النصر به او ختم نمی‌شود.
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا در نیمه نخست به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و ...
ترکیب انگلیس برای دیدار با ایران، با لشگری از ستاره های مطرح و چند صد میلیون یورویی دنیای فوتبال اعلام شد.
هافبک انگلیسی دقیقا در روزهایی که می بایست پیشرفت می کرد و خودش را در جمع بزرگان دنیای فوتبال می دید، حالا مسیر پسرفت را انتخاب کرده و در فوتبال ترکیه هم نا امید کننده ظاهر شده است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: راهنمای عمل آموزش ترکیبی یک قطعه از پازل نظام آموزشی در مواجهه با دنیای جدید است.
فوق ستاره هلندی دنیای والیبال یک بار دیگر عملکرد خیره کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشت‌.
ریو فردیناند معتقد است که کاسمیرو نیازی به اثبات خودش ندارد و باید در ترکیب ثابت یونایتد باشد. او می گوید که با ستاره برزیلی در یونایتد به بدترین شکل رفتار می شود.
مانوئل آکانجی، مدافع سوئیسی منچسترسیتی، که امسال تابستان به این تیم پیوست می‌گوید راه‌ یافتن به ترکیب اصلی سیتی یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است.
نیمیر عبدالعزیز، فوق ستاره هلندی دنیای والیبال با عقد قراردادی به عضویت باشگاه هالک بانک ترکیه در آمد.
آردا توران، ستاره مشهور و البته پر از جنجال و حاشیه فوتبال ترکیه، با دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.
با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه، جونیت چاکر، چهره مطرح داوری فوتبال این کشور، از دنیای قضاوت خداحافظی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ