کارلوس آلکاراس با برتری برابر رقیب روس خود راهی نیمه نهایی مسابقات تنیس مادرید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لمینه یامال در سن 16 سالگی اولین بار در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گرفت و مثال کادیز به میدان رفته است.
امیررضا معصومی چهارمین مدال طلای جهانی خود را در 18 سالگی دشت کرد تا اتحادیه جهانی خبر از ظهور یک پدیده جدید در دنیای کشتی بدهد.
کارشناس ارشد مطالعات زنان طی یادداشتی به موضوع حجاب و مدرنیته‌ مردسالار پرداخت.
جان اوزون، پدیده نورمبرگ، موفق شد رکورد جوان‌ترین بازیکنی که موفق به ثبت هت تریک در جام حذفی آلمان شده را به نام خودش ثبت کند.
با تایید مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، قهرمان نوجوانان جهان برای کسب تجربه بیشتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود.
مدافع شمس آذر پایه گذار گل تیمش بود ولی خوش شانس نبود تا این موضوع منجر به برد تیمش شود.
در طول روز در این چادرها می‌خوابد. این میوه‌خوار متخصص است که تقریباً به طور انحصاری میوه‌های یک گونه از انجیر را مصرف کند. ماده‌ها احتمالاً دو بار در سال باردار می‌شوند و هر بار یک فرزند به دنیا می‌آورند.
نماینده جزایر فارو در حالی در آستانه صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار دارد که تقریبا هیچ یک از بازیکنانش فوتبالیست تمام وقت نیستند.
نوآ درویش، پدیده 17 ساله آلمانی-عراقی فرایبورگ، رسما به باشگاه بارسلونا پیوست.
محققان دانشگاه شیکاگو نخستین شواهد از یک پدیده به نام «ابرشیمی کوانتومی» را ردیابی کرده اند این پدیده از مدت ها قبل پیش بینی شده اما تایید نشده بود.
امیرمحمد گلزاده جدید ترین پدیده والیبال ایران در پست قطر پاسور به دنیا معرفی شد.
کارلوس آلکارز پدیده تنیس دنیا توانست با شکست جوکوویچ به قهرمانی ویمبلدون برسد.
«دریای متقاطع» یک پدیده اقیانوسی است که زمانی اتفاق می‌افتد که دو سیستم موجی در زوایای عمود بر یکدیگر برخورد کرده و از یکدیگر عبور کنند. این منظره فوق العاده‌ای است، اما اگر در آب باشید فوق العاده خطرناک است.
پدیده اسپانیایی دنیای تنیس امروز در مرحله یک‌هشتم نهایی کویینزکلاب مسابقه می‌دهد.
ایوان فرگوسن، پدیده ۱۸ ساله برایتون، سومین گلزن زیر بیست سال در بین پنج لیگ برتر اروپاست.
ستاره اسپانیایی دنیای تنیس با پیروزی برابر حریف آلمانی قهرمان مسترز مادرید شد.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در دانشگاه پکن با بیان اینکه جهان جدیدی در حال شکل‌گیری و نظم کهنه رفتنی است، تصریح کرد: دنیای نوین، نظمی نوین می‌طلبد که در آن چندجانبه‌گرایی واقعی، هم‌افزایی حداکثری، همبستگی و دوری هر چه بیشتر از یک جانبه‌گرایی رواج یابد تا در نهایت نظمی عادلانه و منصفانه پدید آید.
رئیس موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو گفت: تغییر اقلیم از طرف دیگر سبب افزایش سطح آب در جنوب کشور شده و ما با دو پدیده کاهش در شمال و افزایش تراز آب در جنوب روبرو خواهیم شد.
چت جی پی تی، چت رباتیک جدید هوش مصنوعی است که توسط شرکت اوپن ای آی و با پشتیبانی مایکروسافت عرضه شده، اما آیا باید این پدیده نوظهور را جدی بگیریم؟
جرارد پیکه اولین فوتبالیستی نیست که هدف انتقام‌گیری با انتشار آهنگ قرار گرفته و این پدیده دنیای مدرن از مدتها پیش چهره‌های فوتبالی را گرفتار کرده است.
محمود عباس زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:سلبریتی‌ها در دنیا خودشان پدیده اجتماعی هستند. من در این زمینه متفاوت فکر می‌کنم؛ آن‌هایی که عنادشان اثبات نشده است و خود را قلبا فرزند ملت ایران می‌دانند، ولو خارج از کشور باشند، آعوششان باز است.
محمدرضا جاویدی تحلیلگر علوم جوی و کارشناسان هواشناسی در این‌باره می‌گوید: همزمان با تضعیف پدیده لانینو، رطوبت‌رسانی جریان بارشی که از دریای سرخ وارد ایران می‌شود، در بهترین فاز خود برای خاورمیانه و ایران قرار دارد که تأثیر بسیار مثبت بارشی در منطقه و کشور دارد، چون با زوال پدیده لانینو ایران و منطقه به‌تدریج وارد ترسالی می‌شوند.
کیهان نوشت: گوشی هوشمند خود را کمی کنار بگذارید، به بیرون بروید و در دنیای حقیقی با امنیتی که جمهوری اسلامی در یکی از ناامن‌ترین مناطق جهان برای‌تان پدید آورده از قدم‌زدن در خیابان لذت ببرید و ببینید آن بیرون خبری نیست!
انتقال پدیده تازه دنیا به رئال مادرید با ۱۱۶میلیون یورو!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ