۱۰ سال قبل مقام معظم رهبری، دستور دادند که تمامی کودکان کشور، حتی کودکان مهاجران غیرقانونی باید از حق تحصیل برخوردار باشند. اما متاسفانه تاکنون این دستور اجرایی نشده و وعده‌های مسوولان فقط در حد شعار باقی مانده است. برای همین کودکان مهاجر و به خصوص آن‌هایی که مدارک اقامتی ندارند مجبور می‌شوند به مجموعه ما یا چند مدرسه مشابهی که در تهران وجود دارد مراجعه کنند و با پرداخت شهریه، به تحصیل‌شان ادامه دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو آریباس که به تازگی از رئال راهی آلمریا شده در مصاحبه جدید خود گفت که حالا بهتر متوجه می‌شود در چه باشگاه عظیمی بازی می‌کرد.
تکنیک جدید کشف شده توسط تیم دانشگاه مک‌کواری، فرآیند بهره‌گیری از گرمای فشرده را دور زده و این امکان را فراهم می‌کند تا نانوحسگر‌ها را از طیف وسیع‌تری از مواد بسازند.
معاون اول رئیس جمهور رسانه را عرصه جنگ جدید در دنیای کنونی دانست و از خبرنگاران به عنوان سربازان این جبهه جدید یاد و از زحمات آنها تقدیر کرد.
اینستاگرام توانست فضایی باشد در پاسخ به تنهایی نسل جدید که به‌دلیل تفاوت نسل که در جوامع نتوانستند با خانواده رابطه قوی برقرار کنند، تنهایی‌های‌شان را آنجا به نمایش گذاشتند.
سرمربی جدید الظفره طی یازده روز سرمربی سه تیم مختلف بوده است.
کارلوس آلکاراس با پیروزی در ماراتنی شش ساعته به عنوان قهرمانی رقابت‌های ویمبلدون 2023 دست پیدا کرد.
کریستیانو رونالدو قصد دارد وارد دنیای رسانه‌ها شود و یک امپراتوری رسانه‌ای که مالک شبکه تلویزیونی و روزنامه است را بخرد.
رونی، پسر فیل فودن چند ساعت پس از ورود به فضای مجازی به یک چهره محبوب تبدیل شد.
مادر کیلیان امباپه وارد دنیای ایجنت‌های فوتبال شده و یک شرکت راه انداخته که به طور اختصاصی در این زمینه فعال است.
دومین گرنداسلم دنیای تنیس، از روز یکشنبه به مدت دو هفته در پاریس برگزار خواهد شد.
ایوان فرگوسن، پدیده ۱۸ ساله برایتون، سومین گلزن زیر بیست سال در بین پنج لیگ برتر اروپاست.
معلم قائم‌شهری که در فضای مجازی حسابی معروف شده بود، با انتشار یک ویدیو در استـ‌وری اینستاگرامش، از کناره‌گیری‌اش از تدریس خبر داد.
خانم لیندا یاکارینو با دهه‌ها سابق در دنیای رسانه و تبلیغات مدیرعاملی توییتر را برعهده می‌گیرد.
یکی از حجیم‌ترین بدنسازان تاریخ دنیای پرورش اندام در خصوص هادی چوپان صحبت کرد.
علی‌بابا امروز از مدل هوش مصنوعی زایای خود پرده برداشت. این محصول با نام Tongyi Qianwen یک مدل زبانی بزرگ است که می‌تواند پیش‌نویس نامه‌ها را بنویسد، برنامه سفر‌ها را تدوین کند، خلاصه گزارش‌ها و ایمیل‌ها را به شما ارائه نماید و کار‌های بسیار بیشتری انجام دهد.
د‌و فوق ستاره دنیای ورزش قصد دارند سرمایه‌گذاری و تجارت خود را در خاورمیانه گسترش دهند.
پورشه ویژن ۳۵۷ در تالار درایو گروه فولکس واگن واقع در برلین آلمان، به نمایش گذاشته شده؛ همان‌طور که قابل حدس است، این مفهومی یک پروژه مطالعاتی در زمینه طراحی محسوب می‌شود و پورشه برنامه‌ای برای تولید انبوه آن ندارد.
پس از نوآوری در دنیای فوتبال و استفاده از کارت سفید، حالا با کارت قرمز دایره‌ای شکل و دلیل استفاده از آن آشنا شوید
آرینا سابالنکا، تنیسور بلاروسی، با قهرمانی در اوپن استرالیا به نخستین عنوان خود در گرنداسلم‌ها دست یافت.
مار‌های بوآ مار‌های دنیای جدید، بومی زیستگاه‌هایی از شمال مکزیک تا آمریکای مرکزی و جنوبی هستند؛ و چندین زیرگونه متمایز دارند، از جمله مار بوآ دم قرمز (از شمال حوضه آمازون)، بوآ آمارالی از پاراگوئه و آرژانتین و...
الیور زیپسه، مدیر ب ام و، در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه گفت که نمایشگر‌های روی داشبورد حواس راننده را پرت می‌کند و از دلایل اصلی تصادف است. او پیش‌بینی کرد که عمر این نمایشگر‌ها کوتاه است و تا ۱۰سال دیگر در هیچ خودرویی استفاده نخواهد شد.
لیونل مسی و کیلیان امباپه پیش از شروع بازی فینال با یکدیگر خوش و بش کردند.
نیمیر عبدالعزیز، فوق ستاره هلندی دنیای والیبال با عقد قراردادی به عضویت باشگاه هالک بانک ترکیه در آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ