سومین ال‌کلاسیکو فصل، نگاه علاقه‌مندان به فوتبال را به سانتیاگو برنابئو خیره کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان افسانه‌ای ایتالیا و یوونتوس با انتشار ویدئو و متنی نوشت: "اینجا تمام می شود، تو به من همه چیز دادی، من همه چیز را به تو دادم، ما با هم برنده شدیم."
سرلشکر سلامی با اشاره به ضرورت پیش بینی اقدامات و سازوکارهای بازدارنده برای پایان بخشیدن به سیاست پلید اسلام ستیزی و اهانت جریان‌های ضد دینی علیه قرآن و مقدسات مسلمانان از سوی کشورها و دولت‌های اسلامی و نیز همراه‌سازی مجامع و مراجع معتبر بین المللی در این راستا ، اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم کسانی که به قرآن اهانت می‌کنند امنیت داشته باشند ؛ اگر کسی بخواهد با دین ما و قرآن ما بازی کند با تمام دنیای او بازی خواهیم کرد.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
محققان براساس پیشنهادات فنی ارائه‌شده توسط ChatGPT، موفق شدند تا گیره رباتیک خود را بسازند و از آن در دنیای واقعی برای چیدن گوجه فرنگی استفاده کنند که تمام مراحل آن با موفقیت انجام شد.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال فوتبال گفت: فوتبال ایران وارد فار جدیدی شده بود اما آقایان وقتی دیدند فوتبال روی ریل آمده از روی حسادت، کینه‌توزی و توهین به مردم و تقابل با آن‌ها این کار را با فوتبالی که هر ایرانی‌ در تمام نقاط دنیا به آن افتخار می‌کردند، انجام دادند. این فوتبال را به سمت قهقرا بردند.
اردبیل- معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تمام کشورهای دنیا بازار هدف گردشگری ایران هستند.
آرسن ونگر در اظهاراتی جالب می‌گوید فیفا تا جام جهانی بعدی قصد دارد در تمام کشورهای عضو، حداقل یک آکادمی استاندارد بنا کند.
آیفون ۱۵ پرو مکس در بین تمام گوشی‌های هوشمندی که تاکنون عرضه شده‌اند، باریک‌ترین حاشیه نمایشگر را خواهد داشت و رکوردی که درحال‌حاضر در اختیار شیائومی ۱۳ است را می‌شکند.
گرت بیل، اسطوره رئال مادرید، چند ماه بعد از بازنشستگی و کناره‌گیری از فوتبال آماده است تا با به عهده گرفتن نقشی جدید به دنیای فوتبال برگردد.
در دنیای واقعی دانشمندان نمی‌دانند که این ویروس‌ها پس از قرار گرفتن در شرایط امروزی چه مدت زمانی می‌توانند عفونی باقی بمانند یا این که چه میزان احتمال دارد که ویروس با میزبان مناسب مواجه شود. تمام ویروس‌ها پاتوژن‌های بیماری زا نیستند. برخی از ویروس برای میزبان خود خوش خیم یا حتی مفید هستند. ع
سومین ال‌کلاسیکو فصل، نگاه علاقه‌مندان به فوتبال را به سانتیاگو برنابئو خیره کرده است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه بیماری جانکاه و طولانی‌اش دقایقی پیش از دنیا رفت.
فرمانده کل سپاه گفت: از آن روز که انقلاب ما شکل گرفت و حاکمیت اسلام آغاز شد تا امروز، دنیای سلطه و نظام استکباری تمام تلاش خود را برای بازگشت و رجعت به تاریخ کشورمان قرار داده است.
فاطمه زارعی، نقاش ایرانی با تهیه تمام توپ‌های ادوار جام جهانی، نقاشی چهره‌های شاخص هر دوره را روی توپ‌ها نقاشی کرد.
نبویان با اشاره به اینکه اسلام هیچ ظلمی را نمی‌پذیرد، مطرح کرد: حاج قاسم به جنگ ظلم رفت پس مسلمان هر جا ظلمی وجود دارد، باید با آن مبارزه کند.
اسطوره فوتبال انگلیس معتقد است که سه شیرها حالا برای تمام تیم‌های دنیا حریفی ترسناک محسوب می شوند.
تمام دنیا نظاره گر سلامتی ادسون آرانتس دو ناسیمنتو، معروف به پله هستند که چند روزی است در بیمارستان بستری شده است.
برای عاشقان فوتبال چشم بستن از قطر یعنی مرگ تدریجی؛ حالا تمام دنیا چشم به جامی دوخته‌اند که بر سرش دعواست.
زلاتان ابراهیموویچ بازیکن تمام نشدنیِ دنیای فوتبال مدعی شده از زمانی که PSG را ترک کرده، لیگ فرانسه با وجود ستاره هایی نظیر امباپه، مسی و نیمار در مسیر سراشیبی قرار گرفته است.
آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق فوتبال ایتالیا، از کریستیانو رونالدو خواست تا از دنیای سطح اول فوتبال کنار برود.
آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق فوتبال ایتالیا، از کریستیانو رونالدو خواست تا از دنیای سطح اول فوتبال کنار برود.
آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق فوتبال ایتالیا، از کریستیانو رونالدو خواست تا از دنیای سطح اول فوتبال کنار برود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران به قرآن عمل کرد و به همین دلیل دنیای زر، زور و تزویر علیه آن جمع شده است، اما حتی اگر دنیا هم علیه ما جمع شود، هیچ باکی وجود ندارد.
قالیباف با بیان اینکه امروز هم ما هژمونی استکبار را به هم زدیم و آن را شکست دادیم، ادامه داد: تمام آرزوی دنیای استکبار این بود که اصلا نظام جمهوری اسلامی شکل نگیرد و فکر می‌کردند با حرکات منافقین و حمله نظامی، این نظام به زودی فرومی‌پاشد، ولی روز به روز مستحکم‌تر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ