برخی از مطالعات انسانی نشان داده اند که مصرف برخی از باکتری‌های روده به‌عنوان مکمل‌های پروبیوتیک ممکن است باعث بهبود اضطراب و افسردگی شوند. با این وجود، به گفته کارشناسان خیلی زود است که بخواهیم از پروبیوتیک‌ها برای سلامت روان استفاده نماییم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیتر هووتن، عضو انگلیسی هیئت مدیره لیگ فوتبال عربستان، می‌‌گوید باشگاه‌های این کشور به جذب بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال ادامه خواهند داد.
تعداد کمی از حیوانات بچه های خود را در کیسه های بدنشان بزرگ می کنند. از جمله اپوسوم ها ، شیاطین تاسمانی ، کوالاها و کانگوروها . با این حال کانگورو یکی از متفاوت ترین کیسه داران حیات وحش است. کانگورو در هر بار زایمان فقط یک بچه به دنیا می اورد.
کاراته‌ سبکی از ورزش‌های رزمی است که مخصوص کشور ژاپن است. کلمه کاراته به معنای روش مبارزه با دست خالی و شامل ضربه‌های سریع دست و پاست.
تمساح یک حیوان وحشی معروف است که سالانه باعث مرگ ۱۰۰۰ نفر می‌شود. فقط یک نگاه به دندان‌های تمساح گویای این است که چرا این خزنده تا این حد خطرناک است.
پس از هزار سال، دنیایی که به یاد می‌آورید هنوز به شکلی مبهم قابل تشخیص خواهد بود. برخی چیز‌ها باقی می‌ماند. این به موادی که از آن‌ها ساخته شده‌اند، آب و هوای و شانس بستگی دارد.
یک پژوهشگر و محقق تاریخ معاصر گفت:مشکل غربی‌ها و غرب زدگان این است که امام را با نگاه ماتریالیستی و دنیوی مشاهده می‌کنند، در حالی‌که امام یک جریان معنوی و اسلامی الهام بخش از وحی است.
تنیسور اسپانیایی از مسابقات مسترز رم هم کنار رفت.
به این عبارت دو روز پیش تلویزیون ارتش رژیم صهیونیستی توجه کنیم «قاآنی در حال به‌هم پیوستن جبهه‌ها از فلسطین تا عراق و از خلیج‌فارس تا دریای سرخ می‌باشد و قدرت ایران در حال افزایش است، بدون آنکه جلوگیری داشته باشد» این یعنی موازنه به نفع ما و منطقه به‌هم خورده است. ما نباید داوطلبانه به عقب برگردیم. راهی که درست است باید ادامه پیدا کند.
در حال حاضر این مار‌ها محدود به منطقه‌ای در غرب میامی هستند، اگر این شکارچیان به جنگل‌ها بروند و با غول مهاجم دیگری - پیتون‌های برمه‌ای - آمیخته شوند، می‌توانند یک مار فوق‌العاده انسان‌خوار به دنیا بیاورند. مقامات در حال مبارزه برای متوقف کردن این بیگانگان قاتل وحشی هستند.
دنیای حیات وحش سرشار از رمز و راز است که برخی از آنها باعث شگفتی انسان می‌شود. در یک مستند به طریقه شکار بدون سر و صدای گربه سانان برای غافلگیر کردن طعمه پرداخته شده است.
رده پستانداران با ۱۹۴ گونه شناسایی شده طیف وسیعی از جانوران را از نظر جثه در بر می‌گیرد، بطوری‌که پستاندار بسیار کوچکی که حشره‌خوار کوتوله نامیده می‌شود و فقط در حدود دو گرم وزن دارد و نهنگ‌های بزرگی با طول بیش از ۳۰ متر و ۱۳۰ تن وزن در آب‌های دریای جنوب را می‌توان در این رده مشاهده کرد.
برخی گونه‌ها در حیات وحش به خصوص در دنیای حشرات وجود دارند که ذاتا و به خودی خود از چشم‌ها پنهان خواهند ماند چه خطری آن‌ها را تهدید کند یا نکند. این حشرات به طور طبیعی به شکل یکی از اجزای محیط زندگیشان خلق شده اند.
فرمانده کل سپاه گفت: از آن روز که انقلاب ما شکل گرفت و حاکمیت اسلام آغاز شد تا امروز، دنیای سلطه و نظام استکباری تمام تلاش خود را برای بازگشت و رجعت به تاریخ کشورمان قرار داده است.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به جنگ علنی دنیای غرب علیه مقدسات الهی، گفت: آنان قرآن را می‌سوزانند و به مقدسات ما اهانت می‌کنند و نشان داد دنیای کفر از اسلام وحشت دارد.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به جنگ علنی دنیای غرب علیه مقدسات الهی، گفت: آنان قرآن را می‌سوزانند و به مقدسات ما اهانت می‌کنند و نشان داد دنیای کفر از اسلام وحشت دارد.
خود سازمان جهانی بهداشت هم بعد از اپیدمی شدید زیرسویه XBB در چین و ژاپن و بقیه دنیا که در کشور ما هم غالب شده، فقط صحبتی از تکرار تزریق واکسن نکرده است. روی سه اصل ماسک، شستن مرتب دست‌ها و رعایت فاصله فیزیکی کمتر از یک متر تاکید کرده است.
حال جانلوکا ویالی رو به وخامت گذاشته و با بازگشت سرطان، او در کلینیکی در شهر لندن بستری شده است.
زیست این تهدید به طور کامل در اینترنت قابل مشاهده است. سربازان پیاده نظام آن لزوما و همواره نه اشراف اروپایی و نه سوپر استار‌های رپ بلکه "نئونازی‌های جوان، سفید پوست و ضد مهاجران" هستند که شبکه‌ای را در یک خرده فرهنگ آنلاین ایجاد می‌کنند که فعالیت اش ستایش از نژادپرستی و ایجاد وحشت است.
سمنان- راهکارهای بسیاری برای ترویج کتابخوانی در بین نونهالان و نوجوانان استان سمنان مطرح می‌شود اما به گفته کتابداران، قصه‌گویی یکی از موثرترین این روش‌ها است.
جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اروپا مانند باغ میماند و الباقی کشورهای دنیا مانند جنگل است و جنگلی های وحشی به باغ های زیبا حمله میکنند!
خطیب نماز جمعه تهران گفت: دنیای سلطه ناسازگاری، توطئه، خیانت و جنایت با ایران را سرلوحه کار خود قرار داده است.
پیش از شروع رأی‌گیری، نامزد فرانسوی از حضور در انتخابات انصراف داد. همچین ویشی آناند از هند به عنوان نایب رئیس انتخاب‌ شد.
مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تقویم فرآیند ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ