ایجاد گذرهای فرهنگی یکی از برنامه‌های است که مدیریت شهری به دنبال انجام آن است اما متاسفانه اجرای این گذرها هنوز در برخی نقاط به نتیجه نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقایسه‌ی شریک عاطفی خود با شرکای عاطفی سابق‌تان به چند دلیل می‌تواند برای رابطه‌ی شما آسیب‌زا باشد. اول آنکه، این کار باعث شکل گیری توقعات غیر واقعی برای شریک عاطفی‌تان می‌شود. به علاوه، باعث می‌شود شریک عاطفی‌تان احساس بی‌ارزش بودن کند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال شروع لیگ را برای آبی پوشان با یک تجربه تلخ همراه دانست و گفت: بی ثباتی که در مدیریت این باشگاه وجود داشت لطمه بزرگی به تیم زد.
مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند بهترین گلر ایران است اما منطقی نیست جانشین نداشته باشد و باشگاه باید برای حل این مشکل تدبیر لازم را داشته باشد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که انتخاب مدیران برای باشگاه استقلال بزرگترین لطمه را به تیم تیم زده است گفت: نکونام برای موفقیت در این تیم باید سه عامل را رعایت کند.
وزیر امور خارجه سوئد اعلام کرد که اهانت به قرآن می‌تواند به اعتبار کشورش در جامعه بین‌ المللی لطمه بزند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال از بحران مدیریتی لطمه‌های جبران ناپذیری را خورد گفت: کمیته فنی اگر حق اظهارنظر و تصمیم گیری داشته باشد برای استقلال مفید است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: بی ثباتی در مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس لطمات جبران ناپذیری به آنها وارد کرده است.
در شرایطی که چند روز پیش شایعات عجیب بازگشت لوکادیا به ایران شکل گرفته بود، باشگاه پرسپولیس از مهاجم هلندی سابقش شکایت کرد.
نخست وزیر فنلاند می گوید برغم اینکه کشورش تمام معیارهای عضویت در ناتو را دارد، اما با مخالفت برخی اعضای این ائتلاف روبروست.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به تغییرات زیادی سرمربی در ترکیب این تیم گفت: ساپینتو برای بازی ندادن به برخی بازیکنان لجبازی می‌کند که همین امر به تیم لطمه زده است.
تیم فوتبال پرسپولیس که صدرنشین رقابتهای لیگ برتر بود و سه تیم را در تعقیب خود می‌دید، در سیزدهمین دیدار خود برابر پیکان متوقف شد تا دو امتیاز حساس را در بدترین موقع از دست بدهد.
سرمربی تیم ملی بوکس ایران می‌گوید: تنها دلیل حواشی بوکس در این یک سال اخیر، خودزنی اهالی این رشته است.
پنالتی که الدوساری، ملی پوش عربستانی در این دیدار از دست داد، تبدیل به اولین پنالتی شد که عربستان سعودی در ادوار مختلف جام جهانی از دست می دهد.
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: مؤسسه‌ای در مشهد به نام پدیده، فعالیت اقتصادی مهمی انجام می‌داد، اما آن را رها کردند و بحران‌های شدیدی دامن‌گیر زندگی مردم شده است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: حمایت از لیگ وظیفه فدراسیون است و محکم پای برگزاری لیگ و کسب مدال در کشتی فرنگی ایستاده ایم.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم و هدف از آن را تلاش مذبوحانه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای لطمه به امنیت و ثبات ایران توصیف کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی استقلال به دلیل بازی ندادن به چند بازیکن آنها را بی انگیزه کرده، گفت: او نباید انتظار داشته باشد بازیکن در دقایق پایانی به زمین بیاید و معجزه کند.
فدراسیون فوتبال آذربایجان درخواست حضور تیم ملی فوتسال این کشور در تورنمنت کاسپین را نپذیرفت و روسیه هم شرایط شرکت در این رقابت‌ها را ندارد.
رئیس جمهور گفت: دشمن از کار و تلاش مستمر در جهت تحقق پیشرفت‌های کشور لطمه خورده و می‌خواهد در این مسیر اخلال و وقفه ایجاد کند.
یکی از چالش‌های پیش‌روی حفظ جنگل‌های زاگرس، پروانه سفید برگخوار است که از گذشته‌های دور بومی جنگل‌های زاگرس بوده، اما در سال‌های اخیر به دلیل برهم خوردن تعادل اکوسیستم جنگل‌های زاگرس و کاهش شکارچیان طبیعی این پروانه، جمعیت آن طغیان پیدا کرده و تبدیل به آفتی برای حفظ درختان شده است.
سرگروه تیم ملی کاراته گفت: رقابتهای لیگ جهانی باکو به خوبی ثابت کرد که دوری از میادین بین المللی و معتبر می‌تواند لطمه بزرگی به کاراته ایران بزند که شاید جبران ناپذیر باشد.
عضو هیات علمی دانشگاه و دکتری مدیریت ورزشی با انتقاد از تبدیل انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون گفت: وزارت ورزش با تصمیمی شتابزده و کارشناسی نشده یک تجربه شکست خورده را تکرار کرد.
باشگاه استقلال به تصمیم سازمان لیگ برتر مبنی بر بدون تماشاگر برگزار شدن دیدار با سپاهان اعتراض کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ