فدراسیون فوتبال آذربایجان درخواست حضور تیم ملی فوتسال این کشور در تورنمنت کاسپین را نپذیرفت و روسیه هم شرایط شرکت در این رقابت‌ها را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته بین المللی صلیب سرخ از آذربایجان و ارمنستان، خواست اجازه دهند عملیات بشردوستانه ضروری این سازمان از سرگرفته شود.
حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان و جیحون بایرام‌اف، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان ، در خصوص مناسبات سیاسی، اقتصادی و کنسولی مورد اهتمام طرفین به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.
وزیر امور خارجه گفت: روابط ایران و جمهوری آذربایجان به گونه‌ای است که می‌توانند مسائل و مشکلات موجود را به صورت دو جانبه حل و فصل نموده و آن را به مسیر صحیح خود هدایت کنند.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه با توجه به تحولات جاری پیش‌بینی کرد امضا توافق صلح میان باکو و ایروان به زودی صورت گیرد.
رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان و نخست‌ وزیر ارمنستان به میزبانی رئیس شورای اروپا در بروکسل دیدار و گفتگو می کنند.
وزارت دفاع ارمنستان از تبادل آتش در مرزهای مشترک با آذربایجان و کشته شدن یک نظامی خبر داد.
اعتراض یکی از کاندیداهای مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی استان آذربایجان شرقی با حاشیه‌هایی همراه بود که در ادامه مشاهده می‌کنید.
دولت روسیه از جمهوری آذربایجان و ارمنستان خواست تا اقدامات خود را برای عادی سازی روابط دو جانبه از سر بگیرند.
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: داوران سطح پائین به مسابقات قهرمانی جهان دعوت شده بودند و خیلی از کشورها از جمله آذربایجان از این موضوع لطمه دیدند.
تبریز- مونوکسید کربن گازی بدون رنگ و بو است که از سوختن ناقص مواد سوختنی در محیط منتشر می‌شود اما انسان را تا پای مرگ می‌کشاند و به قاتل خاموش معروف است.
کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی اسامی 20 کشتی‌گیری را که قرار است این تیم را در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان همراهی کند، اعلام کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما مصمم هستیم تا منازعه موجود بین آذربایجان و ارمنستان یک بار برای همیشه خاتمه پیدا کند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما مصمم هستیم تا منازعه موجود بین آذربایجان و ارمنستان یک بار برای همیشه خاتمه پیدا کند.
ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مورد امضای توافقنامه صلح تا پایان سال ۲۰۲۲ به توافق رسیدند.
گفته می‌شود دو جمهوری آذربایجان و ارمنستان که بیش از سه دهه است بر سر منطقه مورد مناقشه ناگورنو قره باغ درگیر هستند و تنش‌ها بر سر این منطقه کوهستانی بار‌ها منجر به جنگ شده، اکنون بر سر موافقت نامه صلح به توافق رسیده‌اند.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد باکو و ایراوان درباره مسائل اصلی توافق صلح به توافق رسیدند.
سرپرست روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: در پی وقوع زلزله ۵.۴ ریشتری در شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی، تأسیسات و شبکه گاز طبیعی در مناطق زلزله‌زده این استان‌ در وضع پایدار قرار دارد.
سرمربی تیم ملی فرنگی تأکید کرد که رقابت‌های جام‌جهانی با حضور پرقدرت تیم‌های مجارستان و آذربایجانِ میزبان برگزار خواهد شد.
وزارت دفاع ارمنستان مدعی شد که ساعت ۱۸:۰۰ چهارشنبه به وقت محلی، نیرو‌های مسلح جمهوری آذربایجان به سمت مواضع نظامی نیرو‌های مسلح ارمنستان مستقر دربخش شرقی مرز بین دو کشور تیراندازی کردند.
اعلام آتش بس جدید میان ارمنستان و آذربایجان در حالی اعلام می‌شود که آتش بس قبلی که روسیه روز سه شنبه با میانجیگری انجام داده بود به سرعت با شکست روبرو شد.
دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان اعلام کرد که ارمنستان و جمهوری آذربایجان به لطف تلاش‌های بین‌المللی به توافق آتش بس رسیده‌اند.
مدیر اداره چهارم کشورهای مستقل مشترک المنافع وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: ارمنستان و جمهوری آذربایجان در ابتدای راه دشوار آشتی قرار دارند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در بیانیه ای اعلام کرد: ارمنستان و جمهوری آذربایجان به میز مذاکره برگردند.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه ایران و آذربایجان می‌توانند با روابط بسیار گسترده خود، آینده خوبی در منطقه داشته باشند،گفت: نباید طرف‌های ثالثی در روابط دو کشور دخالت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ