وزیر امور خارجه سوئد اعلام کرد که اهانت به قرآن می‌تواند به اعتبار کشورش در جامعه بین‌ المللی لطمه بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک پناهجوی عراقی برای چندمین بار تحت حمایت پلیس سوئد اقدام به اهانت به ساحت قرآن کریم در این کشور کرد.
یک پناهجوی عراقی برای چندمین بار تحت حمایت پلیس سوئد اقدام به اهانت به قرآن کریم در این کشور کرد.
وزیران خارجه کشورهای سازمان همکاری اسلامی امروز (دوشنبه) «نشست آنلاین» پیرامون هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک برگزار می‌کنند.
وزیر خارجه عربستان سعودی در گفتگوی تلفنی با همتای سوئدی خود، خواهان توقف اقدامات اهانت آمیز علیه کتاب‌های آسمانی و ادیان الهی شد.
جمعی از دانشجویان و مردم در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام، مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند.
حزب اپوزیسیون سوئد در پی واکنش‌های جهانی به اهانت به قرآن کریم در این کشور، روز سه شنبه خواستار تشکیل هر چه سریع‌تر نشست اضطراری پارلمانی شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت هتک حرمت ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک این اقدام را شرم آور خواند.
وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه عصر امروز در گفتگوی تلفنی اهانت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک را محکوم کردند.
فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد تاکید کرد: اهانت‌کنندگان به قرآن کریم امنیت نخواهند داشت.
وزیر امور خارجه عراق درباره اهانت به قرآن کریم در سوئد با همتایان خود در کشورهای منطقه تلفنی گفت‌وگو کرد و بر لزوم برگزاری نشست اضطراری کنفرانس کشورهای اسلامی در سطح وزرای خارجه تاکید کرد.
وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه ای به شدت اهانت به قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد.
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: مجوز پلیس سوئد در اهانت به قرآن کریم، با بهانه «آزادی بیان»، به ابتذال کشیدن آزادی بیان و حقوق بشر است.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت سوئد در تهران و ابراز انزجار نسبت به هتک حرمتِ قرآن کریم در این کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس مجلس با محکوم کردن بی احترامی و جسارت دولت و پلیس سوئد در فراهم ساختن زمینه اهانت به ساحت مقدس ⁧قرآن کریم تاکید کرد: مسلمانان جهان پاسخگوی این اهانت‌های منزجرکننده خواهند بود.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام پلیس سوئد در آزادی اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد.
وزیر امور خارجه اجازه دادن در اهانت به مقدسات دینی و قرآن‌ کریم از سوی سوئد را غیرقابل پذیرش خواند و گفت: دموکراسی و آزادی خواندن این رفتارها، فقط و فقط مشوق تروریسم و افراط‌گرایی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به چراغ سبز دولت سوئد به اسلام ستیزان برای تکرار اهانت به قرآن کریم اظهار داشت که این کار اقدامی تحریک آمیز، نسنجیده و غیر قابل قبول است.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اهانت به قرآن کریم در سوئد و هلند و برخی کشورهای غربی با حمایت دولت های اروپایی، آنرا گواهی بر ظلم و ستم به مسلمانان قلمداد کرد.
شماری از مسلمانان در انگلیس با تجمع برابر سفارت سوئد در لندن اقدام موهن اهانت به قرآن کریم را در این کشور محکوم کردند.
امروز جمعه ۷ بهمن ماه، نمازگزاران قمی پس از اقامه نماز جمعه و در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، در میدان جانبازان قم تجمع کرده و با سر دادن شعار این اقدام هتاکانه را محکوم کردند.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اقدام موهن سوئد در هتک حرمت قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تداوم هتک حرمت قرآن کریم در کشورهای اروپایی که این بار در سوئد رخ داد، را قویا محکوم کرد.
مسجدی در استکهلم پایتخت سوئد بار دیگر مورد حمله اسلام هراسانه قرار گرفت و به یکی از نسخه های قرآن کریم در آن اهانت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ