مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند بهترین گلر ایران است اما منطقی نیست جانشین نداشته باشد و باشگاه باید برای حل این مشکل تدبیر لازم را داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بمب اتمی نقل و انتقال فصل، همان طور که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد با ماندن علیرضا بیرانوند در پرسپولیس خنثی شد!
اتفاق جدید درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پیشنهاد استقلال هم از همین مسیر پیش رفته است. آن‌طورکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس در پست‌های اینستاگرامی خود به طعنه و کنایه نوشته‌اند، مالک یکی، دو شرکت هواپیمایی، پشت پیشنهاد سرسام‌آور استقلال به علیرضا بیرانوند است. با مرور افرادی که در سال‌های اخیر علاقه‌شان به استقلال را نشان داده و البته اوضاع مالی بسیار مناسبی هم دارند، یافتن این فرد متمول چندان کار دشواری نیست: عبدالرضا موسوی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از شرایط پیش آمده در این تیم و فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند عصبانی است، بعد از پایان جلسه هیات مدیره گفت: اتفاق خاصی نیفتاد و به نتیجه خوبی نرسیدیم.
در اتفاقی عجیب، تنها یکی از پزشکان تیم ملی، علیرضا بیرانوند را در راه بیمارستان همراهی کرد.
در اتفاقی عجیب، تنها یکی از پزشکان تیم ملی، علیرضا بیرانوند را در راه بیمارستان همراهی کرد.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس در جام جهانی به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود، این بار برابر ازبکستان هم به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد.
برخورد سنگین بیرانوند و عزت‌اللهی که منجر به مصدومیت شدید هر دو بازیکن و تعویض بیرانوند با نیازمند شد.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس در جام جهانی به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود، این بار برابر ازبکستان هم به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد.
دروازه‌بان پرسپولیس صحبت‌های جالبی درباره حواشی و فحاشی صورت گرفته داشت.
پیش از شروع بازی نساجی و پرسپولیس اتفاق جالبی رقم خورد و بیرانوند، مهدی عبدی را از روی نیمکت صدا کرد.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
علیرضا بیرانوند در بازگشت به میادین و با دریافت کارت زرد بعدی، یک جلسه دیگر از همراهی تیمش محروم خواهد شد.
ماجرای حسین ماهینی، ولی تنها اتفاق آن روزِ به‌خصوص نبود، چون شایعه شد یک روز قبل از تقابل با تراکتور، کریم باقری به همراه سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، میلاد سرلک، مرتضی پور‌علی‌گنجی، سیامک نعمتی و حامد پاکدل برای ارائه توضیحات درباره فعالیت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی احضار شده‌اند.
در حاشیه بازی پرسپولیس - آلومینیوم یک اتفاق جنجالی دیگر هم رقم خورد که شماره یک سابق و کنونی تیم ملی بازیگران آن بودند.
در حاشیه بازی پرسپولیس - آلومینیوم یک اتفاق جنجالی دیگر هم رقم خورد که شماره یک سابق و کنونی تیم ملی بازیگران آن بودند.
مهمترین اتفاق نیمه اول بازی پرسپولیس و آلومینیوم اخراج علیرضا بیرانوند بود.
ذوب آهن می‌توانست دوبار دروازه پرسپولیس را باز کند اما واکنش خوب بیرانوند مانع از این اتفاق شد.
روز گذشته پیش از بازی گل‌گهر با پرسپولیس اتفاق جالبی رخ داد.
کالوس کی‌روش گفته بود که دلیل در رختکن ماندن بازیکنان ایرانی بعد از شکست مقابل انگلیس نگرانی از وضعیت بیرانوند بود. با این حال روایت‌های دیگری از این ماجرا هم منتشر شده است.
وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال جویای احوال دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران شدند.
شادی گل یک مساله شخصی است و باید دید بعد از گل چه اتفاقی رخ می‌دهد. وقتی که اینجا هستیم، می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم. تیم ملی برای ایران است. ما پایبند به همه چیز هستیم
علیرضا بیرانوند می‌تواند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه رکورد خاص فوتبال ایران را از آن خود کند.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از مصدومیت امید عالیشاه، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست که برای او و هم تیمی‌هایش خوش یمن بود.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس هیچ ضمانتی برای حضور ثابت در چارچوب دروازه سرخپوشان ندارد و ممکن است اتفاق تلخ گذشته برایش تکرار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ