کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی استقلال به دلیل بازی ندادن به چند بازیکن آنها را بی انگیزه کرده، گفت: او نباید انتظار داشته باشد بازیکن در دقایق پایانی به زمین بیاید و معجزه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با جود آنکه پیش بینی ورزش سه از ترکیب اولیه استقلال در آبادان چندان به مذاق آبی‌ها خوش نیامد اما...
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: حضور در مسابقات تدارکاتی باعث می‌شود اگر نقطه ضعفی وجود دارد، برطرف کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: حضور در مسابقات تدارکاتی باعث می‌شود اگر نقطه ضعفی وجود دارد، برطرف کنیم.
تیم ملی والیبال ایران در دو هفته اول لیگ ملت‌ها به وضوح در پست پاسور مشکل داشته است.
سخنگوی دولت درباره لایحه عفاف و حجاب گفت: باید همگی همراهی کنند که اگر نقطه ضعفی دارد اصلاح شود و قوه قضاییه و ضابط محترم ابزار لازم را برای اجرای قانون داشته باشد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مجلس یازدهم جنبه‌های مثبتی داشته مانند پرانرژی بودن و فعال برخورد کردن با مسائل و موضوعات؛ در مقابل نقاط ضعفی هم داشته که با همان نقطه قوت بی‌ارتباط نیست. از این جهت که خیلی به تجربه توجه نمی‌شود و گاهی موضوعاتی در مجلس مطرح می‌شود که باعث آسیب به‌ کشور می‌شود.
یک تحلیلگر آمریکایی مشکلات عقلی و فراموشی را اصلی ترین مانع برای حضور جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ دانست.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
رهبر انقلاب: فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند/ پیام ملت در ۲۲ بهمن، حمایت کامل از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود/ بعضی گفتند که جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده، خب اگر به بن‌بست رسیدیم، دشمن چرا این‌قدر خرج می‌کند که ما را به زمین بزند؟
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل کسب نتایج خوب استقلال در هفته های اخیر گفت: سرمربی این تیم بعد از مدتها توانست ضعف خود را برطرف کند و با شناخت ترکیب کامل اوضاع را بهتر کند.
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال جدایی سیاوش یزدانی از این تیم را به سود بازیکن و تیم دانست و گفت: مدافع استقلال در تیم دیگری موفق خواهد شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال روز سختی را برابرتراکتور پشت سر گذاشت، گفت: تعویض‌های ساپینتو باعث شد آبی‌ها بتوانند به مرحله بعد جام حذفی صعود کنند.
استقلال از ۶ حریف بالای جدولی خود در این فصل، با ۵ تیم بازی کرده و فقط یک پیروزی داشته است.
کارشناس فوتبال با بیان این که سرخابی‌ها با احتیاط بازی کردند و نمی‌خواستند بازنده این دیدار حساس شوند، گفت: استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد اما دفاع و دروازه‌بان این تیم خوب نبودند.
لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، کارنامه ای تاریخی در ادوار مختلف جام جهانی به ثبت رسانده است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که دربی پیش رو کیفیت بالایی نخواهد داشت، گفت: استقلال با سرمربی پرتغالی خود به بلوغ تاکتیکی رسیده و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
دیدیه دشان معتقد است که انگلیس نقطه ضعفی ندارد و تنها باید به دنبال راهی بود که نتواند برنامه‌های تاکتیکی‌اش را در زمین پیاده کند.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 گفت: مهمترین عامل در رسیدن به پیروزی در جام جهانی انگیزه و روحیه بازیکنان است و تمرکز روی مسائل فنی و دوری از حاشیه‌ها.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که بودن سرمربی در کنار زمین برای یک تیم تاثیرات مثبتی به همراه دارد گفت: با روندی که ساپینتو در پیش گرفته بازهم محروم خواهد شد!
مسئولان باشگاه استقلال در اندیشه پوشش نقاط ضعف بزرگ این تیم در مرکز زمین هستند تا بتوانند در نیم فصل دوم شرایط فنی تیم‌شان را بهتر کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه هم امتیاز شدن استقلال و پرسپولیس خطراتی برای آنها دارد گفت: این رقابت نزدیک باعث تهاجمی تر شدن دو تیم می شود.
پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: ساپینتو با قدری خویشتنداری می تواند نقطه ضعف خود را از بین برده تا تیمش با آرامش بیشتری امتیاز بگیرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که باید به سرمربی جدید آبی‌پوشان فرصت داد، گفت: استقلال در طول سه هفته گذشته ثبات تاکتیکی نداشته و هنوز ترکیب اصلی را پیدا نکرده است.
پیشکسوت استقلال گفت: نبود یک هافبک طراح و خلاق کاملاً در استقلال مشهود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ