مقایسه‌ی شریک عاطفی خود با شرکای عاطفی سابق‌تان به چند دلیل می‌تواند برای رابطه‌ی شما آسیب‌زا باشد. اول آنکه، این کار باعث شکل گیری توقعات غیر واقعی برای شریک عاطفی‌تان می‌شود. به علاوه، باعث می‌شود شریک عاطفی‌تان احساس بی‌ارزش بودن کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عشرتی گفت: در حال حاضر با شرایط غیر عادی یا طغیانی از بیماری وبا در کشور مواجه نیستیم. موارد ابتلا به وبا که تا این مقطع زمانی از سال جاری به ما گزارش شده کمتر از ۱۰ مورد بوده است، اما همواره باید مراقبت باشیم و این فرهنگسازی را انجام دهیم که افراد خود را در معرض عوامل بیماری‌زای وبا قرار ندهند. البته هنوز تنها یک ماه از فصل تابستان گذشته است. همچنین در تجمعات مراسم‌ها باید مراقب باشیم و بخشی از نگرانی ما در خصوص شیوع این بیماری معطوف به استان‌های مرزی است.
امروز ۱۰ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت باما با مشارکت بیش از ۵۱ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
مطابق برنامه اعلامی، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت با حضور حداکثری سهامداران راس ساعت ۱۰ صبح امروز ۳۱ خردادماه آغاز شد.
متخصصان توصیه می‌کنند خوردن هندوانه بین ۸ تا ۱۰ ماهگی کودک در شرایط عادی و در صورت نداشتن مشکل یا بیماری ویژه‌ای مشکلی ایجاد نمی‌کند. در مطلب زیر به برخی از فایده‌ها و نکات مهم درباره دادن هندوانه به کودک می‌پردازیم.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره زمان بازگشایی چالوس توضیح داد: به دلیل اینکه جاده چالوس در محدوده خوزنکلا، به‌طور کامل قطع شده و ۵۰ متر از جاده شکسته شده و فرو ریخته و گودال عمیقی ایجاد شده است، بنابراین جاده چالوس حدود یک هفته تا ۱۰ روز بسته خواهد بود.
شورای نگهبان پس از بررسی این طرح در چندین جلسه، آن را واجد ابهامات و اشکالاتی شناخت. از مهم‌ترین ایرادات شورای نگهبان به این مصوبه، می‌توان به موارد پیش‌رو اشاره کرد: در بند «ر» ماده ۸ طرح، کلیه اشخاص مکلف شده بودند تا صورتحساب هرگونه معامله خود از طریق اسناد عادی را با مراجعه به مشاوران املاک و یا شرکت‌های معتمد، صادر کنند که شورای نگهبان در راستای تسهیل امور مردم، الزام مراجعه به مشاوران املاک و شرکت‌های معتمد را مصداق تشکیلات غیرضرور دانسته و اعطای انحصاری صدور صورتحساب را مغایر بند ۱۰ اصل سوم قانون اساسی تشخیص داد.
اواخر بیماری‌اش رئیس جمهور سابق از طریق علی چینی با ما تماس گرفتند که می‌خواهیم عیادت آقای حجازی برویم. چند ماشین و محافظ و ... به خانه ما آمدند و ۲۰ دقیقه ماندند. وقتی رفتند داشتیم ظرف‌ها را جمع می‌کردیم که یک بسته روی میز دیدیم. پدرم هم حالش خیلی بد بود. بسته را باز کردیم و دیدیم تراول است به مبلغ ۱۰ میلیون تومان.
منچسترسیتی بامداد امروز بایرن مونیخ را در مسابقه رفت با سه گل بدرقه کرد و به نیمه‌نهایی نزدیک شد. اما بردن تیم‌های آلمانی برای گواردیولا و سیتی‌زن‌ها عادی شده است؛ ۱۰ برد در ۱۰مسابقه اخیر!!
فطیر (feteer maltout) که در ایران خودمان نیز به انواع و اقسام روش‌ها طبخ می‌شود نوعی دسر مربوط به دوران مصر باستان است که مصریان عادت داشتند آن را به خدایانشان تقدیم کنند. این دسر نیز از آن موقع به محبوبیت بالایی نزد مصریان و اهالی خاورمیانه دست پیدا کرده است.
عدم برخورداری از یک برنامه غذایی مناسب که شامل نیاز‌های اساسی بدن است هم در کوتاه مدت و هم در طولانی مدت روی کیفیت زندگیتان تاثیر خواهد گذاشت. نداشتن تغذیه مناسب به بالا رفتن سطح کلسترول، پایین آوردن سرعت سوخت و ساز بدن و بالا رفتن وزن منجر می‌شود و این‌گونه در کنار پیری زودرس، در حقیقت در‌های بیماری‌های خطرناک فراوانی را به روی خود گشوده‌اید.
سرطان روده بزرگ جزو ۱۰ سرطان شایع در کشورمان است. نشانه‌های بروز سرطان روده‌ بزرگ شامل تغییر در عادت اجابت مزاج و بروز اسهال یا یبوست،وجود خون در مدفوع،یرقان و زردی و ضعف و خستگی دایمی است.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و همسرش امینه اردوغان از شماری از مجروحان زلزله‌زدگان عیادت کردند. در پی زمین لرزه‌های ۷.۷ و ۷.۶ ریشتری که کانون آن در منطقه پازارجیک و البیستان قهرمان‌مرعش بوده و ۱۰ استان را تحت تاثیر قرار داده، تاکنون ۳۱ هزار و ۶۴۳ نفر در ترکیه کشته شده‌اند.
مردم همچنان باید مراقب باشند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و هنوز نمی‌توان جامعه را به حالت عادی رها کرد و باید رعایت‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک را انجام دهیم. در عین حال طبق توصیه‌ها افراد مبتلا به کرونا یا افرادی که علائم کرونا را دارند، ۱۰ روز از شروع علائم و پنج روز از پایان علائم باید در منزل بمانند.
بسیاری از مطالعاتی که طی سالیان متمادی صورت گرفته اند اثرات عوامل زندگی ما بر عملکرد سیستم ایمنی را بررسی کرده‌اند و نشان می‌دهند اگرچه سیستم ایمنی بدن ما تحت تاثیر فعالیت بدنی، سن و حتی خواب قرار می‌گیرد، اما تاثیرگذارترین عامل رژیم غذایی ما می‌باشد. میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، لوبیا و مغز‌ها به غنی سازی بدن با ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها کمک می‌کنند.
اگر حتی در فصل گرما احساس سرما می‌کنید، ممکن است مبتلا به بیماری غده تیروئید باشید. کم کاری تیروئید اصلی‌ترین دلیل احساس سرما و لرز غیر عادی است. بهتر است در این زمان انرژی کمتری بسوزانید تا گرمای بیشتری را از دست ندهید.
موج اعتراضات دست کم در ده‌ها شهر پس از آتش سوزی در منطقه در شین جیانگ در غرب کشور آغاز شد. آتش سوزی‌ای که باعث کشته شدن ۱۰ نفر شد تلفاتی که بسیاری باور دارند مرتبط با محدودیت‌های ناشی از شیوع کووید بوده که مردم را در خانه‌ها محدود کرده و مانع از رفت و آمد عادی در فضای اجتماعی می‌شود.
شاید این گرما برای بسیاری از تیم‌ها عادی باشد، ولی بازیکنان انگلیس که از دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد لندن و هوای همیشه ابری و بارانی به دوحه که امروز ۳۱ درجه سانتی‌گراد و آفتابی است آمده‌اند، مشکلات زیادی دارند.
روز یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری خوارزمی (وخارزم) با حضور ۶۲ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
روز یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با حضور ۸۲ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش کامل و جامع نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
مدیرعامل انجمن آلزایمر ایران درباره علائم هشدار بروز آلزایمر، بیان کرد: اختلال حافظه، مشکلات در انجام کار‌های عادی، ضعف بیان، گم کردن زمان و مکان، ضعف یا کاهش قضاوت، مشکلات در تفکر ذهنی، جابجا گذاشتن اجسام، تغییرات در حالات و رفتار، اختلال در درک تصاویر و تشخیص اندازه و فاصله آن‌ها و از دست دادن انگیزه، ۱۰ نشانه مهم برای هشدار بروز آلزایمر است.
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، شهروندان متقاضی صدور گذرنامه که قبل از این فاقد گذرنامه بوده یا تاریخ صدور گذرنامه‌هایشان مربوط به قبل از ششم شهریور ماه سال ۱۳۹۱ است، می‌توانند برای اخذ خدمات به «دفاتر پلیس + ۱۰» مراجعه کنند. این افراد می‌توانند با دریافت «برگ ویژه اربعین» به‌عنوان سند مسافرتی و به جای گذرنامه، از مزایای یک بار تردد مرزی به مقصد عتبات عالیات در ایام اربعین سال جاری با هزینه‌ای معادل یک دهم گذرنامه‌های عادی بهره‌مند شوند.
جریمه نقدی ۱۰ هزار دلاری که بابت عدم حضور تیم فوتبال امید در بازی‌های کشورهای اسلامی برای کمیته ملی المپیک در نظر گرفته شده بود، باز گردانده شد.
جریمه نقدی ۱۰ هزار دلاری که بابت عدم حضور تیم فوتبال امید در بازی‌های کشورهای اسلامی برای کمیته ملی المپیک در نظر گرفته شده بود، باز گردانده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ