نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: مؤسسه‌ای در مشهد به نام پدیده، فعالیت اقتصادی مهمی انجام می‌داد، اما آن را رها کردند و بحران‌های شدیدی دامن‌گیر زندگی مردم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لمینه یامال در سن 16 سالگی اولین بار در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گرفت و مثال کادیز به میدان رفته است.
«زمانی که فوتبال را شروع کردم خیلی از مربیان و اهالی ورزش تعجب کردند و گفتند مگر می شود در شهری که مهد کشتی ایران است و همه سمت این رشته می روند یکی عاشق فوتبال باشد؟»
کارشناس ارشد مطالعات زنان طی یادداشتی به موضوع حجاب و مدرنیته‌ مردسالار پرداخت.
جان اوزون، پدیده نورمبرگ، موفق شد رکورد جوان‌ترین بازیکنی که موفق به ثبت هت تریک در جام حذفی آلمان شده را به نام خودش ثبت کند.
با تایید مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، قهرمان نوجوانان جهان برای کسب تجربه بیشتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود.
مدافع شمس آذر پایه گذار گل تیمش بود ولی خوش شانس نبود تا این موضوع منجر به برد تیمش شود.
نماینده جزایر فارو در حالی در آستانه صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار دارد که تقریبا هیچ یک از بازیکنانش فوتبالیست تمام وقت نیستند.
نوآ درویش، پدیده 17 ساله آلمانی-عراقی فرایبورگ، رسما به باشگاه بارسلونا پیوست.
مالک اسبق باشگاه پدیده مشهد در اتفاقی جالب توجه به عنوان سرمربی در فصل آتی کار را دنبال خواهد کرد.
مالک اسبق باشگاه پدیده مشهد در اتفاقی جالب توجه به عنوان سرمربی در فصل آتی کار را دنبال خواهد کرد.
محققان دانشگاه شیکاگو نخستین شواهد از یک پدیده به نام «ابرشیمی کوانتومی» را ردیابی کرده اند این پدیده از مدت ها قبل پیش بینی شده اما تایید نشده بود.
فصل گذشته محمد عمری بازیکن جوان پرسپولیس موفق شد با قرار گرفتن در ترکیب اصلی قرمزها، خوش درخشیده و پدیده این تیم لقب بگیرد.
سرخیو آریباس، بازیکن تیم رئال کاستیا، مورد توجه باشگاه بایرلورکوزن و ژابی آلونسو قرار دارد.
ژاوی سیمونز در سودای ترک یک ساله باشگاه فرانسوی قصد عزیمت به آلمان را دارد.
یسیک انگانکام، بازیکن فصل گذشته هرتابرلین، پس سقوط این تیم به دسته پایین‌تر به آینتراخت فرانکفورت پیوست.
پدیده ۱۸ساله اروپا به رئال مادرید پیوست
ویکسلمن به Astronomy می‌گوید که می‌دانست پونز بروکس در سال ۲۰۲۴ به عنوان یک دنباله‌دار با چشم غیر مسلح احتمالی مشهود می‌شود؛ بنابراین یک روز، او با استفاده از نرم افزار SkySafari، مکان دنباله دار را در تاریخ و زمان کسوف ترسیم کرد و مکان مشاهده را در مسیر کلیت در جنوب تگزاس تعیین کرد.
امام جمعه مشهد گفت: خواهران متدین و باایمانی که منتظر ظهور هستند و برادران مؤمن و بابصیرتی که در این میدان برای پایان عصر غیبت تلاش می‌کنند، این‌ها نباید اجازه دهند که کشف حجاب صورت بگیرد. دشمن می‌خواهد شخصیت فرهنگی و معنوی حجاب را از بین ببرد و آن را یک پدیده حاکمیتی و اجباری قلمداد کند که در این شرایط، مسئولیت بر دوش مردم خواهد بود.
مشهد ـ شهردار منطقه ۱۰ مشهد گفت: پدیده بام فروشی ناشی از ضعف در نظارت‌های دستگاههای اجرایی است و این موضوع در نواحی حاشیه شهر در حال رشد و گسترش است.
مشهد ـ شهردار منطقه ۳ مشهد از آمار رو به گسترش پدیده بام فروشی در حاشیه شهر مشهد خبر داد.
بر اساس پژوهش و نظرسنجی جدیدی که دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری با وزارت صمت در تابستان ۱۴۰۱ انجام داده است، مردم نیز امید چندانی نسبت به برخورد با پدیده شوم قاچاق در کشور ندارند.
با حذف تیم پدیده مشهد یا همان امید وحدت، لیگ دسته اول ایران به شکل یک جام محلی درآمد! همه تیم‌هایی که تیم مشهدی را گلباران کرده بودند، با حذف کامل آنها از جدول امتیازات بدست آمده را ازدست دادند و حالا خیبر خرم‌آباد مدعی شد.
مشهد ـ معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در سال زراعی جاری پدیده خشکسالی هشت هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خراسان رضوی خسارت وارد کرده است.
پدیده مشهد یقه فولاد و نکونام را گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ