در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و ۵۶۰ کیلوگرم مواد افیونی، تعداد سه قبضه سلاح و مقادیری مهمات جنگی و ۲ دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، از دستگیری ۵ بلاگر فضای مجازی به اتهام شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در منطقه سعادت آباد تهران بزرگ خبر داد.
منابع محلی از عملیات ضدصهیونیستی در جنوب نابلس و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست خبر دادند.
قاتل فراری که در خوزستان طی عملیات دستگیری یک پلیس را هم به شهادت رسیده رسانده بود سرانجام توسط ماموران نوپو در مخفیگاهش به درک واصل شد.
منابع عبری‌زبان از تلاش یک فلسطینی برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد در شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در استان «سلفیت» و شهادت عامل آن خبر دادند.
منابع عبری‌زبان از تلاش یک فلسطینی برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد در شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در استان «سلفیت» و شهادت عامل آن خبر دادند.
منابع عبری زبان از تلاش یک فلسطینی برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد در شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در استان «سلفیت» و شهادت عامل آن خبر دادند.
پلیس رژیم صهیونیستی از عملیات حمله با سلاح سرد در شهرکی نزدیک تل آویو و زخمی شدن دو نظامی صهیونیست خبر داد.
برای نخستین بار اعترافات دانشجویان دانشگاه شریف که قصد عملیات تروریستی داشتند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مخفیگاه‌های سارقان و موادفروشان با رصد و تلاش پلیس بهارستان شناسایی و ۶ متهم در دو عملیات غافلگیرانه با حکم دادستانی دستگیر شدند که تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی جدید در الخلیل از سوی یک جوان فلسطینی خبر دادند.
لحظه دستگیری یکی از سرکردگان اصلی حادثه تروریستی ایذه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویر منتشر شده از عملیات دستگیری قاتلین کیان پیرفلک و حمله تروریستی ایذه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
لحظه اجرای عملیات ضدصهیونیستی امروز در شرق رام الله که به زخمی شدن یک نظامی اسرائیلی منجر شد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نیروهای امنیتی واکنش سریع ایران در عملیاتی لیدر میدانی اغتشاشات در تهران را شناسایی و دستگیر کردند.
ارتش رژیم اسرائیل از حمله با چاقو در شهرک صهیونیست نشین ارئیل واقع در کرانه باختری خبر داد که چهار نفر در این حمله زخمی شده‌اند و عامل این حمله نیز به شهادت رسید.
اولین فیلم از عملیات ربیع ۲ نیروی زمینی سپاه علیه مواضع گروهک‌های تروریست تجزیه طلب را مشاهده می‌کنید.
عملیات نیروهای امنیتی ترکیه برای بازداشت عامل بمب‌گذاری در استانبول را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
قیلم لحظه وقوع عملیات ضدصهیونیستی امروز در اریحا که طی آن ۵ نظامی اسرائیلی زخمی شدند.
فیلم کامل جزییات عملیات بزرگ دستگیری خرابکاران موساد در ایران را مشاهده می‌کنید.
لحظه دستگیری اغتشاشگران و مخلان امنیت در تهران که آسیب‌های زیادی به اموال مردم وارد کردند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی به اتوبوس حامل شهرک نشینان درغوراردن (دره اردن) خبر دادند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.
فیلم دستگیری و خنثی سازی عامل انتحاری در سراوان منتشر شد. این عامل انتحاری که یک زن بود قصد داشت با ورود به حسینیه عزاداران در شب عاشورا اقدام به عملیات انتحاری کند ولی پیش از عملیات دستگیر شد. / برنا
پس از مشکلات تیم ملی در انجام بازی تدارکاتی جواد خیابانی به مسئولان تیم ملی پیشنهاد عجیبی داد و از آن‌ها خواست که با تیم‌های باشگاهی بازی دوستانه برگزار کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ