مشهد ـ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسیدکربن یکی از همشهریان مشهدی جان خود را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شوش- دادستان شوش گفت: در پی قتل ۲ نفر با اسلحه گرم در شهر حر، دستور قضائی برای دستگیری متهم صادر و پس از یک ساعت دستگیر و اسلحه به‌کار رفته در قتل کشف و ضبط شد.
پلیس در حین بازرسی خانه لتبی، مجموعه‌ای از یادداشت‌های دست‌نویس را پیدا کرد که به‌طور مثال روی یکی از آن‌ها نوشته شده بود: «من شیطانم، من این کار را کردم.»
در حالی که چندین دهه از عمر فناوری لیزر می‌گذرد، این پرتو‌های پرانرژی آن‌قدر گرمای اضافی تولید می‌کنند که هنوز کسی نتوانسته سلاح موفقی از آن بسازد. سیستم خنک‌کننده جدید چینی از گازی استفاده می‌کند که از طریق سلاح می‌وزد تا گرمای اضافی را از بین ببرد.
در یک رژیم غذایی نرمال، توصیه می‌شود بادام را در طول هفته به میزان یک سوم فنجان میل کنید. چربی غیراشباع تک سالم موجود در بادام، به کاهش سطح کلسترول خون و کاهش التهاب شریانی کمک می‌کند که در نهایت باعث کاهش فشار داخل رگ‌ها می‌شود.
باشگاه چلسی برای خرید مایکل اولیسه با کریستال پالاس وارد مذاکره شده است.
مه‌آلودگی ذهنی اینگونه بر حافظه تاثیر می‌گذارد که مثلا به فروشگاه می‌رویم و به یاد نمی‌آوریم چه می‌خواستیم بخریم. علاوه بر این، توانایی تعریف کردن یک موضوع یا شرکت در مکالمه با به یادآوردن آنچه پیشتر گفته‌ایم نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
معاون جرایم جنایی آگاهی پایتخت، از دستگیری پسر ۱۹ ساله به دلیل قتل مرد افغان در جنوب شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دو جوان شبانه در حال قدم زدن به سمت یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران بودند که ناگهان یک موتورسیکلت راه آنان را مسدود و به قصد سرقت با چاقو حمله می کند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل قتل دختر ۱۹ ساله در جنوب تهران خبر داد و گفت: پدر این دختر عامل جنایت بود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل ۲۴ ساله شاهرودی خبر داد و گفت: این فرد یکی از هم روستائیان خود را به قتل رسانده بود که با همکاری مردم با پلیس، دستگیر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل ۲۴ ساله شاهرودی خبر داد و گفت: این فرد یکی از هم روستائیان خود را به قتل رسانده بود که با همکاری مردم با پلیس، دستگیر شد.
میامی- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی که در یکی از استان های همجوار با سمنان، با ضربات چاقو دوست خود را به قتل رسانده بود، در میامی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
ساعت ۱۸:۱۰ روز گذشته ماموران یگان انتظامی و کلانتری شهر بافت با حکم قضایی برای دستگیری یک شرور به منزل وی مراجعه کردند، اما فرد شرور به محض رسیدن ماموران به جلو منزل، هنگامی که در را باز می‌کند ماموران را به رگبار گلوله می‌بندد. در این درگیری یک نفر از پرسنل یگان انتظامی شهرستان بافت به نام جواد کریمی در این حادثه به شهادت رسید و ۲ تن دیگر نیز از ناحیه دست و پا مجروح شدند.
زن کلاهبردار با سکه های تقلبی سر طلافروشان را هم کلاه گذاشت!/ اعتراف عجیب برادر در قتل آتشین خواهرش/ قاتل نامرئی جان زوج مشهدی را گرفت/ سرقت پسر ۱۲ ساله گلستانی از مادرش/ سوخت قاچاق با بارنامه جعلی کشمش/ دفن جسد برادر در خانه مادری/ کیفرخواست سرقت حدی در مسیر دادگاه/ سلطه سیاه پسری بر همکلاسی‌اش
قاتل نامرئی جان زوج مشهدی را گرفت
قاتل نامرئی جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت/ قتل مرد تنها توسط 2 برادر در خمین/ قتل مادر در یک قدمی بچه‌هایش/ با دستگیری ۴ سارق ، محموله میلیاردی سیم سرقتی لو رفت/ قتل زن دوم در رابطه سیاه پنهانی با دختر جوان/ ماجرای کودک ربایی ۶۰۰ میلیون تومانی!/ عجیب‌ترین شگرد برای پول بادآورده
قاتل نامرئی جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت
قاتل مرده بعد از ۲۹ سال دستگیر شد/ آتش سوزی مرگبار با ته سیگار در کرج/ شلیک به کارمند دانشگاه علامه/ بررسی فرضیه قتل در پرونده مرگ دختر ۱۴ ساله/ کلاهبرداری با فروش قطعات خودرو در فضای مجازی/ تأیید حکم قصاص قاتل مرد موتور سوار/ قاتل نامرئی از آبگرمکن بیرون آمد!/ اخاذی ۲۰ میلیاردی ۲ دکوراتور از پزشک جراح
قاتل نامرئی از آبگرمکن بیرون آمد!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تباهی دختری در خلوت شیطانی!/ پایان یکسال زندگی مخفیانه قاتل در کوه/ قتل زن تهرانی با چکش!/ بازداشت شاکی به اتهام سرقت/ سروصدای گوسفندان گرسنه، قاتل نامرئی را لو داد/ معتاد سرقتم نمی‌توانم ترک کنم/ پولشویی میلیاردی با حساب بانکی پاتوق نشینان!/ ۸ سال پس از ارتکاب قتل چوپان جوان از حبس آزاد شد
سروصدای گوسفندان گرسنه، قاتل نامرئی را لو داد
این حادثه تکان‌دهنده شب جمعه گذشته در بلوار توس مشهد هنگامی فاش شد که اهالی محل از سروصدا‌های عجیب چند گوسفند در منزل همسایه به تنگ آمدند و برای اعتراض به صاحبخانه، زنگ منزل او را به صدا درآوردند، اما فقط بع‌بع گوسفندان به گوش می‌رسید و هیچ کس در حیاط را باز نمی‌کرد.
چندی پیش بود که سازمان پزشکی قانونی کشور از مرگ ۲۵۵ نفر بر اثر مسمومیت با گاز سمی منوکسید کربن در کشور از ابتدای سال‌جاری تا پایان مهرماه خبر داد و اعلام کرد که از این تعداد ۱۸۹ نفر مرد و ۶۶ نفر زن بودند، آماری که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، افزایش ۱۴.۳ درصدی را نشان می‌دهد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت مادر و فرزندی بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن در بستان آباد خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ