مقامات آمریکایی می‌گویند اطلاعات اولیه نشان می‌دهد نیروهای ارتش اوکراین عامل حمله موشکی به خاک لهستان هستند که موجب مرگ ۲ نفر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از افزایش تحرکات کی‌یف برای جذب مزدور از آمریکا و کانادا آن هم با کمک سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا خبر داد.
وب‌سایت روسی در گزارشی تحلیلی نوشت که بایدن و آمریکا در حمایت از اوکراین سخاوتمندانه عمل کردند، اما در صورت شکست نظامی اوکراین در جنگ با روسیه، همه اینها می‌تواند تغییر کند.
یک کشور وجود دارد که در این قتل عام برنده است: چین. درست همانطور که پکن در دو دهه گذشته عقب می‌نشست و آمریکا را تماشا می‌کرد که خود را در مداخلات مختلف در خاورمیانه گرفتار می‌کند، اکنون که واشنگتن در یک جنگ طولانی و غیرقابل پیروزی دیگر گرفتار شده است، دوباره همان کار را انجام می‌دهد.
یک مقام ارتش آمریکا اذعان کرد که کشورهای غربی انواع تسلیحات جنگی را در این مدت در اختیار ارتش اوکراین قرار داده‌اند.
وزیر امور خارجه اوکراین اذعان کرد که آمریکا هزینه کمک‌های نظامی به کشورش را با آنها حساب می‌کند.
در شرایطی که جنگ روسیه در اوکراین هنوز ادامه دارد، چین همچنان از گرفتاری آمریکا در یک جای دیگر دنیا بدش نمی‌آید و کارزار طولانی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عملا شروع شده است، می‌توان مطمئن بود که داستان تعیین تکلیف عامل و آمر انفجار‌های نورد استریم، در روز‌ها و هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت و جدی‌تر خواهد شد.
فرمانده ستاد مشترک سازمان پیمان امنیت جمعی می‌گوید که اوکراین نقشی که غرب برایش تعیین کرده را به عنوان پایگاه آماد و تخلیه ضدروسی ایفا کرده و به «دژکوب» آمریکا علیه مسکو بدل شده است.
به نظر می‌رسد انتشار تصویر نفر سوم پیچیده‌ترین دستگاه امنیتی رژیم شاه، بعد از ۴۴ سال بی ارتباط به انسجام گروه‌های اپوزیسیون ایران در خارج از کشور نیست. در شرایطی که آمریکا، اسرائیل به صورت آشکار و کشور‌های اروپایی متاثر از حمایت ایران از روسیه در جنگ اوکراین به طور ضمنی از مخالفان ایران حمایت می‌کنند، آنچه به عنوان راهبرد اپوزیسیون در خارج از کشور در حال پیگیری است، عمل به توصیه‌های ثابتی برای همگرایی مخالفان جمهوری اسلامی است.
وزارت خارجه چین اعلام کرد آمریکا عامل اصلی بحران اوکراین است و اگر واقعا این کشور به فکر مردم اوکراین است، ارسال سلاح به کی‌یف را متوقف کند.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید آمریکا عامل اصلی بحران اوکراین است و با خالی‌کردن انبارهای تسلیحات اروپایی‌ها، قراردادهای نظامی جدیدی بر آنها تحمیل خواهد کرد.
شماری از قانونگذاران جمهوری‌خواه آمریکا ضمن اعلام مخالفت با تصمیم رئیس جمهور این کشور برای ارسال تانک به اوکراین، خواستار توضیح وی دراین‌باره شدند.
رئیس جمهور کوبا ریشه درگیری ها در اوکراین را به سیاست های تهاجمی آمریکا و ناتو نسبت داد.
رئیس جمهور بلاروس موضع ضعیف کشورهای اروپایی در مقابل آمریکا، را عامل جنگ در اوکراین دانست.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین گفت: ناتو به سمت شرق گسترش پیدا کرد و به روسیه درباره این گسترش دروغ گفت. آن‌ها در اوکراین یک کودتا برپا کردند، از نازی‌ها، نئونازی‌ها و راست افراطی حمایت کردند. همان کاری بود که در سوریه کردند، از داعش در سوریه و در ۱۹۰۸ از القاعده در افغانستان و در ۱۹۹۰ از کنترا‌ها در نیاکاراگوئه حمایت کردند. آمریکا و متحدان آن سابقه‌ای طولانی در حمایت از عوامل افراطی در جهان دارند.
رئیس پارلمان روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: اوکراین توسط ناتو اشغال شده و به مستعمره آمریکا تبدیل شده است.
رئیس پارلمان روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: اوکراین توسط ناتو اشغال شده و به مستعمره آمریکا تبدیل شده است.
وزیر دفاع اوکراین از دریافت ۴ سامانه موشکی دیگر هیمارس از آمریکا خبر داد.
جاسوسان آمریکایی اذعان کرده‌اند که بمب‌گذاری خودرویی که به مرگ «داریا دوگین» منجر شد، به دستور «بخش‌هایی» از دولت اوکراین صورت گرفته و واشنگتن هیچ دخالتی در آن نداشته است.
جاسوسان آمریکایی اذعان کرده‌اند که بمب‌گذاری خودرویی که به مرگ «داریا دوگین» منجر شد، به دستور «بخش‌هایی» از دولت اوکراین صورت گرفته و واشنگتن هیچ دخالتی در آن نداشته است.
ژنرال ارشد آمریکایی با اشاره به اینکه نیروهای روسی در سوریه از زمان جنگ اوکراین بسیار تهاجمی عمل می کنند از فشار فزاینده ای که آنها بر نیروهای آمریکای وارد می کنند هم خبر داد.
نخست وزیر اوکراین اعلام کرد کشورش کمک مالی جدیدی از دولت آمریکا دریافت کرده است.
نخست وزیر اوکراین از مذاکرات با طرف آمریکایی در خصوص گرفتن وام از یکی از بانک های این کشور خبر داد.
وزیر خارجه آمریکا به زودی با همتایان خود از کشورهای غربی دیدار و رایزنی خواهد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می گوید دولت آمریکا علاوه بر تجهیز تسلیحاتی اوکراین، اقدامات مستشاری  را نیز در این جنگ برعهده دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ