کرمان- فرمانده هوانیروز ارتش گت: دو هزار نفر از طریق اورژانس هوایی از مرگ حتمی نجات پیدا کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیل در نیجر ناشی از باران های شدید از تیر ماه تاکنون ۲۷ کشته برجای گذاشته و به بیش از ۷۰ هزار نفر خسارت وارد کرده است.
مقامات محلی در ا وکراین می‌گویند شمار قربانی‌های انفجار سد کاخوفکا به ۳۵ نفر افزایش یافته و تاکنون ۷ هزار نفر نیز به اماکن امن منتقل شده‌اند.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد طی سال گذشته حدود ۴۳ هزار نفر در سومالی که نیمی از آنها کودک هستند به دلیل خشکسالی جان باخته‌اند.
مرکز مدیریت حوادث اضطراری ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور از ۵۰ هزار نفر فراتر رفته است.
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد شمار جانباختگان زلزله‌های اخیر در این کشور از ۴۸ هزار نفر عبور کرده است.
مرکز مدیریت حوادث اضطراری (آفاد) ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور به ۳۶ هزار و ۱۸۷ نفر رسید.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تا کنون در زلزله سوریه حدود حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر جان باخته اند که احتمال افزایش شمار جان باختگان نیز وجود دارد.
درشرایطی که منابع رسمی آمار جان باختگان زلزله ۷.۷ ریشتری بامداد دوشنبه در سوریه را بیش از ۳۵۰۰ نفر اعلام کرده اند، منابع غیر رسمی اعلام کردند که شمار کشته شدگان از ۴ هزار نفر فراتر رفته است.
منابع رسمی در ترکیه از افزایش شمار جانباختگان زلزله شدید در مناطق جنوب این کشور خبر می دهند.
منابع ترکیه ای از زلزله جدید در جنوب شرق ترکیه و افزایش شمار جان باختگان زلزله دوشنبه گذشته به بیش از ۱۸ هزار نفر خبر دادند.
رئیس جمهور ترکیه ضمن اعلام تازه‌ترین آمار قربانیان زلزله اعلام کرد دولت وی در نظر دارد تا زیان آسیب دیدگان از زلزله اخیر را جبران کند.
رئیس جمهور ترکیه آمار جدید جان باختگان زلزله را اعلام کرد.
تعداد جان باختگان زلزله ترکیه، از پنج هزار نفر گذشت.
بر اساس اعلام پزشکی قانونی در ۹ ماهه سال جاری ۴۶۰ نفر در کشور به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.
ارابه‌سواران مانند فوتبالیست‌های امروزی درآمدی داشتند که نسبت به سایر ورزشکاران و حرفه‌های دیگر قابل قیاس نبود. به همین دلیل بود که یوونال شاعر سرشناس آن دوران نوشت: «مردم تنها به دو چیز مشتاقانه امیدوارند: نان و سیرک»
مدیر واحد سنجش و نگهداری شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: آمارها حاکی از آن است که سالانه ۶ هزار نفر در تهران به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۱۷ نفر رسید.
رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: در ۱۰ سال گذشته ۱۷۰ هزار نفر در کشور بر اثر حوادث ترافیکی فوت شده اند.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۶۰۷ نفر رسید.
شیراز - رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه حدود ١٧ هزار نفر در ایران در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند.
سازمان پزشکی قانونی کشور در گزارشی درباره مسمومیت‌های منجر به فوت در ۶ ماهه ابتدای سال اعلام کرد: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۴۱۱۱ نفر به دلیل مسمومیت جان خود را از دست داده‌آند که از این تعداد ۳۲۴۳ نفر مرد و ۸۶۸ نفر زن بوده‌اند.
در شبانه روز گذشته ۲ بیمار فوت شدند و مجموع جان باختگان به ۱۴۴ هزار و ۴۷۱ نفر رسید.
رئیس سازمان امدادونجات گفت: امدادگران هلال احمر در یک هفته گذشته جان ۸۰۹ هموطن را در حوادث مختلف نجات داده‌ و در مجموع به حدود ۱۶ هزار نفر امدادرسانی کرده‌اند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: هلال احمر از ۸ مرداد تا صبح امروز جان ۵۸۲ هموطن را نجات داده‌ و به طور کلی در یک هفته گذشته به ۲ هزار و ۷۹۶ نفر امدادرسانی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ