رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: چهار کارگر شاغل در کارگاه جمع آوری ضایعات در روستای گچی که یکی پس از دیگری برای نجات جان همکاران خود وارد چاه حاوی گاز‌های سمی شدند، دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عفونت‌های قارچی مرگبار مومیایی‌ها مطمئنا اتفاقات رایجی نیستند، اما بی‌سابقه هم نیستند. ۱۰ نفر از ۱۲ دانشمندی که در سال ۱۹۷۰ در گشایش مقبره پادشاه کازیمیر چهارم در لهستان حضور داشتند، در عرض چند هفته پس از این رویداد جان خود را از دست دادند و احتمالا در اثر قارچ رشد کرده درون مقبره و این تنها نمونه ثبت شده هم نیست.
بعد از فروریختن یک گاراژ پارکینگ طبقاتی که منجر به مرگ یک نفر شد، اداره آتش نشانی شهر نیویورک تمام آتش‌نشانان را از این پارکینگ چهار طبقه بیرون کشید و جدیدترین عضو تیم خود که یک سگ رباتیک است را به محل اعزام کرد.
یک نشریه آمریکایی به استناد اسناد لو رفته از پنتاگون، نوشت که آمریکا روی چهار «سناریو غیرمنتظره» که می‌تواند جنگ اوکراین را تحت‌الشعاع قرار دهد، تمرکز کرده است.
عفونت‌های قارچی مرگبار مومیایی‌ها مطمئنا اتفاقات رایجی نیستند، اما بی‌سابقه هم نیستند. ۱۰ نفر از ۱۲ دانشمندی که در سال ۱۹۷۰ در گشایش مقبره پادشاه کازیمیر چهارم در لهستان حضور داشتند، در عرض چند هفته پس از این رویداد جان خود را از دست دادند و احتمالا در اثر قارچ رشد کرده درون مقبره و این تنها نمونه ثبت شده هم نیست.
تیم ملی ایران با فوتبالی برتر ویتتام را برد تا صدرنشین گروهی شود که به همراه گروه چهار به گروه مرگ معروف بود
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ چهار تن درپی انفجار مرگبار موادمحترقه در مرکز تهران خبر داد.
روز جمعه جنازه شش نهنگ در سواحل شمالی قبرس یافت شد و اداره شیلات و تحقیقات دریایی قبرس اعلام کرده که روز پنجشنبه نیز چهار نهنگ دیگر دراین منطقه پیدا شده بودند که سه تا از این ۴ نهنگ، زنده بوده و به دریا بازگردانده شدند، ولی نهنگ چهارم مرده بود.
کارفرمایانی که موارد ایمنی را رعایت نکرده‌اند و باعث مرگ کارگر شده‌اند، در بهترین حالت در دادگاه، با اتهام قتل شبه عمد مواجه می‌شوند یا از بیمه مسئولیت مدنی خود استفاده می‌کنند.
بی‌توجه به مرگ مهسا و بسیاری از زنان و مردان جوانی که طی این چهار ماه جان باختند. هنرمندان زنی که روسری از سر برداشتند احضار و بازداشت می‌شوند و چه بسا برای آن‌ها احکام سنگین عجیب و غریبی صادر می‌شود که هر ناظر بی‌طرف و منصفی را حیر‌ت‌زده می‌کند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در خراسان رضوی چهار تن جان خود را از دست دادند.
چهار شهروند عربستان سعودی هنگام عکاسی با تلفن همراه خود مورد اصابت صاعقه قرار گرفتند که منجر به مرگ یکی از آنها شد.
تیراندازی در شب کریسمس در شهر مرزیساید انگلیس، به مرگ یک نفر و زخمی شدن چند تن دیگر منجر شد.
تربت حیدریه ـ مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی پژ و۲۰۶ و یک دستگاه کامیون یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
جلایی پور گفت: به نظر من جرقه مرگ مهسا با چهار زمینه یا علت موجود در جامعه همراه شد و این برانگیختگی اعتراضی را فعال کرد.
دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
رییس پلیس آگاهی استان البرز از سقوط یک دختر ۱۳ ساله از پشت بام منزل مسکونی در منطقه فاز چهار مهرشهر کرج خبرداد.
کانال آب عباس آباد واقع در منطقه ۲۰، در سه سال گذشته به قتلگاه کودکان تبدیل شده است. طی این مدت چهار کودک در کانال سقوط کرده و جان باختند. آخرین حادثه ۶ اسفند ۱۴۰۰ رخ داد که در آن کودک ۶ ساله بعد از سقوط در کانال، جان باخت.
ایران با قرارگیری در سید چهار مسابقات قهرمانی آسیا در رده جوانان، کار سختی برای این رقابت‌ها در پیش دارد.
قرعه‌کشی یورو ۲۰۲۴: چهار غول در گروه مرگ
در بررسی اعتراضات اخیر هر یک از رسانه‌ها به سهم خود رویکرد صاحب‌نظران در این حوزه را جویا شده‌اند که در گزارش حاضر تلاش بر آن است به اختصار دیدگاه‌های تخصصی آن‌ها در چهار سطح ارائه و جمع‌بندی شود. در سطح اول چرایی شکل‌گیری اعتراضات پس از ماجرا مرگ مهسا امینی بررسی می‌شود. در سطح دوم، چرایی گرایش پیدا کردن اعتراضات به سمت خشونت و در سطح سوم، جمع‌بندی‌ای از تاثیر اعتراضات بر رابطه میان مردم و حاکمیت ارائه می‌شود. در بخش پایانی نیز این مساله مورد بررسی قرار می‌گیرد که راه‌حل گذار از بحران و مجموعه اقدامات پیشنهادی این صاحب‌نظران به دولت چه بوده است.
چند روز بعد از مرگ یک یوز ماده در جاده میامی، محیط‌بانان پارک ملی توران یک ماده یوز و چهار توله تازه متولدشده‌اش را رؤیت کردند. رئیس و محیط‌بانان پارک ملی توران روز بیستم مردادماه امسال وقتی در حال گشت‌زنی در سمت شمال جاده ترانزیت تهران به مشهد بودند، این خانواده پنج قلاده یوز‌ها را مشاهده کردند.
ثروتمندترین زن میلیاردر جدید امسال نیز یک وارث است؛ رناتا کلنرووا اهل چک و چهار فرزندش پس از مرگ همسرش، پتر کلنر، در یک سقوط هلیکوپتر در مارس ۲۰۲۱، حدود ۱۶.۶ میلیارد دلار به ارث بردند.
مشهد ـ مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی چهار بیمار نیازمند به عضو شد.
مشهد ـ مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی چهار بیمار نیازمند به عضو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ