انفجار گاز باعث سوختکی زن جوان و ۲ فرزندش شد و در نهایت هر ۳ نفر جان باختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علوم پزشکی یاسوج گفت: مرگ دو مادر باردار در بیمارستان امام سجاد در حال بررسی و پیگیری هستند.
وقتی پزشکان به سراغ بستگان دختر نوجوان رفتند تا گزارش فوت وی را به آن‌ها اعلام کنند متوجه شدند که زن و مرد جوان از بیمارستان فرار کرده‌اند. حتی شماره‌ای که در پرونده نوشته بودند اشتباه بود.
فیل‌ها مادر محور هستند و گله‌شان را فیلی ماده رهبری می‌کند. در این میان دیدن فیلی که نمی‌تواند با مرگ بچه‌اش کنار بیاید دور از انتظار نیست.
در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و ۵۶۰ کیلوگرم مواد افیونی، تعداد سه قبضه سلاح و مقادیری مهمات جنگی و ۲ دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.
دعوای همسایه‌ها رنگ خون گرفت/ راز قتل هولناک پیرمرد تهرانی/ نفس آخر پای ساختمان آرزوها/ سرقت یک کیلو طلا و جواهر با پوشش نظافتچی/ فرار قاتل مادر و نوزادش از مرزهای کشور/ ورزشکار حرفه ای در باند دزدان احشام!/ مرگ اسیدی در صبحگاه مه‌آلود
رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه در بازرسی از خودرو پراید در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»
ضربه‌ای که به سرش خورده بود بی‌تأثیر نبود، اما فکر می‌کنم غم و غصه خیلی او را ضعیف کرده بود. بعد از طلاقش پسرش را دیر به دیر می‌دید و همیشه دلتنگ او بود. حتی یک بار به من گفت می‌خواهم خودکشی کنم! من او را نصیحت کردم و دلداری‌اش دادم تا آرام شود.
چرخ آمبولانس را یک راننده اتوبوس که به قول خودش از گرما کلافه شده بود و مسافر داشت پنچر کرده بود. پدر و مادر درسا هم بعد از مرگ فرزندشان تصمیم گرفتند از مقصران حادثه مرگ دخترشان شکایت کنند. آن‌ها از خانم دکتر به دلیل تجویز راهکار‌های درمانی غیرموثر و آسیب‌زا شکایت کردند همچنین از راننده آمبولانس که خودرو را در مسیر اتوبوس رها کرده بود طرح شکایت کردند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در فومن خبر داد و گفت: در این راستا ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند.
این گزارش بر اساس صحبت‌های مادر و پسرعموی «مهدی نیازی» دانش‌آموز ۱۲ ساله‌ای که در مدرسه‌اش در شهرستان کاشمر دچار ایست قلبی شد و همچنین دادستان و مسوول روابط عمومی فرمانداری شهرستان کاشمر، تنظیم شده است.»
سرقت با لباس زنانه و پابند الکترونیکی/ نخستین حادثه چهارشنبه سوری در یزد/ مرگ ۴ پدر و دختر در استخر کشاورزی/ اختلاف و درگیری منجر به قتل ۲ نفر شد/ حمله مرد شیشه‌ای به زنان از میان شمشاد‌ها/ انکار قتل ناپدری در دادگاه/ سرنوشتم را اعتیاد مادرم رقم زد!/ انفجار مرگبار در نیمه شب تبریز
از رایج‌ترین راه‌های ابتلا به این بیماری در سراسر جهان، انتقال از مادر به نوزاد هنگام زایمان است. این بیماری درصورتی که درمان نشود باعث آسیب کبدی، سرطان و مرگ می‌شود.
آخرین آمار کرونا در ایران/ مخمصه ترسناک!/ حکم قصاص برای قاتل مأمور کلانتری/ قتل برادر با ضربه چاقو!/ قاتل با پای خود به کلانتری رفت/ عروسی خونین در رشتخوار!/ شکایت از مادرزن به خاطر مرگ همسر/ کباب خوری با طعم جنایت!/ اسیدپاشی به مادر و دختر برای سرقت طلا
مادر المیرا اظهار کرد: در نهایت فهمیدیم که حامد عکس‌های خصوصی المیرا را نه تنها برای بهزاد بلکه برای فامیل و دوست و آشنایان ارسال کرده است. دخترم وقتی از این ماجرا باخبر شد از شدت ناراحتی تا صبح نخوابید. صبح روز بعد هم با ناراحتی به محل کارش رفت، اما چند ساعت بعد به ما خبر دادند که او فوت کرده است. ما حامد را در مرگ دخترم مقصر می‌دانیم و از او شکایت داریم.
مادر مقتول را قسم می‌دهم به هر آنچه باور دارد به خاطر مادرم من را ببخشد. مادرم زن رنج‌کشیده و تنهایی است. مرگ برای خودم مهم نیست، اینکه مادرم اذیت می‌شود خیلی آزارم می‌دهد.
مادر متوفی گفت: من و همسرم از پزشک معالج و کادر درمان شکایت داریم و آن‌ها را در مرگ پسرمان مقصر می‌دانیم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ معمای قتل مرموز خیابانی/ جنایت ناخواسته در مستی/ دختری در چنگ تبهکاران هوسران!/ درگیری خونین میهمانان در تالار عروسی/ مرگ تلخ دختر ۱۶ ساله در گرداب فضای مجازی/ پایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوان/ ماجرای زردچوبه‌های ماسه ای!/ سرقت‌های ۲ مرد خشن از ۶۰ زن و مرد
ماریا خواهر پله بازیکن اسطوره‌ای فوتبال برزیل درباره اطلاع مادرشان از مرگ پله گفت: ما با مادرمان صحبت می‌کنیم، اما او از وضعیت پله آگاه نیست. او در دنیای خودش زندگی می‌کند. هر وقت اسم پله را می‌برم چشمانش را باز می‌کند و می‌گویم باید برایش دعا کنیم. مادرم متوجه منظور من نمی‌شود و نمی‌داند پسرش دیگر در این دنیا نیست.
خانواده پله تصمیم گرفته مرگ او را به مادرش که 100 ساله و در قید حیات است، اطلاع ندهد.
در رویدادی دردناک که در منطقه‌ای حفاظت شده در نامیبیا ثبت شده است، فیل مادر در ماه اکتبر پس از مرگ بچه‌اش جنازه‌اش را تا ۲ روز با خود این سو و آن سو می‌برد.
اردیبهشت سال ۸۸ خبر یک نزاع خونین در خانه‌ای واقع در جنوب تهران به پلیس اعلام شد. پس از حضور مأموران و بررسی‌های اولیه مشخص شد که این درگیری خانوادگی بین داماد و پدر و مادر زنش رخ داده و مرد ۳۸ ساله به نام محمود با ضربات متعدد چاقو مادرزنش را مجروح کرده و متواری شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودسوزی پسر جان مادرش و یک کارگر را گرفت/ انهدام ۲ باند قاچاق اسلحه در مرز/ پایان ‌شوم یک ارتباط‌ شیطانی/ مرگ مرموز در آتش/ صحنه‌سازی برای فرار از مجازات همسرکشی/ مرد جنایتکار در دادگاه منکر قتل شد/ تلاش خانواده یک زندانی برای آزادی هم سلولی
رئیس بیمارستان کنگان گفت: سه تن از همکاران زحمت کش ما شامل کارشناس مامایی، کمک بهیار و راننده آمبولانس در پی انجام یک مأموریت شبانه اعزام یک مادر باردار پر خطر به مرکز استان، متأسفانه در راه بازگشت، دچار سانحه تصادف می‌شوند و دو تن از آنان جان خود را از دست می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ