دبیر کل کانون صرافان با ذکر مواردی به تشریح دلایل‌ بروز نوسان در بازار ارز طی روزهای اخیر پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت می‌تواند با استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دیپلمات‌ها و سفرای کهنه‌کار کشور، ساختار مشورتی مستقلی ایجاد کند که راهکار‌های بهتری برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی ارائه دهند. به اعتقاد من، شخص رئیس‌جمهور کشورمان نیازمند چنین کانون مشورتی و پشتوانه فکری است و اگر بتواند از ذخیره بزرگ تجارت پیشکسوتان سیاست خارجی به خصوص سفرای بازنشسته استفاده کند، به‌ویژه در شرایط خطیر فعلی، می‌توانست خیلی بهتر از این سیاست خارجی کشور را فعال کند.
پوراحمد معتقد بود «پرونده باز است» فیلم آموزنده‌ای است و می‌تواند بخشش را ترویج دهد. در حال فیلمبرداری بودیم که ماحراهای پاییز سال گذشته پیش آمد. در آن زمان 25 روز از فیلمبرداری گذشته بود که بخش عمده کانون اصلاح و تربیت را تمام کرده بودیم. قرار بود برویم صحنه پایانی اجرای حکم را بگیریم. شرایط به گونه‌ای شد که دیگر امکان فیلمبرداری در آنجا نبود. سه ماه تعطیل کردیم. پوراحمد در آن زمان حال و حوصله نداشت اما به مضمون فیلمنامه که در مورد "گذشت کردن است" اعتقاد داشت در دستخطی که اخیرا منتشر شد نوشته: آرزو می‌کنم این فیلم بتواند حتی یک نفر هم که شده از قصاص نجات دهد.
شایعه شده که به واسطه مبلغ بالای این انتقال، مجوز ثبت قرارداد رضا اسدی تا کنون میسر نشده است؛ شایعاتی که با غیبت مشکوک رضا اسدی در تمرین دیروز داغ‌تر نیز شده است
استارت آپ سازنده خودروی برقی «کانو» نخستین محموله خودروهایش برای انتقال فضانوردان را به ناسا تحویل داد.
به گفته این کارشناس محیط زیست، اکنون بحث این است که برای تأمین آب تهران علاوه بر سرشاخه‌های ماملو، لار، طالقان، سفیدرود، رود کرج، جاجرود، آمل و هراز، از سرشاخه‌های دز و کارون هم آب بیاوریم؛ درحالی‌که مطابق با تغییرات اقلیم و کاهش محسوس سطح یخچال‌ها در سرشاخه‌های کشور، به نظر می‌رسد دیگر اصلا آبی برای انتقال به تهران وجود ندارد.
رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با انتقاد به اینکه در برنامه هفتم از نظر نمایندگان بازنشستگان استفاده نشده است، گفت: تغییرات قوانین و مقررات باید بر اساس گفتمان سه جانبه انجام گیرد.
بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
رئیس‌جمهوردر آیین بزرگداشت مقام معلم گفت: شرط تحقق تحول، باور و اعتقاد است. باید تحول ایجاد شود و ما دیگر نباید شاهد گله مقام معظم رهبری باشیم که چرا سند تحول اجرایی نشد.
رئیس اسکودا گفت: «مردم امروز گرفتاری دارند و با دغدغه بیکاری، معیشت، اجاره مسکن و گرانی مواجه هستند. امروز دلار باز هم بالا رفت. مسئولان باید به این مسائل فکر کنند. ما به‌عنوان نهاد وکالت هرجا غیرقانونی عمل شده و به کسی ظلم شود آمادگی کامل برای دفاع از حقوق مظلومین را داریم و براساس آنچه در وظایف قانونی ما مشخص شده است برای معاضدت، مشاورت و وکالت انجام وظیفه می‌کنیم اتحادیه نیز با تمام قدرت در این حوزه حرکت می‌کند.»
در حالی که در روزهای اخیر کانون صرافان با انتشار نامه ای اعتراضی با عنوان «راه بانک مرکزی به ترکستان است!» خطاب به رئیس جمهور از سیاست های بانک مرکزی انتقاد و گلایه داشتند، امروز بانک مرکزی نسبت به ادعاهای مطرح شده در این نامه واکنش نشان داد.
طی دو ماه اخیر، کانون صنفی کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی سه درخواست برگزاری تجمع صنفی کارگران در محدوده محصور مجتمع گاز پارس جنوبی به استانداری و شورای تامین استان بوشهر ارسال کرد تا با بهره‌مندی از ظرفیت قانونی و موکد در اصل ۲۷ قانون اساسی که حق تشکیل تجمعات آزاد، بدون حمل سلاح و همسو با مبانی اسلام را برای شهروندان ایران مجاز شمرده، صدای اعتراض و انتقاد از بی توجهی پیمانکاران به تاکیدات قانون کار و قانون مناطق ویژه اقتصادی را به گوش مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی برساند.
به غیر از چهارمحال و بختیاری، خوزستان هم مخالف سرسخت پروژه بهشت‌آباد است و مخالفانش معتقدند که انتقال آب منابع معدنی و نمکی موجود در مسیر، باعث شور شدن آب می‌شود. میزان شوری آب کارون در پایین‌دست، اکنون به ۱۶ هزار میکروموس رسیده که مقداری از شوری آب دریا کمتر است.
مسئول کانون مداحان خراسان رضوی با انتقاد از اینکه برخی مداحان خود را مرجع می‌بینند و بدون در نظر گرفتن وحدت، هر چه می‌خواهند از پشت تریبون می‌گویند، تصریح کرد: در شرایط کنونی همه موظف بر حفظ وحدت هستیم. در حال حاضر قوه قهریه و آئین‌نامه انضباطی در برخورد با چنین مداحان متخلفی وجود ندارد؛ مگر اینکه سخنانشان خیلی حاد باشد که در این صورت احضار می‌شوند.
رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران از انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: حق بیمه تکمیلی به ۲۰۵ هزار تومان افزایش یافته است.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به اعزام دانش‌آموزان به کانون اصلاح و تربیت واکنش نشان داد.
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توییتی خطاب به شورای انقلاب فرهنگی نوشت: اعزام بی شرمانه دانش آموزان به کانون اصلاح و تربیت دقیقا ادامه اعزام مهسا امینی برای کلاس آموزشی گشت ارشاد است آیا حقوق تان حلال است؟
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب ۲ دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب به ۲ دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب به 2 دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که از بنادر اوکراین از اول آگوست سال جاری تا کنون یک میلیون و ۴۳ هزار و ۲۸۶ تُن غلات منتقل شده است.
مرکز رسانه قوه قضائیه نسبت به یک گزارش تلویزیونی واکنش نشان داد و اعلام کرد؛ رئیس دستگاه قضا تا کنون بازدیدی از کارخانه کیان‌تایر نداشته است.
دولت جدید کره جنوبی به ریاست «یون سوک یئول» ضمن انتقاد از دولت پیشین که فعالیت راکتورهای هسته‌ای را در این کشور به حاشیه برد، وعده داده است علاوه بر احیای راکتورهای هسته‌ای، حرکت تازه‌ای را برای تولید انرژی برق از طریق منابع تجدیدپذیر آغاز کند.
این مداح همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کانون مداحان محدودیتی برای انتقاد کردن گذاشته است، گفت: «خیر، الان هم محدودیتی وجود ندارد و اگر هم کسی صحبتی کند، برخوردی نمی‌شود، چون به هر حال مسئله روز است و در کشور وجود دارد. اما مداحان سعی می‌کنند وارد این کار نشوند چرا که فضای معنوی جلسه به هم می‌خورد.»
شایعه پرداخت عیدی قربان به دلیل همزمانی این عید با زمان معمول پرداخت یارانه ماهانه از سوی دولت به وجود آمد. حالا هم به نظر می‌رسد که برخی به دلیل پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در هفته آتی، به شایعه پرداخت یارانه و عیدی غدیر دامن زده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ