شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب به 2 دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
بر اساس نتیجه مطالعه‌ای که در مجله "کورتکس" منتشر شد میلیون‌ها نفر از ما ممکن است حتی در صورت عدم اطلاع از پروسوپاگنوزیا به آن بیماری مبتلا باشیم. پیش‌تر تصور می‌شد که این بیماری بر روی ۲ تا ۲.۵ درصد از جمعیت جهان تاثیر می‌گذارد.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به بارش‌های سیل‌آسا در ۱۲ استان کشور اعلام کرد:سیل هفته اخیر ۷ فوتی در اردبیل و ۲ مفقودی در چالوس بر جای گذاشت.
براساس نتیجه مطالعه‌ای تازه که داده‌ها را تا سال ۲۰۱۸ میلادی مدل سازی کرده خوردن بیش از حد محصولات گندم و برنج تصفیه شده همراه با مصرف کم غلات کامل باعث رشد موارد جدید دیابت نوع ۲ در سراسر جهان می‌شود.
مدیر آکادمی باشگاه استقلال دلیل عدم انتقال دو بازیکن پایه این تیم به پیکان و هوادار را تشریح کرد.
اهواز- مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مسمومیت ۲ نفر در شهرستان شوش بر اثر مسمومیت گاز خبر داد.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع ۲ تصادف مرگبار در شبکه معابر پایتخت به دلیل سرعت غیرمجاز خبر داد.
هلال احمر اعلام کرد: بر اثر برخورد ۲ تریلی اسکانیا با پژو حوالی جنگل گلستان 3نفر جان خود را از دست دادند.
«یک مقام بلندپایه» در پنتاگون گزارش داد: «پرواز دو بمب افکن B-۵۲ بر فراز خاورمیانه، پیامی برای ایران بود، زیرا مقامات آمریکایی و عربستانی تهدیدی قریب الوقوع برای عربستان سعودی را پیش بینی می‌کنند».
عدنان الوان‌پور فرماندار حمیدیه فرماندار حمیدیه اظهار کرد: در یک مراسم عروسی به دلیل افتادن اسلحه از دست یکی از حاضران در مراسم و شلیک گلوله، دو تن از حاضران کشته شدند و دو نفر از شرکت کنندگان در مراسم نیز مصدوم شدند.
در بازرسی از خودرو ماموران به ۳ مسافر به دلیل احتمال بلع موادمخدر مشکوک شده و آنان را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.
تیم جنایی پس از حضور در بیمارستا با جسد مرد جوانی روی تخت بخش اورژانس مواجه شدند که به دلایلی نامشخصی فوت کرده بود که در ادامه مشخص شد، متوفی توسط ۲ مرد جوان که از دوستان قدیمی وی هستند، به این مرکز درمانی منتقل شده است.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب ۲ دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب به ۲ دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
دادستان بندرعباس گفت: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال انشعاب، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز می‌کردند، اما (در آخرین سرقت) به دلیل جمع شدن حجم زیاد گاز در تونل نتوانستند کار خود را به اتمام برسانند و دو نفر از عوامل قاچاقچیان در این حادثه جان خود را از دست دادند.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) یک بسکتبالیست لیگ‌برتری را به مدت ۲ سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی، محروم کرد.
«توماس توخل» سرمربی چلسی، «آنتونی تیلور» داور و کمک‌داور‌های ویدئویی را به دلیل تصمیماتشان در تساوی ۲-۲ یکشنبه مقابل تاتنهام هاتسپر در لیگ برتر به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که تیمش مستحق برد است.
دلیل اصلی انتقال لوکادیا به لیگ ایران دریافت دستمزدی قابل توجه از باشگاه پرسپولیس است. گفته می‌شود او سالیانه در باشگاه ایرانی مبلغ ۲ میلیون یورو (براساس ارزش گذاری ترانسفرمارکت) کسب خواهد کرد.
دلیل اصلی انتقال لوکادیا به لیگ ایران دریافت دستمزدی قابل توجه از باشگاه پرسپولیس است. گفته می‌شود او سالیانه در باشگاه ایرانی مبلغ ۲ میلیون یورو (براساس ارزش گذاری ترانسفرمارکت) کسب خواهد کرد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۲ روز آینده در برخی ساعات به دلیل وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در کشور عراق و انتقال آن به مرز‌های غربی و جنوبی کشور پدیده گردوغبار و کاهش کیفیت هوا روی می‌دهد.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، مصطفی خادمی و حسین جهانگیری، ۲ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ را به دلیل استفاده از ماده ممنوعه دوپینگ به ۴ سال محرومیت محکوم کرد.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، مصطفی خادمی و حسین جهانگیری، ۲ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ را به دلیل استفاده از ماده ممنوعه دوپینگ به ۴ سال محرومیت محکوم کرد.
سعدآباد به دلیل احتمال وقوع سیلاب، ۲ روز تعطیل شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ