رئیس اسکودا گفت: «مردم امروز گرفتاری دارند و با دغدغه بیکاری، معیشت، اجاره مسکن و گرانی مواجه هستند. امروز دلار باز هم بالا رفت. مسئولان باید به این مسائل فکر کنند. ما به‌عنوان نهاد وکالت هرجا غیرقانونی عمل شده و به کسی ظلم شود آمادگی کامل برای دفاع از حقوق مظلومین را داریم و براساس آنچه در وظایف قانونی ما مشخص شده است برای معاضدت، مشاورت و وکالت انجام وظیفه می‌کنیم اتحادیه نیز با تمام قدرت در این حوزه حرکت می‌کند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی‌، از رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا خواست تا از سمتش کناره گیری کند.
رئیس ائتلاف «الفتح» در پارلمان عراق در جریان مراسمی با انتقاد از مداخلات آمریکا در عراق گفت: مایه ننگ است یک کارمند در خزانه‌داری آمریکا، کنترل عراق را در دست داشته باشد.
رئیس یوفا، پس از گلایه‌های فرانکی دی‌یونگ، این موضوع را که یوفا با شلوغ‌تر کردن تقویم فوتبالی به دنبال پول بیشتر است رد کرد.
رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با انتقاد به اینکه در برنامه هفتم از نظر نمایندگان بازنشستگان استفاده نشده است، گفت: تغییرات قوانین و مقررات باید بر اساس گفتمان سه جانبه انجام گیرد.
رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا اتفاقات بازی دیشب رئال مادرید و والنسیا و حملات نژادپرستانه به وینیسیوس را محکوم و از بیانیه رئیس لالیگا درباره این ماجرا انتقاد کرد.
رئیس عدلیه در همین راستا بیان داشت: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ وزیر صمت خواستار اختیاراتی شد تا بتواند تا پایان سال ۱۴۰۱، بواسطه آن اختیارات، تولید خودرو را تا ۵۰ درصد افزایش دهد و به تبع آن، قیمت‌ها کاهش یابد؛ بر همین اساس، ما شاهد افزایش تولید و عرضه خودرو بودیم، اما آیا قیمت‌ها نیز کاهش یافت؟
رئیس شاباک رژیم صهیونیستی با طعنه به عقب‌نشینی نتانیاهو در برابر اراده استوار نمازگزاران فلسطینی در اعتکاف در مسجد الاقصی اذعان کرد این خطای بزرگی است؛ به تضعیف ما و تشدید درگیری می‌انجامد.
محمد مخبر با اشاره به اینکه اصلاح یکباره قیمت‌های خودرو در اوضاع کنونی مناسب نیست، از شورای رقابت خواسته تا در تعامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت به فوریت نسبت به تجدیدنظر در قیمت‌گذاری مذکور اقدام شود.
در حالی که در روزهای اخیر کانون صرافان با انتشار نامه ای اعتراضی با عنوان «راه بانک مرکزی به ترکستان است!» خطاب به رئیس جمهور از سیاست های بانک مرکزی انتقاد و گلایه داشتند، امروز بانک مرکزی نسبت به ادعاهای مطرح شده در این نامه واکنش نشان داد.
عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از برداشت پول از حساب این سازمان توسط فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تاراج اموال فوتسال بعد از گرفتن دو واحد آپارتمانی هنوز ادامه دارد.
اراک- رئیس قوه قضائیه از سیاست‌های گزینشی برای سپردن شغل به ویژه پست های مدیریت به افراد انتقاد کرد.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در نشست با مدیران سازمان تغزیرات حکومتی گفت: در اجرای احکام با تاخیر مواجه هستیم. احکامی داریم که یک یا دو سال از قطعیت آن گذشته، اما هنوز اجرا نشده است.
رئیس قوه قضاییه گفت:مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما در قوه قضاییه اعلام کنند تا ما نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آنها اقدام کنیم.
حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه از بلاتکلیفی کشتی‌های باری در آبهای کشور انتقاد کرد.
رباط کریم- رئیس شورای اسلامی شهر پرند از نحوه آمارگیری و بازشماری جمعیت در این شهر انتقاد کرد.
نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه با موضوع مشکلات و چالش های حوزه دارو برگزار شد.
رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران از انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: حق بیمه تکمیلی به ۲۰۵ هزار تومان افزایش یافته است.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: گزینش ما یک سال و نیم طول می‌کشد و فرد را یک سال و نیم معطل می‌کنیم که بعدا به او بگوئیم آیا قبولت می‌کنیم یا نمی‌کنیم.
مقیمی گفت: اگر بخواهیم صادق باشیم نهادهای امنیتی نسبت به اتفاقات دانشگاه بی‌تفاوت نیستند.
حجت الاسلام اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: امروز مسئولی در حوزه محیط زیست، برای اجرای یک پروژه مجوز صادر می کند، مسئول بعدی با مجوز صادره مخالفت می‌کند.
مرکز رسانه قوه قضائیه نسبت به یک گزارش تلویزیونی واکنش نشان داد و اعلام کرد؛ رئیس دستگاه قضا تا کنون بازدیدی از کارخانه کیان‌تایر نداشته است.
رئیس کمیته ملی المپیک می گوید مسئول برگزاری انتخابات فدراسیون‌های بلاتکلیف، وزارت ورزش است و باوجود اتمام زمان تعهد به فدراسیون‌های جهانی، این اقدام صورت نگرفته است.
سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور از برخی مراکز معاینه فنی انتقاد کرد و گفت: در اطراف تهران با سیخ کباب از خودروها تست چهار گاز می گیرند.
وزارت مربوطه در سال گذشته اعلام کرد که با تغییر مرجع قیمت‌گذاری خودرو، ظرف یک‌ سال، تولید خودرو افزایش و قیمت آن کاهش می‌یابد اما در سال ۱۴۰۰ شاهد کاهش تولید خودرو نسبت به سال قبل از آن بودیم؛ علی‌ایحال ضرورت دارد این موضوع با اهتمام ویژه دنبال شود چرا که بیش از ۶ ماه از وعده داده شده گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ