وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که از بنادر اوکراین از اول آگوست سال جاری تا کنون یک میلیون و ۴۳ هزار و ۲۸۶ تُن غلات منتقل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان مالیکت تاد بولی باشگاه چلسی بیش از یک میلیارد دلار برای جذب بازیکن هزینه کرده و همچنان نیز در بازار تابستانی فعال است.
استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران گفت: ما به واسطه ی استفاده از توانمندی های داخلی و استفاده از یک شاهکار مهندسی توانستیم در یک اقدام ابتکاری خود را برای برداشت روزانه 12 الی 15 میلیون متر مکعب گاز از این فاز آماده کنیم که با برداشت سکو از فاز 12 و انتقال و نصب آن در فاز 11 با پیمایش بیش از 550 کیلومتر این ابتکار مهم کامل شد.
بایرن مونیخ پیشنهاد جدیدی برای هری کین با مبلغی بیش از 100 میلیون یورو ارائه کرد و از تاتنهام خواسته است سریعتر تصمیم بگیرد زیرا پاری‌سن‌ژرمن در حال برنامه ریزی برای یک انتقال لحظه آخریست.
هری کین بیش از هر زمان دیگری به قراردادی تاریخی برای پیوستن به بایرن مونیخ نزدیک شده است.
رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه امروزه بیش از 7 میلیون راکب موتورسیکلت در کشور وجود دارند که بدون گواهینامه تردد می‌کنند، بیان کرد: دولت نیز خوشبختانه همکاری بسیار مطلوبی دارد و از کاهش حق بیمه شخص ثالث گرفته تا بخشودگی جرایم، سیاست‌های تشویقی مطلوبی را در نظر بگیرد اما آن‌چه امروزه مایه نگرانی ماست، مبحث تصادفات رانندگی است.
سامان قدوس بازیکن ایرانی که اخیرا از تیم برنتفورد انگلیس جدا شده است، در تلاش برای انتقال به یک تیم یونانی است.
ووت وخهورست، مهاجم هلندی منچستریونایتد، در جریان تمرین این تیم شوتی به سمت یک هوادار حاضر روی سکوها شلیک کرد با بیش از پیش با انتقاد هواداران یونایتد مواجه بشود.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: انتقال زائران به سرزمین وحی از سوم خرداد آغاز و بازگشت آن‌ها سوم مرداد ماه خاتمه خواهد یافت.
جهش از اینترنت نسل پنجم مستلزم انتقال به یک شبکه تشخیص حسگر است، اما ابتدا کار بیش تری برای بهبود و گسترش قابلیت‌های موجود مورد نیاز است.
بیش از ۲۳۰ پلیس بلژیک در تامین امنیت انتقال زندانیان و همچنین یک هلیکوپتر و یک پهپاد برای نظارت بر کل عملیات مشارکت داشتند.
نیروگاه هسته ای فوکوشیما دایچی قصد دارد به زودی انتقال بیش از یک میلیون تن آب رادیواکتیو از این نیروگاه را به دریا آغاز کند. ماهیگیران می ترسند که با این کار تجارت آنها نابود شود.
عباس عبدی درباره دهه شصتی‌ها نوشت: تنها یک راه در برابرشان وجود داشت، و آن گرفتن انتقام بود، هم از تاریخ و انقلاب و هم ساختار و هم از پدران، به ویژه ازسوی دختران این نسل. گرایش آنان به گذشته پیش از انقلاب یا حتی ناسزا‌هایی که در شعار‌ها می‌دادند بیش از آنکه محصول یک انتخاب عقلانی باشد ابزار و شیوه انتقام‌گیری آنان بود.
منابع ترکیه ای از انتقال بیش از ۲۸ هزار نفر از ساکنان مناطق زلزله زده جنوب ترکیه به مناطق امن خبر می دهند.
منابع ترکیه ای از انتقال بیش از ۲۸ هزار نفر از ساکنان مناطق زلزله زده جنوب ترکیه به مناطق امن خبر می دهند.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ضمن تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی در فصل سرد سال، از انتقال بیش از ۲۳۰ میلیارد مترمکعب گاز از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
یک افسر صهیونیست با انتقاد از دوران حضور آویو کوخاوی در مقام ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که ارتش این رژیم برای تقابل با حزب الله لبنان آماده نیست.
کریستیانو رونالدو که از باشگاه النصر عربستان پیشنهادی 200 میلیون یورویی دارد دقایقی پیش در فرودگاه شهر ریاض رویت شد تا انتقالش به این باشگاه بیش از پیش نزدیک به نظر برسد.
خاندوزی درباره تذکر روز گذشته رئیس مجلس به او درباره تبصره هجده و استفاده از لفظ خستگی و رودربایستی برای وی گفت: البته بنده دغدغه رئیس مجلس را در خصوص تسهیلات اشتغالزایی درک می‌کنم، اما بیش از یک سال است که آقایانی که اهل خستگی و رودربایسی بودند، رفته‌اند.
مشهد ـ مجری مطالعات طرح انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور گفت: نیاز آب صنایع در مشهد و حاشیه این شهر بیش از ۹۰ میلیون متر مکعب است.
اینها کودکان و نوجوانانی کم سن و سال بیش نیستند. این چه ادبیاتی است برادر!
یک کارشناس حقوق بشری پلیس آلمان را به دلیل بکارگیری بیش از حد زور در جریان انتقال پیرمرد ۶۴ ساله سیاهپوست به بیمارستان روانی به نژادپرستی و رفتار وحشیانه متهم کرد.
سازمان هواپیمایی عراق از اختصاص بیش از ۶۰۰ پرواز اضافی برای انتقال زائران اربعین امام حسین (ع) خبر داد.
بیم آن می‌رود که پیونگ یانگ بتواند با آزمایش موشک‌های بیش تر، انجام آزمایش هسته‌ای مورد انتظار خود و یا حتی آغاز یک درگیری در مقیاس کوچک انتقام بگیرد.
در گذشته بیش از ۴۳ واحد کارخانه سنگبری بزرگ در محدوده ناحیه ۳ که شامل پایین بزرگراه بعثت و بیشتر در کوچه‌های اول و دوم وجود داشت که بیشترشان یا تعطیل شده‌اند یا تغییرکاربری داده‌اند یا اینکه به شکل نمایشگاهی انواع سنگ‌های ساختمانی را می‌فروشند. شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری نیز به دنبال ساماندهی اصولی صنایع سنگ در مناطق همجوار از جمله ۱۲، ۱۵، ۲۰ و... است و قرار شده که نقاط پیشنهادی برای انتقال آن‌ها معرفی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ