سازمان ملل ضمن ابراز ناامیدی از تمدید نشدن آتش بس در یمن، تاکید کرد که هنوز زمان برای تمدید مجدد آتش بس وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رادیو کادنا سِر اعلام کرد پاری سن ژرمن به تحت فشار گذاشتن کیلیان امباپه ادامه می‌دهد و به او اعلام کرده که در صورت تمدید نکردن یا جدا نشدن نیمکت‌نشینی‌اش در فصل آینده قطعی است.
کاخ سفید اعلام کرد که تمدید نشدن توافق صادرات غلات از طریق دریای سیاه  به تشدید بحران امنیت غذایی دامن می‌زند.
پاری سن ژرمن قصد دارد در صورت عوض نشدن تصمیم کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، او را به نیمکت تبعید کند.
کریم باقری از تمدید نشدن قراردادش برای فصل آینده خبر داد.
بعد از اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس با رئال مادرید این ستاره آلمانی با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی به تمدید قراردادش واکنش نشان داد.
علی توسطی گفت: قرار بود مهلت ۱۰ روزه ای برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی اصناف در نظر گرفته شود که هنوز از سوی وزارت اقتصاد ابلاغ نشده است.
علی توسطی گفت: قرار بود مهلت ۱۰ روزه ای برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی اصناف در نظر گرفته شود که هنوز از سوی وزارت اقتصاد ابلاغ نشده است.
سرمربی جدید شباب الاهلی هنوز معرفی نشده و با رفتن ژاردیم احتمال اینکه مربی جدید ، قائدی را خودش برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بخواهد، بسیار زیاد است.
صبح دربی شد، قرارداد ساپینتو تمدید نشد
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که خبر جدیدی از تمدید قراردادش نشده است، گفت: تصمیمات بد و اشتباه داوران قهرمانی را از تیم ما گرفت.
سخنگوی اتحاد کلباء گفت که امیدوار است این تیم در فصل بعد، رکورد تعداد امتیاز کسب شده در تاریخ ادنوک لیگ را بشکند.
آرسنال مذاکره برای تمدید قرارداد میکل آرتتا را متوقف کرده تا حواس او و کادر فنی توپچی‌ها در روزهای حساس پایان فصل پرت نشود و شانس تیم برای قهرمانی کاهش نیابد.
ماکوتو هاسه‌به قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با اینتراخت فرانکفورت تمدید کرد.
مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید درخشش محمد عمری این نوید را می‌‌دهد که فوتبال ایران بعد از سال‌ها یک پدیده کشف کرده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم ۱۱ امتیاز با اشتباهات داوری از دست داده است، به تمجید از دو بازیکن تیمش پرداخت و دلیل بازی ندادن به سجاد شهباززاده را توضیح داد.
منچستریونایتد هفته قبل بند تمدید چهار بازیکن خود را فعال کرد ولی فعلا خبری از تمدید قرارداد داوید دخیا نیست.
دیلی تلگراف در خبری اختصاصی اعلام کرد که ویزای کار توماس توخل، مربی سابق چلسی، تنها تا ماه دسامبر اعتبار دارد و او باید انگلیس را به زودی ترک کند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: موضوع تمدید قرارداد غلات هنوز حل نشده است.
نخست وزیر ارمنستان امروز در نشست مشترک کمیته های پارلمانی این کشور اعلام کرد: پیشنهاد تمدید ماموریت را مطرح کرده اما این پیشنهاد پذیرفته نشده است.
رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن با اعلام رسمی پایان آتش بس گفت که علت تمدید نشدن آتش بس لجاجب ورزی کشورهای متجاوز در مقابل مطالبات انسانی و حقوقی ملت یمن بود.
در پی عدم تمدید آتش بس در یمن، هانس گروندبرگ فرستاده سازمان ملل اعلام کرد که همچنان به تلاش برای تمدید آتش بس در روزهای آینده ادامه می دهد، تا این توافق که موجب کاهش شدت جنگ شده، تمدید شود.
ائتلاف نظامی به سرکردگی سعودی به دنبال عدم تمدید آتش بس در یمن به آن واکنش نشان داد.
تیم جوانان با هدایت صمد مرفاوی نمایش خوبی در بازی های مقدماتی جام ملت ها داشت و با سه پیروزی در برابر تیم های قرقیزستان – برونئی و امارات به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کرد.
ظاهرا نام عیسی آل‌کثیر از لیست پرسپولیس برای لیگ برتر بیست و دوم خارج خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ