رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن با اعلام رسمی پایان آتش بس گفت که علت تمدید نشدن آتش بس لجاجب ورزی کشورهای متجاوز در مقابل مطالبات انسانی و حقوقی ملت یمن بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات خبر داد.
رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از تلاش‌های پادشاهی عمان در زمینه رسیدن به توافق در موضوع کشتی صافر قدردانی کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر رسمی «علی‌خان اسماعیلف» نخست وزیر قزاقستان به تهران در صدر یک هیئت عالی رتبه و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور و مقامات بلندپایه کشورمان خبر داد.
رئیس هیئت مذاکره کننده انصارالله یمن به مطالبات انصارالله یمن برای تمدید آتش بس شامل خروج نیروهای خارجی از یمن، پرداخت غرامت، توقف حملات، رفع کامل محاصره اشاره کرد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی با باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور غرب آسیا و هیأت همراه ملاقات و پیرامون آخرین تحولات سوریه و منطقه مذاکره کرد.
رئیس هیأت مذاکره کننده یمن از عدم جدیت کشورهای متجاوز در خصوص تحقق صلح در یمن انتقاد کرد.
به گفته این عضو تیم سابق مذاکره‌کننده، درخواست غرامت از آمریکا بابت خروج آمریکا از برجام، طرح ناکام تیم فعلی بود و حالا می‌خواهند آن را منتسب به دولت قبل کنند و با جعل نقل‌قول و حتی طرح خیالی آن در جلسه هیات دولت، شکست خود در اجرای این خواسته را به دولت سابق ربط دهند.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن و معاون وزیر امور خارجه روسیه در عمان دیدار و رایزنی کردند.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که سفر هیئت عمانی و مذاکرات آنها در صنعاء مثبت بود.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه نقش مردم این کشور در تعیین روند سیاسی و مذاکرات بسیار مهم است، افزود: شرایط انسانی مهمتر از پرونده های سیاسی و مذاکرات است.
رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن و سخنگوی جنبش انصارالله مهمترین دستاوردهای سال ۲۰۲۲ میلادی را تشریح کرد.
رئیس هیئت مذاکره جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که نیروهای این کشور واقعیت های میدانی جدیدی را بر دشمن تحمل کردند.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که بدون توقف عملیات نظامی ائتلاف متجاوز سعودی و بدون برداشته شدن محدودیت ها صلح در یمن محقق نخواهد شد.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که سفر هیئت عمانی به صنعاء در راستای بررسی پیشنهادهای مطرح شده در نشست های قبلی صورت گرفت.
نماینده سازمان ملل در امور یمن از گفتگوی خود با رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن درباره آتش بس خبر داد.
رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در گفتگو با هماهنگ کننده سیاسی اتحادیه اروپا تاکید کرد که ائتلاف متجاوز مسئول شکست مذاکرات آتش بس و تشدید اوضاع انسانی در یمن است.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که صنعاء برای تمدید آتش بس چهار شرط دارد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن آخرین تحولات مربوط به روند صلح و موانع تحقق آن در یمن را بررسی کردند.
مشاور ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی با محمد عبدالسلام رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی به صورت تلفنی گفتگو کرد.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران از ابلاغ شیوه نامه صادرات دام به گمرکات خبر داد و گفت: بر این اساس صادرات دام زنده، ( گوساله بالای ۴۰۰ کیلوگرم و گوسفند بالای ۴۰ کیلوگرم) آزاد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ