منچستریونایتد هفته قبل بند تمدید چهار بازیکن خود را فعال کرد ولی فعلا خبری از تمدید قرارداد داوید دخیا نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اقدام کم‌سابقه مدیرعامل استقلال در خرید بازیکن بدون هماهنگی با سرمربی شرایط جدیدی در اردوگاه آبی‌پوشان پایتخت پدید آورده است.
قالیباف گفت: وزیر کشور خواستند که اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس‌جمهور گفتم؛ اینکه دوستان استیضاح را اصرار دارند حق نمایندگان است. اخطار نمایندگان هم درست است و بنده باید طبق آیین‌نامه داخلی مجلس طرح استیضاح را اعلام وصول کنم.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
تکلیف مدیریت باشگاه استقلال این هفته مشخص خواهد شد با این حال هنوز مدیریت هیچ فردی در استقلال قطعی نشده است.
به نظر می‌رسد که دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، باعث ایجاد اختلاف جدی بین توماس توخل و مدیران بایرن مونیخ شده است.
ژاوی پیشنهاد اول باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد را به خاطر دستمزد پایین رد کرده است.
ناهماهنگی دستگاه‌های دولتی اینبار در حوزه ورزش، هزاران میلیارد تومان سرمایه مردم را ازبین برده و هیچ اثری از پول سهام هواداران که تحویل مدیران منتخب دولت شده، نیست...
خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم ملی زیر 20 آرژانتین، برای مذاکره با یونایتد جهت استفاده از الخاندرو گارناچو به منچستر سفر کرد.
هشت بازیکنی که به انتخاب کی‌روش راهی جام جهانی قطر شده بودند در اردوی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی ندارند؛ البته در این بین قدوس و مجید حسینی شرایط ویژه‌ای دارند.
اختلاف بین خانواده گلیزر بر سر فروش منچستریونایتد مشکلات بسیاری را به وجود آورده است.
دیپلمات‌ها گفتند که بریتانیا، فرانسه و آلمان می خواستند در نشست هفته آینده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، با تصویب قطعنامه‌ای در مورد فعالیت‌های هسته‌ای ایران، رسماً ایران را محکوم کنند.
اختلاف بر سر انتصاب حبیب کاشانی علنی شد
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه معضل خاک‌های آلوده به مازوت در قمیشلو درگیرودار اختلافات کارشناسی باقی مانده، گفت: پاکسازی منطقه در دستور کار فوری محیط‌زیست است.‌
فدراسیون فوتبال هیچگونه اشاره‌ای به مجموع دستمزد دستیاران پرتغالی کی‌روش در جام‌جهانی قطر نکرد، نکته ای که اختلاف اصلی بر سر آن شکل گرفته و به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون با زیرکی از زیر بار آن فراد می‌کند و نمی‌خواهد در موردش حرف بزند.
نماینده سیرجان می‌گوید: خوب است برنامه ۲۰ ساله نخواستیم! نمی‌توانند برنامه را بدهند
انتقاد قالیباف از عدم پرداخت سهم اشتغال و پاسخ وزیر اقتصاد، انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد، کاهش زمان کار اداری به 5 روز و موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه از مهمترین اخبار این هفته بود.
انتقاد قالیباف از عدم پرداخت سهم اشتغال و پاسخ وزیر اقتصاد، انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد، کاهش زمان کار اداری به 5 روز و موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه از مهمترین اخبار این هفته بود.
وسفی مسیاح، سرآشپز رستوران سنتی ساباتینو در رم می گوید: «اگر آب به دمای جوش ۱۰۰ درجه رسید، می توانید شعله را خاموش کنید و ماکارونی به پختن ادامه می دهد، اما واقعا بد پخته می شود.» مسیاح سرآشپزی است که پاستاهایش خصوصا «کاربوناراهایش» در رم و جهان مشهور هستند.
اختلافات خانوادگی و ملکی بین دو جوان ۲۰ و ۳۰ ساله منجر به قتل جوان ۳۰ ساله شد.
امروز پنج‌شنبه اول سپتامبر قرار است دادگاهی در فلوریدا درباره تعیین این "بازرس ویژه" تصمیم بگیرد. وزارت دادگستری اما ورود چنین شخصی را غیرلازم دانسته چرا که مشاهده اسناد توقیف‌شده پیش از این انجام شده است.
موضوع حضور یا عدم حضور کریسیتیانو رونالدو در منچستریونایتد تبدیل به مسئله‌ای پیچیده و پرحاشیه شده است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سؤالات نمایندگان مجلس به صفر رسیده و دیگری نیازی به مطرح شدن سوالات در صحن مجلس نیست.
باز هم باشگاه استقلال و سازمان لیگ بر سر محل برگزاری نشست خبری با یکدیگر اختلاف نظر دارند.
کاهش ۱۰۰ نمره منفی در ارزیابی وانت زامیاد، بهبود کیفی این خودرو را در پی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ