سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که خبر جدیدی از تمدید قراردادش نشده است، گفت: تصمیمات بد و اشتباه داوران قهرمانی را از تیم ما گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به واکنش گسترده و عمدتاً منفی جامعه به اظهارات رئیس مجلس، خبرگزاری مجلس «خانه ملت» درباره عبارت «تصمیمات سخت» توضیحاتی ارائه کرد. در توضیحات این خبرگزاری آمده است: «در روز‌های اخیر یکی از جملات رئیس مجلس، در جمع اعضای نظام مهندسی، بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها داشته و البته در این میان برخی یا به تصور اینکه تاکنون چنین تأکیداتی از سوی قالیباف انجام نشده یا به قصد تخریب، درباره آن دست به خیال‌نویسی زده‌اند.»
دیروز خبرهایی مبتنی بر نرخ خوراک ۷ هزار تومانی متانول سازها و اوره سازها منتشر شد، این اخبار می‌تواند تأثیرگذار بوده و حاشیه سود این شرکت‌ها را به شدت کاهش می‌دهد.
خوان لاپورتا برای نجات بارسا از وضعیت بد اقتصادی و خرید بازیکنان جدید چاره ای جز اتخاذ تصمیمات سخت و بی‌رحمانه ندارد.
لیونل مسی در مستند آدیداس به مناسبت قهرمانی آرژانتین، تصمیمش برای بازگشت به تیم ملی در سال 2016 را یکی از بهترین تصمیمات فوتبالی‌اش عنوان کرد.
منابع سعودی از تصمیمات جدید اتخاذ شده در آستانه نزدیک شدن به موسم حج در اواخر ژوئن خبر دادند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که خبر جدیدی از تمدید قراردادش نشده است، گفت: تصمیمات بد و اشتباه داوران قهرمانی را از تیم ما گرفت.
مجید عشقی گفت: در قانون اولیه بودجه ۱۴۰۱ به برخی از مسایل تاثیرگذار بر روند بازار سهام توجه نشد و هیچگونه ملاحظه‌ای نسبت به این بازار صورت نگرفته بود که این امر باعث شد تا بازار سرمایه در شهریور و مهر ۱۴۰۰ تحت تاثیر قانون بودجه ۱۴۰۱ با فضایی پرالتهاب روبرو شود.
رئیس فدراسیون فوتبال حمایت قاطعانه‌ای از سرمربی تیم ملی در حضور بازیکنان داشت.
وزیر خارجه اسبق انگلیس می‌گوید که این کشور درباره تامین تسلیحاتی اوکراین، به طور مستقل قادر به تصمیم‌گیری نیست زیرا تصمیمات اصلی همچنان در واشنگتن گرفته می‌شود.
در پنج روز گذشته کیفیت هوای تهران در محدوده ناسالم برای همه بود و به نظر می‌رسد وضعیت قرمز شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز هم تکرار شود.
دانش‌آموزان و دانشجویان سه سالی هست که تمام و کمال پشت میزهای درس مدارس و دانشگاه نمی‌نشینند. داستانی که ویروس کرونا آغاز‌گر آن بود و به نظر می‌رسد آلودگی هوا ادامه‌دهنده این رسم غلط نانوشته شده است. همین چند روز پیش بود که روزنامه فرهیختگان در گزارشی خبر داد که دانش‌آموزان امسال از ۴ماه سال تحصیلی تنها ۳۸روز مدرسه رفته‌اند. با این حال به نظر می‌رسد ادامه آلودگی هوا که چاره‌ای برای آن از سوی دولت‌مردان متصور نیست، راه را برای ادامه فعالیت مرسوم مدارس بسته است.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصمیماتی برای رفع موانع پیش‌روی بانک مرکزی در زمینه اعمال مدیریت و برخورد با پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی اتخاذ کردند.
در این جلسه تصمیمات مهمی نیز در خصوص مسائل مرتبط با حوزه گاز، در راستای کاهش مشکلات مردم و شهروندان اتخاذ شد.
دولت در لایحه بودجه سال آینده تصمیماتی درمورد واریز مبالغی به صندوق تثبیت، مالیات شرکت‌های بورسی و مالیات بر ارزش افزوده اخذ کرده است.
سزار سوتو خرادو داور دیدار ویارئال و رئال مادرید، دو تصمیم سخت گیرانه را در اعلام خطای پنالتی اتخاذ کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم دربخش معیشت مشکلاتی دارند وتصمیمات خوبی برای جلوگیری از نوسانات قیمت کالاهای اساسی اتخاذ شده است که برای مدت ۲سال بتوانیم نرخ ارز این کالاها را ثابت نگه داریم.
ژاوی، سرمربی بارسا، بعد از تساوی در دربی کاتالونیا گفت کنترل بازی از دست داور مسابقه، ماتئو لاهوز، خارج شده بود ولی بارسا دو امتیاز را به دلیل عملکرد خودش از دست داده و نه تصمیمات او.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد ارزیابی سیاست ها و اقدامات ارزی دولت پرداختند وقبل از آن در یک جلسه غیرعلنی شنونده سخنان رییس بانک مرکزی درمورد تحولات ارزی اخیر بودند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش این کمیسیون در خصوص سیاست‌ها و اقدامات ارزی دولت سیزدهم را قرائت کرد و از تکرار تصمیمات شکست خورده گذشته در این حوزه خبر داد.
شورای وزارتی امنیت ملی عراق نشستی به ریاست محمد شیاع السودانی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق برگزار کرد.
پنج مدافع، سه هافبک دفاعی و زوج جدید خط حمله؛ ایران با عجیب‌ترین ترکیب ممکن برای جدال با انگلیس.
نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات غیرمنطقی و غیرمنصفانه‌ای که وزارت جهاد کشاورزی برای کشاورزان گرفته کمر آنها را شکسته است.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور افزایش تولید در حوزه نفت و گاز با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی تصمیماتی اتخاذ کرد.
عقب‌نشینی نرخ دلار آزاد به کانال ۲۷هزار تومان در کنار رشد هرچند لاک‌ پشتی نرخ‌ ها در سامانه نیما سبب شده است تا شکاف موجود میان این دو نرخ کاهش پیدا کند. اتفاقی که کارشناسان و تحلیلگران بازار سهام آن را به فال نیک می‌ گیرند و معتقدند دلار تک‌ نرخی به نفع بازار سرمایه است و می‌ تواند شرایط مناسبی برای افزایش سودآوری برخی از صنایع بورسی فراهم کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ