کاخ سفید اعلام کرد که تمدید نشدن توافق صادرات غلات از طریق دریای سیاه  به تشدید بحران امنیت غذایی دامن می‌زند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کربی گفت: هرگونه تلاش از سوی ایران برای کند یا متوقف کردن غنی‌سازی اورانیوم، گام‌های خوبی برای منطقه محسوب می‌شود.
کاخ سفید روز سه‌شنبه با رد مداخله نظامی روسیه در کودتای اخیر در نیجر اعلام کرد که واشنگتن قصد تخلیه شهروندان خود از کشور نیجر را ندارد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد این کشور برنامه‌ای برای تخلیه شهروندان خود از نیجر ندارد.
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری خود، در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر این که «توافق احتمالی بین آمریکا و ایران برای اسرائیل الزام‌آور نخواهد بود» گفت که ایالات متحده و اسرائیل تصویر مشترکی از «تهدید ایران» دارند.
یک نشریه آمریکایی با بررسی موضوع چراغ سبز کاخ سفید در تجهیز کی‌یف به جنگنده آمریکایی «اف ۱۶» نسبت به توانمندی این جنگنده در تغییرات معادلات میدانی جنگ ابراز تردید کرد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که راننده یک دستگاه کامیون که با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، به تهدید «جو بایدن» متهم شده است.
یک نشریه آمریکایی با بررسی موضوع چراغ سبز کاخ سفید در تجهیز کی‌یف به جنگنده آمریکایی «اف ۱۶» نسبت به توانمندی این جنگنده در تغییرات معادلات میدانی جنگ ابراز تردید کرد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی است که آمریکا بدون تشدید تنش، برای اوکراین سلاح فراهم می‌کند.
کاخ سفید نسبت به نتیجه‌بخش بودن گفتگوی تلفنی میان روسای جمهور چین و اوکراین ابراز تردید کرد.
مقامات کاخ سفید در واکنش به حملات اخیر گروه‌های مقاومت محلی در سوریه به پایگاه‌های نظامی غیر قانونی آنان در سوریه، از تمدید حضور ناو هواپیمای غول پیکر خود در سواحل سوریه خبر دادند.
کاخ سفید اعلام کرد که سفر مقامات تایوان به آمریکا نباید عامل تشدید تنش ها در شبه جزیره تایوان شود.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز یکشنبه گفت که کشور چین هنوز هیچ اقدامی برای تامین سلاح‌های مرگبار برای روسیه نکرده است و آمریکا در گفتگوهایی محرمانه با این کشور به صراحت اعلام کرده که چنین اقدامی عواقب جدی خواهد داشت.
آنقدر گفتیم «مدیریت داخلی! مدیریت داخلی!» که مردم هم باورشان شد و امروز همدستان این هولوکاست و کسانی که در کنار بانیان آن عکس می‌گرفتند طلبکارانه به عنوان منجی ظاهر شده‌اند و به اسم مردم در راهروهای کاخ سفید، الیزه و پارلمان اروپا به دنبال تشدید تحریم و لغو مذاکرات افتاده‌اند.
کرملین با تکرار اظهارات رئیس جمهور سابق آمریکا، اعلام کرد که تصمیمات واشنگتن و فشار کاخ سفید بر سایر کشورها برای ارسال تانک به اوکراین، تنش در کی‌یف را تشدید کرده است.
کاخ سفید در بحبوحه تشدید هراس‌ها از انتقام ایران، تدابیر امنیتی برای حفاظت از دو تن از مقامات دولت سابق این کشور را تمدید کرد.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا وضعیت اضطراری در رابطه با ایران را برای یکسال دیگر تمدید کرد.
کاخ سفید میزبان مقامات کشورها و ۱۳ شرکت جهانی در واشنگتن است. هدف از این اجلاس بررسی تهدید فزاینده باج افزارها و دیگر جرائم سایبری از جمله استفاده غیرقانونی از رمزارزها است.
تارنمای هیل با واکاوی اظهارنظرهای این هفته آمریکایی‌ها در مورد تهدید مسکو، نوشت که مقام‌های واشنگتن از تهدید اخیر ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه برای استفاده از جنگ افزار هسته‌ای دستپاچه شده‌اند.
سخنگوی کاخ سفید شامگاه دوشنبه گفت که این کشور تهدیدات روسیه برای استفاده از سلاح هسته‌ای را بسیار جدی گرفته است.
کاخ سفید در بیانیه اظهار داشته است: اکنون زمان گفت‌وگو است نه تشدید درگیری‌ها. ما همه جریان‌های سیاسی در عراق را دعوت می‌کنیم آرامش خود را حفظ کرده و از خشونت پرهیز کنند و اختلافات سیاسی را از طریق روندهای سیاسی تحت نظر قانون اساسی عراق حل و فصل کنند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خطاب به سردمداران کاخ سفید یادآور شد: باید به کاخ سفید یادآوری کرد که از کاربرد زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی، نتیجه‌ای نخواهد گرفت.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه کاربرد زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی، نتیجه‌ای نخواهد داد تاکید کرد: کاخ سفید از به کار بردن زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی، نتیجه‌ای نخواهد گرفت.
کاخ سفید اعلام کرد که سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایون حاکمیت چین را تهدید نمی‌کند و تهدیدات این کشور، آمریکا را نمی‌ترساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ