در پی عدم تمدید آتش بس در یمن، هانس گروندبرگ فرستاده سازمان ملل اعلام کرد که همچنان به تلاش برای تمدید آتش بس در روزهای آینده ادامه می دهد، تا این توافق که موجب کاهش شدت جنگ شده، تمدید شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک توضیح قابل قبول این است که ما تمایل داریم به بوی خودمان عادت کنیم. به عبارت دیگر، به گفته دکتر لورِتا برونینگ، متخصص شیمی مغز و رفتار اجتماعی پستانداران، از آنجایی که ما به طور منظم گاز روده دفع می‌کنیم (به طور متوسط حدود نیم لیتر در روز)، به بوی آن عادت کرده‌ایم.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
اگر در استفاده از هدفون زیاده روی کنید، ممکن است دچار تینیتوس یا همان وزوز گوش شوید. ممکن است رفته رفته حتی در سکوت کامل هم صدای زنگ زدن، وزوز، ترق و تروق و خش خش بشنوید.
ریچاردسون درباره آینده‌ای هشدار می‌دهد که در آن ربات‌ها به صورت روزمره و عادی برای مقاصد جنسی به کار می‌روند. او «کارزار علیه ربات‌های پورن» را با هدف جلب توجه به آسیب‌های اخلاقی عادی‌سازی چنین استفاده‌هایی از فناوری راه‌اندازی کرده است.
با خوردن فلفل، لب‌هایت می‌سوزد، زبانت آتش می‌گیرد و غشا‌های مخاطی که از ریه‌ها در برابر تهدید محافظت می‌کنند، آبریزش بینی شما را تحریک می‌کنند. با خوردن فلفل، رگ‌های خونی منبسط می‌شوند و بدن شما احساس می‌کند که در حال آتش گرفتن است بنابراین برای کمک به خنک شدن بدن، تعریق آغاز می‌شود.
ارسال جنگنده اف -۱۶ به اوکراین اگرچه از آخرین تیرهای ترکش غربی‌ها نشان دارد اما از نگاه ناظران به تعمیق چالش لجستیکی و حتی تسری جنگ به خارج از مرزهای این کشور خواهد انجامید.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و تایباد و باخرز می‌گوید: تندروها منافع ملی را از بین برده و کشور را به این روز انداخته اند که نه آینده ای برای ما هست و نه آینده ای برای بچه هایمان. یک اقلیت شیپور به دست روی منبر و یک اقلیت شیپور به دست کف خیابان هر بلایی می خواهند سر منافع ملی و امنیت کشور می‌آورند. چرا جلوی آن ها نمی ایستیم؟ مگر مملکت فقط مال این هاست؟ مملکت مال مردمی است که این روزها اجاره خونه ندارند. برای مایحتاج ‌زندگی به مشکل برخورده اند.
پس از آن که «عماد» (پسر ۲۴ ساله) به طور ظاهری در حضور قاضی «عارفی‌راد» چگونگی وقوع جنایت و به آتش کشیدن جسد را بازسازی کرد، «ف-ز» نیز مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد و با معرفی کامل خود گفت: نقشه قتل را به طور مشترک طرح کردیم چرا که من دیگر نمی‌توانستم رفتار‌های خشن همسرم را تحمل کنم.
ایالات متحده و اتحادیه اروپا هردو در حال بررسی ممنوعیت تیک تاک هستند. آن‌ها در حال محدود کردن نحوه مدیریت داده‌های کاربر و به طور کلی افزایش نظارت روی این اپلیکیشین در مقایسه با مثلا فیسبوک یا اینستاگرام هستند. این دو نهاد پا را از این هم فراتر گذاشته اند و از ترس جاسوسی نصب این برنامه را برای کارمندان دولتی قدغن کرده اند.
پاکو خمس با اظهارات کنایه‎‌آمیز و دور از انتظار آتش دوئل حساس مقابل پرسپولیس را برافروخت.
آیا آمار بالای آتش سوزی خودروهای برقی واقعیتی نگران‌کننده و تهدیدآمیز است یا صرفا اخباری اغراق‌آمیز و با هدف جذب مخاطب هستند؟
نقش شهرداری تهران در دمیدن به آتش این رفتار‌ها را نباید نادیده گرفت. جایی که این مجموعه بعد از تعرض اول به سفارت بریتانیا اطراف این ساختمان بیلبورد زد که «ننگ با رنگ پاک نمی‌شود.» شهرداری تهران بر اساس کدام بخش از وظایف خود و یا کدام تحلیل و تفسیر سیاسی وارد این معرکه شد و بر آتش این دست اقدامات دمید؟ چرا شهرداری به یک اقدام غیرقانونی مشروعیت داد؟ چرا کسی در این رابطه توضیح واضحی نداده؟
ساده انگاری است اگر فکر کنید با آرام شدن فضا و پایین آمدن التهابات، اصل موضوع حل شده است درحالی که اینگونه نیست؛ قطعا اگر تدبیر لازم و بایسته‌ای صورت نگیرد آتش زیر خاکستری خواهد بود.
مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: اگرچه تروریست‌های داعش به اسلام و قرآن اعتقادی ندارند اما آن‌ها برای حفظ ظاهر هم که شده قرآن را آتش نمی‌زدند و چادر از سر زنان محجبه نمی‌کشند‌، اما آشوبگران اخیر این دو صفت رذیله را به صفات رذیله داعش اضافه کردند. با این حساب چرا نباید در میان این آشوبگران هم به دنبال عوامل اصلی گشت.
سند استراتژی امنیت ملی دولت بایدن که مدت‌ها در انتظار آن بودیم بیش از آن که پاسخی درباره رویکرد کاخ سفید به بحران‌های جهانی باشد، پرسش‌هایی را مطرح می‌سازد. استراتژی جدید همانند آن که بگوییم برای توقف آتش سوزی خانه‌ها با آتش افروزان همکاری خواهیم کرد.
شهردار تهران چرایی جمع آوری سطل زباله را تشریح کرد و گفت: بیش از ۶۰۰ سطل زباله در حوادث اخیر آتش زده شده است.
دکتر «محمد فاضلی»؛ جامعه‌شناس گفت: جامعه‌ای تحت فشار اقتصادی به مدت چندین دهه و بالاخص در دهه اخیر، به شدت تحت فشار تحریم و با تجربه انباشت انواعی از نارضایتی‌ها که منشأ عمده آن‌ها در کیفیت و شیوه حکمرانی است، به یکباره با مرگ «ژینا امینی» آتش گرفت. این عوامل ساختاری دخالت زیادی داشته‌اند و در همان حال باید توجه داشت که جامعه سال‌هاست از گشت ارشاد متنفر شده است و ده‌ها فیلم درباره برخورد مأموران گشت ارشاد منتشر شده بود که وجدان جمعی جامعه را به درد آورده بود. همه این‌ها آتش اعتراض را برانگیخته است.
در بحبوحه موج تورمی که جهان را تحت فشار قرار داده و بانک‌های مرکزی را وادار به افزایش نرخ بهره به امید کاهش فشارهای تورمی می‌کند طرح تراس برای کاهش مالیات‌ها به ویژه برای ثروتمندترین افراد جامعه به منزله ریختن بنزین بر روی آتش بود یک آتش سوزی اقتصادی.
با توجه به فلسفه‌های مربوط به سلامتی، آیورودا یک علم باستانی و کهن هندی مزایای خوردن با دست را آموزش می‌دهد و بر این باور است که هر یک از پنج انگشت یک دست با عنصر متفاوتی (اتر، هوا، آتش، آب و خاک) مطابقت دارد.
کوکاکولا به جای طعم سنتی مانند «وانیل» یا «گیلاس» هر محصول را با توضیحات مبهم خود ارائه کرد و به طرفداران اجازه داد تا جای خالی را پر کنند. این شرکت «استارلایت» را با عنوان «یادآور تماشای ستارگان در اطراف آتش و هم چنین احساس خنکی که حس یک سفر سرد به فضا را تداعی می‌کند» توصیف کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه برخی با مخالفت با برجام در معیشت مردم اختلال به وجود آوردند، یادآور شد: به نظرم این اقدام آنها اشتباه بود. آن کسانی که برجام را آتش زدند و الان دارند آن را احیا می‌کنند، باید به مردم جواب بدهند که چرا این کار را با معیشت مردم کردند؟
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه برخی با مخالفت با برجام در معیشت مردم اختلال به وجود آوردند، یادآور شد: به نظرم این اقدام آنها اشتباه بود. آن کسانی که برجام را آتش زدند و الان دارند آن را احیا می‌کنند، باید به مردم جواب بدهند که چرا این کار را با معیشت مردم کردند؟
به آتش کشیدن مسجدالاقصی به عنوان اتفاقی تلخ در حافظه مسلمانان باقی ماند، چراکه یکی از با ارزش‌ترین و مقدس‌ترین مساجد مسلمانان از سوی صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد.
انفجاز گاز در جنوب تهران و سوختگی ۲ جوان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ