دیلی تلگراف در خبری اختصاصی اعلام کرد که ویزای کار توماس توخل، مربی سابق چلسی، تنها تا ماه دسامبر اعتبار دارد و او باید انگلیس را به زودی ترک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دله الی، ستاره سابق تاتنهام، از شش هفته حضور در مرکز ترک اعتیاد و شرایط سخت دوران کودکی‌اش صحبت کرده است.
علیرضا بیرانوند در دیدار با ازبکستان دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد.
مونچی، مدیر ورزشی سویا، این تیم را ترک کرد و به استون ویلا پیوست، جایی که می‌تواند با اونای امری کار کند.
سه ستاره باشگاه اینتر در حال مذاکره با باشگاههای دیگر هستند و احتمال دارد تابستان امسال پایتخت ایتالیا را ترک کنند.
جوردی آلبا بعد از 11 سال حضور در بارسلونا و بازی در بالاترین سطح، این تیم را ترک کرده اما معنایش این نیست که او دیگر در بالاترین سطح بازی نخواهد کرد.
سامان قدوس در پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ برنتفورد را ترک می‌کند و از اول جولای بازیکن آزاد می‌شود.
مک لارن در طراحی جذابیت های 750اس چنان ظرافتی و کیفیتی به خرج داده که یکی از نویسندگان مطرح نقدهای خودرویی انگلیس، درباره اش می گوید: این مک لارن از آن خودروهایی است که وقتی سوارش می شوید، هیچ علاقه ای به ترک آن ندارید و برایتان سخت است که پیاده شوید!
الکسیس مک آلیستر در تابستان برایتون را ترک خواهد کرد و سه باشگاه مطرح انگلیسی در حال رقابت برای جذب او هستند.
جنجال‌های اخیر داوری ویدیویی در لیگ برتر انگلیس باعث ایجاد تغییرات در کمیته داوران این کشور می‌شود و نیل سواربریک، رئیس VAR کمیته داوران اتحادیه در پایان فصل سمتش را ترک خواهد کرد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی استون‌ویلا، تابستان آینده این باشگاه را به مقصد یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپا را ترک کرده و به گران‌ترین سنگربان دنیا تبدیل خواهد شد.
حمید سجادی امروز در مجلس درباره فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا تا خوردن ۶گل از انگلیس در جام‌جهانی و ادبیات طلبکارانه تاج در تلویزیون، با سوال نماینده‌ها مواجه شد و برای دفاع از خود مدعی شد جلوی پناهندگی بازیکنان تیم ملی را گرفته!!
کرن با بیان این‌که انگلیسی‌ها و دو تابعیتی‌ها باید «صد در صد» ایران را ترک کنند، خواستار آن شد که تمامی شهروندان غربی که در حال حاضر در ایران حضور دارند، از «امن‌ترین راه» این کشور را ترک کند.
تیم ملی انگلیس برنده جایزه بازی جوانمردانه جام جهانی 2022 قطر شد.
گلر سابق تیم ملی امریکا معتقد است مدافع منچستری تیم ملی انگلیس باید این تیم را به خاطر توهین هوادارانش ترک کند.
طبن وایت، مدافع آرسنال، به دلیل درگیری با استیو هالند اردوی تیم ملی انگلیس در دوحه را ترک کرد.
بن وایت، مدافع آرسنال، به دلیل درگیری با استیو هالند اردوی تیم ملی انگلیس در دوحه را ترک کرد.
مهاجم تیم ملی انگلیس که پیش از دیدار با سنگال به صورت ناگهانی مجبور به ترک اردوی سه شیرها شد، برای بازی بعدی آنها را همراهی خواهد کرد.
پیرس مورگان، خبرنگار انگلیسی، می‌گوید فسخ قرارداد با منچستریونایتد باعث خوشحالی کریستیانو رونالدو شده است.
بازیکنان انگلیس بعد از تساوی بدون گل مقابل آمریکا در حالی زمین چمن استادیوم البیت را ترک ‌کردند که از سوی هواداران انگلیسی هو شدند.
انگلیس تحت هدایت گرت ساوتگیت پیروزی دیگر را در اولین بازی خود در یک تورنمنت مهم کسب کرد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند مصدومیت ریس جیمز که دیشب در دیدار چلسی و میلان مجبور به ترک زمین شده بود جدی نیست و او به زودی به میادین برخواهد گشت.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند مصدومیت ریس جیمز که دیشب در دیدار چلسی و میلان مجبور به ترک زمین شده بود جدی نیست و او به زودی به میادین برخواهد گشت.
دیوید بکهام کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و ستاره اسبق باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید، ۱۳ ساعت در صف انتظار ماند تا به ملکه الیزابت دوم ادای احترام کند و در نهایت با چشمانی اشکبار آنجا را ترک کرد.
بوریس جانسون، نخست‌وزیر پیشین انگلیس به همراه همسرش، کری جانسون، ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ، محل کار و سکونت نخست‌وزیری هستند. بوریس جانسون بعد از انجام واپسین سخنرانی خود، برای ارائه استعفانامه‌اش به ملکه الیزابت دوم به سوی قلعه بالمورال، اقامتگاه ملکه در اسکاتلند، پرواز کرد. حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد که لیز تراس، رهبر این حزب، نخست‌وزیر بعدی انگلیس خواهد بود. خانم تراس سومین نخست‌وزیر زن تاریخ انگلیس خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ